Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספינה יפנית מומלצת


SHIPS
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הי,

 

מתלבט בין הרכבים הבאים:

 

1.לקסוס gs300 או is250 שנת 2008-2010

2. קאמרי 2009/2010 דגם אקזקיוטיב/ xle (קאמרי 2014 ממש חורגת מהתקציב אבל אולי תעלה אחת מטופלת במחיר סביר).

3. מאזדה 6 לאקצ׳רי- 2013-2014

 

אני מחפש רכב שישרת אותי נאמנה לתקופה של כ- 5 שנים כשהנסועה השנתית שלי היא כ-12,000 ק״מ. על האמינות של הקאמרי/ לקסוס שמעתי רק שבחים ואני אכן מעדיף אותן בהשוואה למאזדה מבחינת הנראות, האבזור וכו׳. עם זאת במחיר של כ-40 אלף ההפרש בשנים הוא משמעותי, מאזדה שנת 2013 וקאמרי/לקסוס 2008/2010 בהתאמה.

האם לדעתכם רכישת קאמרי או לקסוס בשנתונים הללו ׳ישרדו׳ כמה שנים טובות ככל ואתחזק אותן כראוי או שמאזדה 6 תהא הבחירה העדיפה?

העדיפות היא כמובן להשאר בגבולות התקציב אך המלצות כגון קאמרי 2014 ומאזדה 6 פרימיום והסבר מדוע הן שוות את ההשקעה הנוספת גם כן יתקבלו בברכה :)

התקציב שלי הוא כ- 40-50 ואני מחפש רכב שגמע 160,000 ק״מ לכל היותר וטופל כראוי.

 

המון תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, לא ברשימה שלך וקצת מעל התקציב, אבל אולי אופציה נוספת:

לפני חודשיים פחות או יותר קניתי ניסאן מקסימה 2015 ב 56K ש"ח. הרכב היה עם 142K ק"מ שמור כמו חדש (פנימית וחיצונית) והבדיקה יצאה טובה מאוד.

יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב: נוח, שקט, מאובזר מכל טוב (עור, גג פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, חימום במושבים, אוורור במושב נהג, חימום בהגה), מרשים חיצונית (יש לו "נוכחות" מורגשת וצורה קצת מיוחדת), וכמובן עם המווווון כוח (מנוע 3.5 290 כ"ס ו 36 קג"מ, 0-100 ב 6.3 לפי פרוספקט). אמינות של ניסאן ואיכות מאוד גבוהה במחיר מצחיק (אנשים מוכרים גם ב 70 אבל מי שבאמת רוצה למכור, אלה המחירים).

 

חיסרון - צריכת דלק גבוהה (בעיר 1/6.5 ומחוץ לעיר באזור ה 1/11) - אני אישית התקנתי מערכת גז כי אני עושה סביב ה 25K בשנה ו 80% מחוץ לעיר. אבל מניח שהיא לא תצרוך יותר (או לפחות לא הרבה יותר) מ GS300.

 

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yonisi כתב:

היי, לא ברשימה שלך וקצת מעל התקציב, אבל אולי אופציה נוספת:

לפני חודשיים פחות או יותר קניתי ניסאן מקסימה 2015 ב 56K ש"ח. הרכב היה עם 142K ק"מ שמור כמו חדש (פנימית וחיצונית) והבדיקה יצאה טובה מאוד.

יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב: נוח, שקט, מאובזר מכל טוב (עור, גג פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, חימום במושבים, אוורור במושב נהג, חימום בהגה), מרשים חיצונית (יש לו "נוכחות" מורגשת וצורה קצת מיוחדת), וכמובן עם המווווון כוח (מנוע 3.5 290 כ"ס ו 36 קג"מ, 0-100 ב 6.3 לפי פרוספקט). אמינות של ניסאן ואיכות מאוד גבוהה במחיר מצחיק (אנשים מוכרים גם ב 70 אבל מי שבאמת רוצה למכור, אלה המחירים).

 

חיסרון - צריכת דלק גבוהה (בעיר 1/6.5 ומחוץ לעיר באזור ה 1/11) - אני אישית התקנתי מערכת גז כי אני עושה סביב ה 25K בשנה ו 80% מחוץ לעיר. אבל מניח שהיא לא תצרוך יותר (או לפחות לא הרבה יותר) מ GS300.

