Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני רוצה לקנות מערכת לאוטו הראשון שלי (פורד פוקוס 2002)

אני לא מבין בתחום קראתי את הFAQ וזה לא ממש עזר

לגבי הרדיו דיסק DEHP770 Pioneer נראה לי שווה (מצאתי בזאפ)

לגבי יתר המערכת אני לא יודע ...

אני שומע בעיקר רוק אים זה עוזר...

אני בהחלט מוכן להוציא כסף אבל לא בהגזמה...

התיקרה שלי זה 10,000 אבל זה לא אומר שחייבים להגיע לזה...

תודה רבה לכול העוזר :smile:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז ככה.

רמקולים אחוריים של פיוניר, הדגם של ה- 400 וואט.

סאב של פיוניר 305C.

מגבר מהדיוטי 4 יציאות של JBL או פיוניר.

רמקולים קדמיים פשוטים של פיוניר+ טויטרים טובים של פיוניר לקדימה.

ויש לך מערכת מפוארת, אפילו בפחות מ- 10 אלף !

פורסם
אז ככה.

רמקולים אחוריים של פיוניר, הדגם של ה- 400 וואט.

סאב של פיוניר 305C.

מגבר מהדיוטי 4 יציאות של JBL או פיוניר.

רמקולים קדמיים פשוטים של פיוניר+ טויטרים טובים של פיוניר לקדימה.

ויש לך מערכת מפוארת, אפילו בפחות מ- 10 אלף !

אולי מפוארת לטעמך !!!

לטעמי ולטעם עוד המון פה זו מערכת ממש ממש לא ברמה בכלל !!

 

אם אתה נעול על הרדיו דיסק של פיוניר אז רד ממנו וקח את האלפיין MP3 בערך 3500ש"ח-+

http://autos-sound.com/shop/files/products/CDA9835.jpg

קומפוננט קדמי יש הרבה כעיקרון צריך לשמוע בכדי לבחור , אז שאתה קונה אצל מישהו אז תשמע לפני , ההצעות שלי הם

FNQ של רוקפורד

אינפיניטי קאפפה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=29687

MAC AUDIO IRON http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=34109

תוכל לחפש פיוז או פוקאל טובים אבל הכי חשוב שתשמע לפני שאתה קונה.

 

לגבי מגבר זה תלוי איזה סאב ואיזה רמקולים אתה הולך לקנות ושוב תצתרך לשמוע כי יש המון טובים וקשה להמליץ.

לגבי הרדיו דיסק זו ההמצלה הכי טובה שאני יכול לתת לך , והוא בכלל לא ברמה של פיוניר 770,אז כשאתה קונה מערכת הרדיו דיסק הנ"ל הוא חובה (לאור התקציב)

פורסם

אוקי , אני לא נעול על הפיוניר סתם דיפדפתי בזאפ והוא ניראה לי נחמד

אז מה ההבדל בינו לבין האלפין? לאיפה ניכנס עוד 2000 ש"ח?

 

מה דעתכם על HYBRID6 Morel ?

 

והסאב הזה?

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1234,normal_sales

 

נ"ב:כמה רמקולים צריך במערכת? איזה סוג? ואיפה הם יושבים בדיוק? (חתיכת נ"ב הא?)

פורסם
אז ככה.

רמקולים אחוריים של פיוניר, הדגם של ה- 400 וואט.

סאב של פיוניר 305C.

מגבר מהדיוטי 4 יציאות של JBL או פיוניר.

רמקולים קדמיים פשוטים של פיוניר+ טויטרים טובים של פיוניר לקדימה.

ויש לך מערכת מפוארת, אפילו בפחות מ- 10 אלף !

שמע מערכת מפוארת זה ממש לא אני לא יודע אך הצעת את זה מערכת כזאת גג מביאים ב2000 שקל.

ולא תישמע בכלל משהו.

 

בתקציב של 10000 שקל אתה יכול להביא מערכת מצוינת.

בקשר למורל היברנד סט מצויין אבל אפשר להביא יותר טוב כמו פוקאל פולגלאס

בכל אופן לפני שמרכיבים לך מערכת אתה צריך להגדיר איזה כיוון אתה רוצה את המערכת לכיון SQ או SPL הכוונה בקיצור SQ מערכת שתבסס על איכות או SPL מערכת שתבסס על עוצמה

פורסם

בהנחה שאתה נעול את הפיוניר 770 (ולא צריך יותר מזה),הוא עולה סביב ה1600 שקל אני לא יודע בדיוק.

אם אתה הולך על סט די רציני קדימה הייתי ממליץ על אטימה לפחות של הדלתות הקדמיות,ואם כבר אז שיהיה אקסטים,אני מגזים במחיר ואני יודע,יעלה לך 1000 שקל

קומפוננט,לא הייתי ממליץ על הFNQ בגלל שלפי דעתי הוא לא שווה את המחיר שלו,ושמעתי אותו בכמה רכבים עם כמה הגברות,הטויטר צורם מאוד והוא לא כזה עוצמתי.ולפני שצולבים אותי פה,חוב שתדע שקומפוננט זה עניין שלטעם.

אני יכול להמליץ על ההייבריד (זה מנסיון) כי הוא מורכב אצלי והוא ממש מצויין,אבל,תשמע ותחליט.

הFNQ עולה סביב ה2000,וההייבריד עולה סביב ה1500

נשאר לך 5500 (ועיגלתי מחירים למעלה),בשביל סאב\ים,ומגברים.

