Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, עדי-אל כתב:

אתה לא חייב לטפל במורשה יבואן

קשה להגיד שזה גניבה

וואלה... כי ממה שאני מכיר טיפול כזה במוסך רגיל אמור לעלות חצי.

 

חוץ מזה מה ז"א לא חייב? זה רכב בן שנה באחריות, יש ברירה אחרת? אני ברכבים הפרטיים שלי ברור שלא מטפל במורשה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
לפני כשעה, yonisi כתב:

בגלל שאתה מטפל לבד ונהנה מזה אז זה הופך אותם לפחות גנבים?

לא טענתי שמישהו כן גנב או לא גנב ואני גם לא נכנס לזה.

פשוט הצגתם את זה כך שמי שמטפל לבד עושה זאת בגלל שטיפול במוסך הוא יקר להחריד ואם המחירים היו שונים אז אנשים לא היו מטפלים לבד.

רק טענתי שיש שמטפלים לבד מסיבות אחרות מאשר כמה זה היה עולה להם במוסך.

  • אהבתי 2
  • משעמם 1
פורסם
לפני 39 דקות, אורח לרגע כתב:

לא טענתי שמישהו כן גנב או לא גנב ואני גם לא נכנס לזה.

פשוט הצגתם את זה כך שמי שמטפל לבד עושה זאת בגלל שטיפול במוסך הוא יקר להחריד ואם המחירים היו שונים אז אנשים לא היו מטפלים לבד.

רק טענתי שיש שמטפלים לבד מסיבות אחרות מאשר כמה זה היה עולה להם במוסך.

הבנתי, וסליחה על האי ההבנה במקור.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, אורח לרגע כתב:

פשוט הצגתם את זה כך שמי שמטפל לבד עושה זאת בגלל שטיפול במוסך הוא יקר להחריד ואם המחירים היו שונים אז אנשים לא היו מטפלים לבד.

איך הבנת מההודעה שלי שאני מדבר על שיקול כלכלי בלבד? להרגיש מרומה זה גם לחשוב שהחליפו לך חלק ולבסוף מתברר שלא; זה להחליף לך חלק שלא צריך; זה לגבות ממך מחיר שרלטני וכולי... בתור מי שמטפל לבד בחלק מהדברים, אני לגמרי מזדהה עם ההרגשה הטובה בעשיה העצמית (לא רק ברכב). 

בשורה התחתונה, שנינו מסכימים שיהיה השיקול אשר יהיה, כלכלי או שלא, תנו לנו להחליט לבד. 

עריכה אחרונה על ידי GaT
  • אהבתי 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

ואיפה מתנגדים לדבר הזה? 

עוד לפני שזה עובר. 

 

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אחרי כמה פעמים של אכזבה במוסכים שעושים עבודה חאפרית או מזלזלים בך או יקרנים בטירוף ברור שהחלטתי לטפל לבד.

גם אני נהנה מזה גם אני יודע איך בדיוק העבודה נעשתה  וגם שהחלקים איכותים.

 

אם זה יצא לפועל אני כנראה אחייה בעולם הפשע כמה שנים טובות...

פשוט קל לראות שזאת עבודה של לוביסטים...

 

רק תשימו לב להחביא טוב טוב את הפילטר מזגן שלכם שלא תסיימו בכלא, התקנה לא יכולה יכולה לגרום לחלקיקי אבק להיכנס לרכב ולנהג להתעטש מה שיגרום לתאונה קטלנית עם עשרות הרוגים...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

מחכה לראות מתי כבוד השרה תכתוב שלבדוק שמן מיים ואוויר ברכב צריך להכניס את הרכב למוסך כדי לשלם למוסכניק שיתן מע"מ למדינה

 

אולי גם עץ ריחני ברכב ייחויב בהתקנה מקצועית? 🤣

 

  

לפני 8 שעות, netanel1014 כתב:

מסנן אוויר של המזגן ? מה הם בדיחה? . מי יאכוף את הטימטום הזה? אני באמת מאמין שאין להם מושג בכלל על מה הם מדברים.

עוד מעט יצא חוק שלא תוכל לתדלק לבד.

 

גם זה יגיע 

 

השלב השני - לבשל בבית? פשע - תזמין שף או תזמין ממסעדה

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1

קובי

:-)

פורסם

קודם שתדאג שיחליפו שמן בלמים כמו שצריך.

ולא בכוסית.

תביית פילטר אוויר של האלטו. שברו איזה תפס.

והקפיץ שמשחררים נופל. הכל מהעצלנות של העובדים.

שנה שעברה. החלפתי פילטר לבד.

השנה שמתי להם פתק.

IMG_20210621_103926717.jpg

  • אהבתי 3
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

מצטרף לחברים- זה לא רק ביגלל המחירים (לרוב מופרזים) אלא בעיקר כי רוצים לעשות עבודה כמו שצריך מהלב ברמה גבוהה, הינה למשל מה גיליתי שטיפלתי בספייס הישנה של אחותי, הפנס בצד הנהג אמור ליהיות מתכוונן בגובה וניראה שהמוסכניק החאפר ניסה להפוך פנס רגיל או שפשוט שבר את התושבת של החלק הזה ולכן קיבע אותו בעזרת בורג ארוך דרך גוף הפנס  ישר לתוך הבקר , ביגלל זה תמיד שמעתי רעש מנוע חשמלי מזמזם ללא הפסקה מאחורי הפנס ולא מצאתי עד היום את הסיבה (בקושי הייתי רואה את הרכב שאחותי הייתה באה לבקר).