 

''אמינות של ניסאן'', ניסאן לא הכי ידועים באמינות טובה, סדרה ארוכת שנים של תיבות רציפות מבית JATCO שניסן משתמשת בהם ברוב הרכבים שלהם הוכיחו את עצמן כלא אמינות במבחן הזמן ויחידה חלשה במיוחד כשמצורף לה מנוע חזק, עם זאת, על מנוע מדגם ה-VQ35DE שמעתי דברים טובים מבחינת אמינות וכן, המנוע מאוד, מאוד חזק.

נסעתי על אחת מאשקלון לאשדוד במסגרת העבודה ובקצרה, מצער שאין לו 4X4 כי הוא אוהבבבבבבבב לפרפר, עם זאת, הוא לא מאבד שליטה גם בהדבקת הדוושה, הכיסא מדהים והרכב עם נוכחת שנותנת לך הרגשה של קינג, צריכת הדלק המשולבת שלי בנסיעה הייתה בערך 5.2 ק''מ לליטר והיא הייתה 80 אחוז בינעירונית, עם זאת נסעתי כמו חולה אז אני מניח שאני פחות מייצג 😅.

אם אפשר לשאול מה סדר ההוצאות שלך מבחינת תחזוקה וביטוח?

 

לפותח האשכול, השאלה היא איזה סגנון נהיגה יותר לטעמך? נסיעה משרה וקלילה או נהיגה ספורטיבית ואגרסיבית יותר?

נסעתי על הקאמרי 2017 2.5 היברידית, כיסא מעולה ומתלים מוצלחים, המנוע חזק אבל בגלל שההנעה היא היברידית הרכב מרגיש עצלן ונותן כוח רק בהדבקת הדוושה ואת זה אני מאוד לא אוהב.

נסעתי גם על המאזדה 6 אבל בעלת מנוע ה-2000, הרכב דינמי, אוחז מצויין את הכביש ויש צורך בפרובוקציה של ממש כדי לגרום לו להתבלבל.

הנסיעה פחות נוחה מהקאמרי והמנוע 2000 שלו מרגיש מספק ותו לא, מנוע ה-2500 שאותו לא ניסיתי לדעתי ירגיש יותר מוצלח מבחינת ביצועים.

IS-250 פחות ספינה ויותר דומה לסדרה 3 מבחינת קהל היעד שלו...

לא נסעתי על אחת אבל מדברים ששמעתי הוא מאוד אמין ומהנה לנהיגה, אבל לא יותר מדי חזק למרות מנוע ה-V6 כי הוא בנפח יחסית רזה ל-V6... 

2500 סמ''ק.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, שליקו99 כתב:

''אמינות של ניסאן'', ניסאן לא הכי ידועים באמינות טובה, סדרה ארוכת שנים של תיבות רציפות מבית JATCO שניסן משתמשת בהם ברוב הרכבים שלהם הוכיחו את עצמן כלא אמינות במבחן הזמן ויחידה חלשה במיוחד כשמצורף לה מנוע חזק, עם זאת, על מנוע מדגם ה-VQ35DE שמעתי דברים טובים מבחינת אמינות וכן, המנוע מאוד, מאוד חזק.

נסעתי על אחת מאשקלון לאשדוד במסגרת העבודה ובקצרה, מצער שאין לו 4X4 כי הוא אוהבבבבבבבב לפרפר, עם זאת, הוא לא מאבד שליטה גם בהדבקת הדוושה, הכיסא מדהים והרכב עם נוכחת שנותנת לך הרגשה של קינג, צריכת הדלק המשולבת שלי בנסיעה הייתה בערך 5.2 ק''מ לליטר והיא הייתה 80 אחוז בינעירונית, עם זאת נסעתי כמו חולה אז אני מניח שאני פחות מייצג 😅.

אם אפשר לשאול מה סדר ההוצאות שלך מבחינת תחזוקה וביטוח?

כמובן שאין לי עדיין אמדן אמינות לגבי הרכב שלי כי הוא אצלי ממש מעט זמן, מניח שנדע יותר אחכ. אני כן מקווה להחזיק אותו משהו כמו 6 שנים.

