Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל אני להמלצה שמתחילה בואי ואי ואי לא הייתי מתייחס יותר מדי ברצינות רואים שהילד כל כך התלהב מהסכום שהוא יורה לכל הכיוונים וממליץ על דברים בלי קשר. מצטער אם שוב פוגע בצעירים שבפורום אבל זה נראה לא מקצועי בכלל. אני ממליץ לך ללכת לכמה חנויות שנחשבות טובות ולבקש מהם שיציעו לך מערכות בתקציב שלך ושכל חנות תתן כמה הצעות של כל מיני מוצרים שנכנסים יחד עם ההתקנה ושהכל יהיה לך מפורט ורשום ככה אחר כך תוכל להשוות איזה חנות נתנה לך הצעה יותר טובה ועל מה כדי ללכת. זה יצא לך יותר זול מלקנות כל מוצר בחנות אחרת כי לא כל החנויות מחזיקות את כל המוצרים ואם תקנה בחנות אחת את כל המוצרים אז ככה גם ההתקנה תעלה לך פחות ויהיה לך תמיד למי לבוא אם תהיה איזה בעיה במערכת או באחד המוצרים.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואם חנות אחת מוכרת סט קומפוננט איכותי שהוא מעוניין לרכוש, אבל מוכרת רק מגברי Platinum V12?

אני ממש לא מסכים איתך. מה גם שיש המון מתקינים וחנויות שלא ממש יודעים מה הם עושים - ואולי מתקינים את המוצרים ברמה סבירה, אבל את הכיוונים עושים על הפנים. אני מעדיף לשלם 200 שקל יותר על התקנה - כל עוד היא מקצועית.

 

יש לי הייבריד 6, ואני ממליץ על ההייבריד אוביישן 6"(הגירסה החדשה של הייבריד) - אני שומע הרבה סגנונות (רוק, מטאל, בלוז, טראנס, טכנו והארדקור אפילו) וההייבריד ממש מעולים!

אבל בסופו של דבר זה תלוי באוזן שלך - אולי ההייבריד לא ישמעו לך טוב? כדאי שתגיע למפגשים ותשמע מערכות מורכבות ותחליט מה אתה הכי אוהב.

 

בתקציב כזה הייתי ממליץ לך על רדיודיסק של אלפיין (ולא פיוניר) - מינימום 9830, ואפילו אפשר לנסות את ה9835 כפי שהציעו לך כבר כאן.

 

רמקולים אחוריים זה בזבוז כסף אם אתה מחפש איכות - אני הייתי משקיע כסף באיטום דלתות במקום.

לגבי סאבוופר - לך על משהו פשוט שישלים לך את התדרים הנמוכים - אבל אני מאוד ממליץ לך להתרחק מהסאבוופרים הזולים של פיוניר, כי בתקציב שלך - אתה יכול ללכת על משהו הרבה יותר טוב.

פורסם
TUR, דבר ראשון תחליט אם אתה רוצה סט שלושה חלקים או סט שני חלקים. קח בחשבון שהתקנה של סט שלושה חלקים יכולה לעלות כ1500 ש"ח ותהיה כרוכה בשינוי הקורות שליד השמשה הקדמית (וכשתפרק תצטרך למצוא קורות חדשות).

היתרונות הם כמובן שתוכל להגיע לתוצאה גבוהה בהרבה מסט שני חלקים.

אחרי שתחליט יהיה קל יותר לעזור לך כי סט שני חלקים טוב עולה פחות משלושה חלקים וגם הכסף שתצטרך להשקיע בהתקנה שלו יתפנה ויוכל ללכת לטובת רכיבים טובים יותר או למשל איטום הבגאז'.

EyalR מה אתה הייתה עושה בתקציב הזה? (שלושה חלקים או שתים ובכלל)

אים אפשר המלצה מנומקת (רק כדי שאני אבין למה בחרתה רכיב זה או אחר )

וקישורים לאתרים

 

כמה יעלה לי כול עניין המורל אליט 6 +התקנה וקורות?

פורסם

תהיה רציני אין דבר כזה חנות שמוכרת רק מגברים זולים לכל חנות תמיד יהיה משהו טוב להציע במיוחד שאמרתי שילך לחנות שנחשבת טובה וזה יחסוך לו הרבה יותר מ200 שקל בהתקנה ובנוסף גם יצא לו יותר זול בציוד לקנות במקום אחד. אתה מציע לו סט אחד ויש המון סטים טובים שהוא יכול לשמוע שלא אמרו פה כמו של קיקר, JL אודיו, MB QUART ולא חסרים עוד הוא צריך לשמוע אי אפשר ככה לקנות רמקול. למה הוא צריך סאב פשוט אם הוא יכול לקנות סאב לא פשוט? גם הסאב חשוב וחבל להשקיע הרבה ברמקולים מקדימה ושלא יהיה לך סאב טוב שישלים אותם.

פורסם

"אבל אני מאוד ממליץ לך להתרחק מהסאבוופרים הזולים של פיוניר, כי בתקציב שלך - אתה יכול ללכת על משהו הרבה יותר טוב."

 

לפחות מנקודת המבט שלי, זה לא נשמע כמו המלצה לINOX....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

MP3 אלפין. (סגור)

רמקולים מורל. היבריד או אליט (אים לאף אחד אין מה להמליץ במקום,סגור)

סאב ?

ואגב מה אתם אומרים עדיף בתקציב סט שלוש חלקים או שתים?