בתור הגברה,הייתי מקציב כ4000 להגברה ו1500 לסאב,מבחינת סאבים,שוב זה אותו עקרון כמו קומפוננט ועדיף שתשמע.

מבחינת הגברה הייתי הולך על מונובלוק של מגנט לסאבים שעולה 1500 ונותן תמורה הכי טובה לכסף היום.

הגברה לרמקולים הייתי מציע לך לבדוק אפילו את הרוקפורד 4004P שייתן לך בגישור 200X2 לרמקולים,שזה אפילו יותר מידי,והוא עולה 1500 בערך.

ובעודף הייתי מרכיב רמקולים אחוריים לא מפוארים ולא מגביר אותם (אם אתה אוהב כמובן) ומשלם למתקין כמובן.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
אז ככה.

רמקולים אחוריים של פיוניר, הדגם של ה- 400 וואט.

סאב של פיוניר 305C.

מגבר מהדיוטי 4 יציאות של JBL או פיוניר.

רמקולים קדמיים פשוטים של פיוניר+ טויטרים טובים של פיוניר לקדימה.

ויש לך מערכת מפוארת, אפילו בפחות מ- 10 אלף !

אתה סוכן של פיוניר או משהו ??

פורסם
בכל אופן לפני שמרכיבים לך מערכת אתה צריך להגדיר איזה כיוון אתה רוצה את המערכת לכיון SQ או SPL הכוונה בקיצור SQ מערכת שתבסס על איכות או SPL מערכת שתבסס על עוצמה
אני לא רוצה מערכת שהיא קיצונית לאף תחום.

אני בטוח לא רוצה מערכת לפוזה,וחשוב לי מאוד איכות.

אבל רוק כבד ראוי שיושמע חזק.

 

יש המלצה למקום מסוים שבו כדאי להתקין?

הבנתי שלפוקוס יש גודל לא סטנדרטי לרמקולים בדלתות מקדימה ,ושההתקנה משפיעה מאוד על האיכות הסופית בכול מקרה.

 

ושוב אני ממש לא נעול על שום MP3 מסוים ואשמח לקבל המלצות גם לגבי זה.

מה דעתכם על DEHP850 Pioneer ?

הוא נראה סוף הדרך מבחינת עיצוב.

פורסם

הFNQ עולה סביב ה2000,וההייבריד עולה סביב ה1500

נשאר לך 5500 (ועיגלתי מחירים למעלה),בשביל סאב\ים,ומגברים.

 

 

 

 

איפה מורל היבריד עולה 1500 שקל תן לי את המקום

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ואי ואי 10000 שקלות שים לב:

רדיו דיסק של אלפיין 9830 1700 שקל

מגבר 4 ערוצים של פייז RS4 1600 שקל

רמקולים קדימה הייתי משקיע על מוראל אלייט שלוש חלקים או פוקאל פולי גלאס שלוש חלקים שתי הסטים עולים בסביבות ה 3000 לא כולל התקנה

איטום ועניינים הייתי עושה רק לקדימה ולא לאחורה בכדי לעשות אטימה טובה ואיכותית ולא אטימה חאפרית בכמויות לא נדיבות בשביל להגיד אטמתי זה יעלה סביבות 1500 נגיד 2000

לא שם רמקולים מאחורה שם סאב או אינפינטי קאפה פרפקט או פואל אקסס 33 A שתיהם נעים סביב 1500 שקלות...

התקנה שלך תעלה טיפה יקר בגלל הסט של שלוש חלקים אבל אני בטוח שזה שווה את ההשקעה אני אישית ממערכת כזאת לא חושב שהייתי משתדרג עוד זה הטופ שהייתי רוצה להגיע אליו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

מה דעתכם על PLSQ212 Pyle ?

ואם כן אז איזה הגברה צריך בישבילו ובישביל הELATE 6 Morel ?

ומה אים הפיוניר?

פורסם

מיכאל - אני אשמח אם תשלח אותי לחנות שמוכרת את האר אס 4 ב-1600 שקלים. אם זה באמת ככה לטענתך אני אקח ארבעה...

בקיצור, דבר איתי במספרים.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

מיכאל אתה ממליץ לו או לשים סט היי אנד של מורל או לשים סט בינוני של פוקאל? מה ההיגיון פה? אם היית ממליץ על הK2 או על האוטופיה (למרות שכנראה לא יכנס בתקציב) הייתי מבין.

לאחר מכן אתה ממליץ על הסאב הכי זול של פוקאל? אין במערכת הזו איזון.

 

TUR, דבר ראשון תחליט אם אתה רוצה סט שלושה חלקים או סט שני חלקים. קח בחשבון שהתקנה של סט שלושה חלקים יכולה לעלות כ1500 ש"ח ותהיה כרוכה בשינוי הקורות שליד השמשה הקדמית (וכשתפרק תצטרך למצוא קורות חדשות).

היתרונות הם כמובן שתוכל להגיע לתוצאה גבוהה בהרבה מסט שני חלקים.

אחרי שתחליט יהיה קל יותר לעזור לך כי סט שני חלקים טוב עולה פחות משלושה חלקים וגם הכסף שתצטרך להשקיע בהתקנה שלו יתפנה ויוכל ללכת לטובת רכיבים טובים יותר או למשל איטום הבגאז'.


×
×
  • תוכן חדש...