 

5.2 ק"מ לליטר כש 80% בינעירוני זה בטח מלא לחיצות 😅 כי אני עם נסועה דומה כשעוד היה על בנזין בלבד הגעתי איתו ל 1/11 בשיוט על 120. היום הוא נוסע על גפ"מ אז מבחינת כסף הצריכה שלו זה שווה ערך ל 1/22 פחות או יותר (גפמ עולה כאן 2.24 וזה מאוד משתנה בין תחנה לתחנה והמחיר תלוי באזור ובכמות התחרות)

 

מבחינת עלויות - ביטוח מקיף כולל הכל 4900

תחזוקה: בינתיים עשיתי רק טיפול יישור קו אחרי הקניה, היה צריך רק טיפול בסיסי שמן ופילטרים - עלה לי 500 ש"ח אבל אני מטפל אצל חבר במוסך ולא במורשה או משהו כזה (הוא מטפל לי ברכבים כבר 10+ שנים ובינתיים אין הפתעות).

דלק: נוסע על גפ"מ אז פחות רלוונטי. על בנזין במדידות המעטות שעשיתי יצא לי בערך 1/9.5-10 כש 80% בינעירוני, בהנחה שבעיר הוא עושה 1/6-6.5 אז מחוץ לעיר זה באזור ה 1/11.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, yonisi כתב:

כמובן שאין לי עדיין אמדן אמינות לגבי הרכב שלי כי הוא אצלי ממש מעט זמן, מניח שנדע יותר אחכ. אני כן מקווה להחזיק אותו משהו כמו 6 שנים.

 

5.2 ק"מ לליטר כש 80% בינעירוני זה בטח מלא לחיצות 😅 כי אני עם נסועה דומה כשעוד היה על בנזין בלבד הגעתי איתו ל 1/11 בשיוט על 120. היום הוא נוסע על גפ"מ אז מבחינת כסף הצריכה שלו זה שווה ערך ל 1/22 פחות או יותר (גפמ עולה כאן 2.24 וזה מאוד משתנה בין תחנה לתחנה והמחיר תלוי באזור ובכמות התחרות)

 

מבחינת עלויות - ביטוח מקיף כולל הכל 4900

תחזוקה: בינתיים עשיתי רק טיפול יישור קו אחרי הקניה, היה צריך רק טיפול בסיסי שמן ופילטרים - עלה לי 500 ש"ח אבל אני מטפל אצל חבר במוסך ולא במורשה או משהו כזה (הוא מטפל לי ברכבים כבר 10+ שנים ובינתיים אין הפתעות).

דלק: נוסע על גפ"מ אז פחות רלוונטי. על בנזין במדידות המעטות שעשיתי יצא לי בערך 1/9.5-10 כש 80% בינעירוני, בהנחה שבעיר הוא עושה 1/6-6.5 אז מחוץ לעיר זה באזור ה 1/11.

האמת שהביטוח הזה ממש זול, אנחנו מבטחים מקיף לקורולה 2017 וזה בערך 4,500...

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2021 בשעה 22:28, SHIPS כתב:

1.לקסוס gs300 או is250 שנת 2008-2010

2. קאמרי 2009/2010 דגם אקזקיוטיב/ xle (קאמרי 2014 ממש חורגת מהתקציב אבל אולי תעלה אחת מטופלת במחיר סביר).

3. מאזדה 6 לאקצ׳רי- 2013-2014


הGS בשנתון הזה מעט מאכזבת. ציפיתי ליותר האמת. היא מבודדת כמו טנק, ויש לה הנעה אחורית אבל בפנים הפלסטיקה היא ברמה של טויוטה. לא חושב שהיא שווה את זה, היא גם לא ממש יפה לדעתי והביצועים לא מסמרי שיער בגרסה הזו.
מ2012 המצב כבר נראה הרבה יותר טוב גם חיצונית וגם פנימית, ואם תצליל לדוג אחת (GS250) כזו לא היברידית ושלא שיחקו איתה זה יכול להיות אחלה של רכב.
is לא יצא לי להתרשם.
קאמרי משנתון כזה? הייתי מתאמץ כבר ל-6 מהצורה החדשה (נדמה לי מ2013). נראית הרבה יותר טוב, ועם ערך מוסף של התנהגות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש GS450H

אמינות מוחלטת.

ספינה מוחלטת.

איכותית מאד ושקטה מאד.

מנוע משולב חשמל סופר חזק.