עכשיו אים מישהו יכול לסדר לי חבילה של רכיבים+הגברה ועודף להתקנה וכו?

נב: איך מתאימים מגבר לרמקולים?

פורסם

אוקי, בגלל שלך יש בעית דיסלקציה קלה, ולי יש בעית ראייה כפי הנראה.

 

SOUNDWAVE, נועם .. אתה מוכן לשפוך אור על הנושא ?

מה התכוון המשורר...... לרכוש סאב "פשוט" ? או , לרכוש סאב שיתאים לתקציב, אבל לא צריך להשתגע ?

 

תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא הוא פשוט היתכוון לסאב נציל ועם תוצר(באס) איכותי יותר...... אני הייתי חושב בכיוון סרווין וגה או קיקר הCOMP שלהם סאב ממש איכותי....

 

אני חושב שסאב של פיוניר לא ישתלב יפה עם מורל היבריד...

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני להמלצה שמתחילה בואי ואי ואי לא הייתי מתייחס יותר מדי ברצינות רואים שהילד כל כך התלהב מהסכום שהוא יורה לכל הכיוונים וממליץ על דברים בלי קשר. מצטער אם שוב פוגע בצעירים שבפורום אבל זה נראה לא מקצועי בכלל. אני ממליץ לך ללכת לכמה חנויות שנחשבות טובות ולבקש מהם שיציעו לך מערכות בתקציב שלך ושכל חנות תתן כמה הצעות של כל מיני מוצרים שנכנסים יחד עם ההתקנה ושהכל יהיה לך מפורט ורשום ככה אחר כך תוכל להשוות איזה חנות נתנה לך הצעה יותר טובה ועל מה כדי ללכת. זה יצא לך יותר זול מלקנות כל מוצר בחנות אחרת כי לא כל החנויות מחזיקות את כל המוצרים ואם תקנה בחנות אחת את כל המוצרים אז ככה גם ההתקנה תעלה לך פחות ויהיה לך תמיד למי לבוא אם תהיה איזה בעיה במערכת או באחד המוצרים.

פששש אתה יורה חצים לכל עבר ואתה בנתיים ההוא שילד כאן בפורום אל תתנפח כמו איזה עוגייה...

המלצתי על דברים שאני הייתי חושב בכיוון שלהם כמובן שהייתי שומע את הכל אתה הטרי והטירון בפורום שעד עכשיו מראה ידע באיך להציע ולא ידע ברכיבים אל תכתוב להבא תגובות מעצבנות כאלה ותזלזל בידע של אנשים!

בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על הסאב של אינפינטי...

אייל אני חושב שאם יש סט טוב קדימה שעובד בצורה ממש טובה אני לפחות הייתי מבטל סאב בגלל זה המלצתי על סאב שרק יהווה השלמה לסאונד ולא יאכל את הסאונד האינפינטי אני חושב שמשתלב מצויין עם מערכת כזאת אבל שוב אני אומר צריך לשמוע ודוגמא סט כמו שלך הייתי מוריד את הסאב אני אוהב מוזיקה מאוד מאוזנת אבל זה עניין של טעם...

יכול להיות שאת ההבדלים ברמות של הסטים שהצעתי קיימים אבל אני בכל זאת הייתי שומע את כל האופציות אחרי הכל זה המון עניין של טעם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אדון mikmik הבחור רשם שחור על גבי לבן "פשוט" ואני התייחסתי לזה אם הוא התכוון למשהו אחר אז הוא לא היה צריך לרשום פשוט. ממש לא מעניין אותי לחקור את זה לעומק ולראות למה הוא התכוון ומי יותר צודק תתבגר קצת.

 

מר mdma אני יורה חצים אבל בדרך כלל קולע למטרה ואני בטוח שאני לא הילד כאן אבל זה לא משנה יותר משנה מה שכתבת ולא בן כמה אתה גם אם אתה בן 40 עדיין כתבת דברים לא נבונים (ואי ואי ואי) ואין דבר כזה סט שעובד בצורה ממש טובה ככה שלא יהיה צריך סאב אלה אם אתה לא רוצה לשמוע תדרים מתחת לאזור ה60Hz.

פורסם

להתבגר?

נתת פרשנות לא נכונה לדבריו, תיקנתי אותך.

תחייה עם זה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

10 K זה יופי של תקציב .

אני הייתי מבזבז אותו כך.

סט קדמי - אלייט שלושה חלקים . 3500+-

סאב - שיבה . 1200 +-

מגבר 4 ערוצים - רוקפורד 801X לדוגמא. 2400+-

הד-יוניט - איזה שהוא פיוניר סביר. 1500 +-

הסיפור יוצא 8600 +-.

כמובן שהתקנה תעלה לך . לא יודע כמה . זה תלוי ברכב. אני מאמין שהתוצאה תהיה באיזור ה10K .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
ואין דבר כזה סט שעובד בצורה ממש טובה ככה שלא יהיה צריך סאב אלה אם אתה לא רוצה לשמוע תדרים מתחת לאזור ה60Hz.

יש סטים כאלו , הם כמובן נדירים יחסית .

ממש לא מזמן יצא לי לשמוע סט קדמי בלבד ותאמין לי , סאב לא ממש היה חסר שם . אין ספק שהוא יכול לתרום , אבל יש סטים שיורדים נמוך מספיק ונותנים קיק-באס כל כך איכותי שלפעמים נוצר הרושם שסאב לא נחוץ.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...