זה כניראה נעשה במוסך הסדר שתיקן את הרכב לאחר תאונה בכנף שהפנס נישבר ודרש החלפה.

(כמובן ויש הרבה מוסכים מקצועיים וטובים שתמיד מומלצים מהחברים כאן- אבל לא כולם כאלה לצערינו).

 

מקווה שלא יעבירו חוקים שיגבילו אותנו לטפל בעצמנו בטיפולים הרגילים, (אני גם לא מוכן לטפל בבלמים למען השקט הנפשי- בשביל זה יש מוסך שאני סומך עליו )
 

Valeo.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 22 שעות, rotemb כתב:

בס"ד 

ואיך בדיוק הם הולכים לאכוף את זה? 

מי שלא טיפל בבית, גם לא יטפל. 

מי שכן טיפל בבית, ימשיך לטפל. 

פשוט מאוד

יחייבו להציג קבלה ממוסך מורשה על החלפת פילטר אויר...

לא הצגת - לא עברת טסט / אין חידוש רישיון רכב / הורדה מהכביש וכו' וכו'

לפני 10 שעות, yonisi כתב:

אפשר בהקשר הזה להתווכח עד מחרתיים, הבעיה היא שיש מונופול. רכב חדש שעדיין באחריות חייב לטפל במוסך מורשה. טיפול לאיוניק של החברה שלנו אתמול 1100 ש"ח - שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגן, זוג מגבים. אם זה לא גניבה אז אני באמת לא יודע מה כן. אין לי בעיה עם זה שבן אדם רוצה להרוויח, יש לי בעיה עם זה שבן אדם רוצה להרוויח יותר מידי, וזה הופך יותר בעייתי ומושחת כשיש מונופול\הכרח.

תבדוק שוב...

ממה שאני יודע (לא בביטחון מלא), רכב באחריות חברה לא חייב לטפל במוסך מורשה, אלא בכל מוסך שימצא לנכון

עלות טיפול כזה כולל חלפים אמור לעלות באזור 400 ש"ח

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 20 שעות, DareDevil כתב:

התקנה הזו נועדה בסופו של דבר להיות סוג של עזרה לטסלה אבל ברמת הרעיון הכל פה שגוי, מילא עדכון תוכנה בבית הלקוח אבל שאר הדברים מיותרים. כל עוד לא מדובר באביזרי בטיחות אני מתנגד נחרץ לשינוי בחוק. נקווה שהמענה לתגובות הציבור בנוגע הצעת החוק תהיה בהתאם ולא יטאטאו את זה מתחת לשטיח

בהפוכה. זה נגד טסלה. אחד היתרונות של טסלה(בכל העולם), זה לאפשר לאנשים לטפל בעצמם באוטו ולחסוך לטסלה עיסוק במוסכים שהיא לא רוצה(גם ככה יש לטסלה מספיק תקלות לתקן). בהרגשה שלי שזה שוב כנופיית איגוד יבואני הרכב.

פורסם
לפני 4 דקות, Uri-G כתב:

בהפוכה. זה נגד טסלה. אחד היתרונות של טסלה(בכל העולם), זה לאפשר לאנשים לטפל בעצמם באוטו ולחסוך לטסלה עיסוק במוסכים שהיא לא רוצה(גם ככה יש לטסלה מספיק תקלות לתקן). בהרגשה שלי שזה שוב כנופיית איגוד יבואני הרכב.

תודה לך שחידשת לי, לא ידעתי על הגישה הזו. כן ראיתי ביוטיוב את הבחור שמתעסק הטסלות והסרטון שנתנו לו טסלה בחינם להתעסק איתה אבל לא חשבתי שזה אשכרה המתודולוגיה של טסלה.

תודה 👌

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

תודה לך שחידשת לי, לא ידעתי על הגישה הזו. כן ראיתי ביוטיוב את הבחור שמתעסק הטסלות והסרטון שנתנו לו טסלה בחינם להתעסק איתה אבל לא חשבתי שזה אשכרה המתודולוגיה של טסלה.

תודה 👌

 

.להתעסק עם רכב חשמלי זה הרבה יותר מסוכן מלהתעסק עם רכב בנזין/סולר.

בזמן העבודה אני מתכוון, מתח גבוה זה לא צחוק ולא משחק.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 52 דקות, המהיר הזהיר כתב:

פשוט מאוד

יחייבו להציג קבלה ממוסך מורשה על החלפת פילטר אויר...

לא הצגת - לא עברת טסט / אין חידוש רישיון רכב / הורדה מהכביש וכו' וכו'

מי יחייב? המכון טסטים? המשטרה? 

אף אחד לא מחוייב לעשות טיפול שנתי לרכב. כיאה לישראלים תהיה בטוח שיש פה כמות נכבדה של רכבים על הכביש שלא עוברים טיפול כל שנה. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...