צריכה ממוצעת משולבת כ 1:11

  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, pasparto כתב:

צריכה ממוצעת משולבת כ 1:11

 

לא ממש צריכה סופר חסכונית, אם כי ביחס לגודל ולכוח זה נחמד מאוד.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.6.2021 בשעה 15:35, yonisi כתב:

היי, לא ברשימה שלך וקצת מעל התקציב, אבל אולי אופציה נוספת:

לפני חודשיים פחות או יותר קניתי ניסאן מקסימה 2015 ב 56K ש"ח. הרכב היה עם 142K ק"מ שמור כמו חדש (פנימית וחיצונית) והבדיקה יצאה טובה מאוד.

יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב: נוח, שקט, מאובזר מכל טוב (עור, גג פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, חימום במושבים, אוורור במושב נהג, חימום בהגה), מרשים חיצונית (יש לו "נוכחות" מורגשת וצורה קצת מיוחדת), וכמובן עם המווווון כוח (מנוע 3.5 290 כ"ס ו 36 קג"מ, 0-100 ב 6.3 לפי פרוספקט). אמינות של ניסאן ואיכות מאוד גבוהה במחיר מצחיק (אנשים מוכרים גם ב 70 אבל מי שבאמת רוצה למכור, אלה המחירים).

 

חיסרון - צריכת דלק גבוהה (בעיר 1/6.5 ומחוץ לעיר באזור ה 1/11) - אני אישית התקנתי מערכת גז כי אני עושה סביב ה 25K בשנה ו 80% מחוץ לעיר. אבל מניח שהיא לא תצרוך יותר (או לפחות לא הרבה יותר) מ GS300.

 

האמת, שניסאן ידועה כאמינה פחות ולכן לא חשבתי עליה למרות שמבחינת נתונים ונראות היא אכן מרשימה מאוד, תתחדש!

בתאריך 24.6.2021 בשעה 20:11, שליקו99 כתב:

''אמינות של ניסאן'', ניסאן לא הכי ידועים באמינות טובה, סדרה ארוכת שנים של תיבות רציפות מבית JATCO שניסן משתמשת בהם ברוב הרכבים שלהם הוכיחו את עצמן כלא אמינות במבחן הזמן ויחידה חלשה במיוחד כשמצורף לה מנוע חזק, עם זאת, על מנוע מדגם ה-VQ35DE שמעתי דברים טובים מבחינת אמינות וכן, המנוע מאוד, מאוד חזק.

נסעתי על אחת מאשקלון לאשדוד במסגרת העבודה ובקצרה, מצער שאין לו 4X4 כי הוא אוהבבבבבבבב לפרפר, עם זאת, הוא לא מאבד שליטה גם בהדבקת הדוושה, הכיסא מדהים והרכב עם נוכחת שנותנת לך הרגשה של קינג, צריכת הדלק המשולבת שלי בנסיעה הייתה בערך 5.2 ק''מ לליטר והיא הייתה 80 אחוז בינעירונית, עם זאת נסעתי כמו חולה אז אני מניח שאני פחות מייצג 😅.

אם אפשר לשאול מה סדר ההוצאות שלך מבחינת תחזוקה וביטוח?

 

לפותח האשכול, השאלה היא איזה סגנון נהיגה יותר לטעמך? נסיעה משרה וקלילה או נהיגה ספורטיבית ואגרסיבית יותר?

נסעתי על הקאמרי 2017 2.5 היברידית, כיסא מעולה ומתלים מוצלחים, המנוע חזק אבל בגלל שההנעה היא היברידית הרכב מרגיש עצלן ונותן כוח רק בהדבקת הדוושה ואת זה אני מאוד לא אוהב.

נסעתי גם על המאזדה 6 אבל בעלת מנוע ה-2000, הרכב דינמי, אוחז מצויין את הכביש ויש צורך בפרובוקציה של ממש כדי לגרום לו להתבלבל.

הנסיעה פחות נוחה מהקאמרי והמנוע 2000 שלו מרגיש מספק ותו לא, מנוע ה-2500 שאותו לא ניסיתי לדעתי ירגיש יותר מוצלח מבחינת ביצועים.

IS-250 פחות ספינה ויותר דומה לסדרה 3 מבחינת קהל היעד שלו...

לא נסעתי על אחת אבל מדברים ששמעתי הוא מאוד אמין ומהנה לנהיגה, אבל לא יותר מדי חזק למרות מנוע ה-V6 כי הוא בנפח יחסית רזה ל-V6... 

2500 סמ''ק.

