Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא גולף CL שנת 94 (1800) ,לאחר שהחלפתי את הממיר לאחד משומש, הלבשתי את השרוול(צינור מתכתי שמתהדק בעזרת שני ברגים שתפקידו לחבר בין הצינור שיוצר מהממיר להמשך הצינור של האגזוז) אבל פתאום הוא לא אוטם לגמריי את החיבור ויש מין רעש של בריחת אוויר( כמו חור בצינור)

 

רציתי לדעת האם אפשר לאטום את קצוות השרוול עם סיליקון , או שאמורות להיות נקודות של בריחת אוויר על מנת להפחית לחץ במערכת במקרה הצורך...

פורסם

רעיון מקורי..not!

 

תבדוק שהגסקט(אטם) תקין ושאין שבבים של מתכת שמפריעים לחיבור תקין.

 

למה לא להסתייע באגזוזיסט(לא מה שאתם חושבים..)?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אגזוזיסט אכן הרכיב את הממיר אבל הוא טוען שככה זה צריך להיות, למרות שחזרתי אליו פעם נוספת

 

החלטתי לסדר את זה בעצמי , שיחקתי עם השרוול קצת והרעש הפסיק אך לאחר נסיעה קצרה הוא חזר,

 

בבדיקה שלי כאשר הרכב עובד יש בריחה קטנה של אוויר מקצוות השרוול רציתי לדעת אם מקובל להשתמש שם בסיליקון?

פורסם
מציע לא להתמש בסיליקון, ראשית לא נראה לי שיעמוד בחום, שנית למה?

 

עבור לבעל מקצוע אחר.

 

לעבור לבעל מקצוע אחר? לשלם שוב?

אני מציע שפשוט תהיה יותר אסרטיבי ותסביר למרכיב המקורי שאתה לא מרוצה ורוצה שזה יהיה בדיוק כמו קודם.

 

יש נטיה, לחאפרים בעיקר, לפטור לקוחות ב"ככה זה צריך להיות" לאותם חאפרים גם אין סבלנות לנודניקים, לכן צריך לנדנד להם קצת, עד שהם מבינים ועושים עבודה כמו שצריך.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ככה זה לא צריך להיות

 

לא צריכה להיות דליפה של פליטה זה מרעיש ומיותר.

לפעם הבאה עבור לבעל מקצוע אחר ומהנוכחי שכח.

 

מנסיוני(ויש לי מעט לאורך השנים) עדיף לא לחזור ולנדנד אלא להפיק לקחים להבא.

 

זה שיעור נכון לכל החיים.

 

בייחוד שכבר חזרת אליו וקיבלת תשובה כ"כ מיותרת.

 

מי בעל המקצוע למען נשרך רגלינו וצמיגנו ממנו והלאה?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

סיליקון ישרף ולא יעמוד בטמפרטורות הגבוהות.

 

יש חומר איטום מיוחד לאגזוזים שעמיד בחום הגבוה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...