אני מחפש רכב ששט על הכביש אך כמובן מעט מן האגרסיביות והספורטיביות זה מתבקש (בכל אופן, בן 21). חשבתי על הgs כי די חזקה על הנייר, אמינה ומפנקת מאוד והייתי שמח אם היא תצליח לשרת אותי כ-5-6 שנים על אף שהיא ישנה. אני לא שולל is250 ויש לה ׳קטע׳ משלה ואולי הולמת יותר את הגיל שלי.

בתאריך 24.6.2021 בשעה 22:40, farkash7 כתב:


הGS בשנתון הזה מעט מאכזבת. ציפיתי ליותר האמת. היא מבודדת כמו טנק, ויש לה הנעה אחורית אבל בפנים הפלסטיקה היא ברמה של טויוטה. לא חושב שהיא שווה את זה, היא גם לא ממש יפה לדעתי והביצועים לא מסמרי שיער בגרסה הזו.
מ2012 המצב כבר נראה הרבה יותר טוב גם חיצונית וגם פנימית, ואם תצליל לדוג אחת (GS250) כזו לא היברידית ושלא שיחקו איתה זה יכול להיות אחלה של רכב.
is לא יצא לי להתרשם.
קאמרי משנתון כזה? הייתי מתאמץ כבר ל-6 מהצורה החדשה (נדמה לי מ2013). נראית הרבה יותר טוב, ועם ערך מוסף של התנהגות.

האמת, אני מאוד אוהב את המראה החיצוני והפנימי, בעיקר הכורסאות הנוחות להפליא. אני בגובה 1.90 ולכן רכבים גדולים מקבלים עדיפות (נניח, מאזדה 3 צפופה לי). השנתונים המתקדמים לצערי יקרים מאוד וחורגים מהתקציב שלי  אך מאמין ומקווה שגם לשם אגיע בעתיד.

לעניין הקאמרי, נסעתי על אחת משנתון 2014 והיא מדהימה אבל מיוצרת בארה״ב ואני מחפש אחת שמיוצרת ביפן וזה לא פשוט (במיוחד בגרסאות הבנזין). מאזדה 6 מהצורה החדשה נכנסת לתקציב אך משום מה אני פחות מתחבר, במידה וצפויה לי אמינות זהה, אעדיף לרכוש לקסוס משנתון 2008 ולא מאזדה 6 משנתון 2014.

וזו גם השאלה שלי, האם צפויה אמינות טובה מלקסוס שטופלה כראוי במוסך המורשה עם קילומטראז׳ נמוך (יחסית) למשך 5-6 שנים?

בתאריך 25.6.2021 בשעה 13:08, pasparto כתב:

חפש GS450H

אמינות מוחלטת.

ספינה מוחלטת.

איכותית מאד ושקטה מאד.

מנוע משולב חשמל סופר חזק.

צריכה ממוצעת משולבת כ 1:11

הרבה, הרבה מעבר לתקציב שלי כרגע, לצערי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף על פי שלקסוס מותג אמין מאוד, תחזוקה שוטפת יותר יקרה בגלל שבכל זאת מותג יוקרה.

ומנוע עם 6 צילינדרים מיושן יחסית גם יהיה כבד בדלק ומבחינת התחזוקה, לדעתי מאזדה 3/6 מעולות, נראות טוב, אמינות, מאוד חסכוניות...

נסעתי על ה-6 עם מנוע ה-2000 במסגרת העבודה וקיבלתי 10.3 ק''מ לליטר בתנועה מרומזרת ויחסית פקוקה... זה נתון יפה מאוד, משער שה-2.5 יצרוך יותר אבל בהתאם הוא חזק יותר ולפי דעתי אם אתה קונה 6 אז רק עם ה-2500, כי גם ה-3 עם מנוע ה-2000 הביצועים מעולים, הרכב קל משקל ופחות יקר לתחזוקה.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SHIPS כתב:

הרבה, הרבה מעבר לתקציב שלי כרגע, לצערי..


חבל. הדגם ההיברידי כבר מרשים יותר. אתה מקבל ביצועים ממש ממש טובים, מיני סופר קאר במסווה של רכב של סבא, ויש לזה ערך מוסף. זה בא עם מחיר, הפחד מהיום שבו הסוללה תתפגר, אבל לפחות אתה מרגיש שהרכב הוא רכב מיוחד.

 

בלי זה כפי שאמרתי אני לפחות מצאתי את הGS מהדור הזה די אפורה. יותר מדי פלסטיקים וכפתורים שמגיעים מטויוטה. 

 

זה רכב עם סטייל קצת שונה, אבל בגלל שאתה מחפש ספינה, אתה אוהב את איך שהרכב נראה והתקציב המוגבל אולי לך היא דווקא תתאים.

 

נ.ב לא מזמן פורסמה בלוח בפורום GS450 יפיפייה ושמורה מהצורה הזו במחיר שווה לכל כיס של 64k. נמכרה כהרף עין.

GS250  מ2012 יד ראשונה עם נתונים טובים שראיתי ביד 2 נמכרה בתוך כמה שעות במחירון.

 

רכבים טובים נחטפים. תהיה מוכן עם כסף בין השיניים להסתער והכי חשוב סבלנות…

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם חשובה לך בעיקר אמינות, הייתי נשאר על הקאמרי, ומוסיף גם משהו כזה: 

https://www.yad2.co.il/s/c/195vrjy7

שיתן לך דגם חדיש יותר (ומאובזר מאוד)

אם אתה מחפש גם ספורטיביות, אולי תצליח למצוא G37 מתישהו שעונה על התקציב והנתונים.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2021 בשעה 14:35, GR8Day כתב:

 

לא ממש צריכה סופר חסכונית, אם כי ביחס לגודל ולכוח זה נחמד מאוד.

לא טענתי שזו צריכה סופר חסכונית מה גם שזו לא הייתה דרישה של פותח השרשור.

בכל מקרה יחסית לכח, לגודל המנוע והרכב זו צריכה מעולה.

בתאריך 26.6.2021 בשעה 15:24, SHIPS כתב:

האמת, שניסאן ידועה כאמינה פחות ולכן לא חשבתי עליה למרות שמבחינת נתונים ונראות היא אכן מרשימה מאוד, תתחדש!

אני מחפש רכב ששט על הכביש אך כמובן מעט מן האגרסיביות והספורטיביות זה מתבקש (בכל אופן, בן 21). חשבתי על הgs כי די חזקה על הנייר, אמינה ומפנקת מאוד והייתי שמח אם היא תצליח לשרת אותי כ-5-6 שנים על אף שהיא ישנה. אני לא שולל is250 ויש לה ׳קטע׳ משלה ואולי הולמת יותר את הגיל שלי.

האמת, אני מאוד אוהב את המראה החיצוני והפנימי, בעיקר הכורסאות הנוחות להפליא. אני בגובה 1.90 ולכן רכבים גדולים מקבלים עדיפות (נניח, מאזדה 3 צפופה לי). השנתונים המתקדמים לצערי יקרים מאוד וחורגים מהתקציב שלי  אך מאמין ומקווה שגם לשם אגיע בעתיד.

לעניין הקאמרי, נסעתי על אחת משנתון 2014 והיא מדהימה אבל מיוצרת בארה״ב ואני מחפש אחת שמיוצרת ביפן וזה לא פשוט (במיוחד בגרסאות הבנזין). מאזדה 6 מהצורה החדשה נכנסת לתקציב אך משום מה אני פחות מתחבר, במידה וצפויה לי אמינות זהה, אעדיף לרכוש לקסוס משנתון 2008 ולא מאזדה 6 משנתון 2014.

וזו גם השאלה שלי, האם צפויה אמינות טובה מלקסוס שטופלה כראוי במוסך המורשה עם קילומטראז׳ נמוך (יחסית) למשך 5-6 שנים?

הרבה, הרבה מעבר לתקציב שלי כרגע, לצערי..

ע"פ התקציב שרשמת אתה יכול למצוא רכב כזה. הוא יהיה הרבה יותר בכל פרמטר מכל האפשרויות האחרות שהעלית.

אל תפחד משנה או קילומטרים. המכונית הזו לא מתיישנת(למרות שמעט מיושנת מבפנים) כמו אחרות. 

 

אגב, לגבי הסוללה. יש היום פתרונות באזור 4-5K ש"ח. נראה לי סביר כשאורח חיי הסוללה כעשר שנים. מה גם שאם אתה עם ידיים טובות ומעט ידע אפשר להחליף את הסוללות הפנימיות בעלות זניחה ומצחיקה של כמה מאות שקלים.

עריכה אחרונה על ידי pasparto
  • מעניין 1
  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...