Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו הפעם פיספסת זה שכתבתי ואי ואי ואי זה לא אומר כלום על תוכן הרכיבים שכתבתי ומי אתה בכלל שתכתוב אני במקומכם לא הייתי מתייחס להודעה אתה לא מנהל ולא מתקרב לרמה של פלצן בפורום הזה הידע שלי רכשתי עם קריאה נסיונות טעויות ותיקונים אתה יכול לשאול אנשים אני פתוח לתיקונים אבל גישה של ילד כמוך שרק נכנס לפה וחושב שזהו הוא יודע הכל ומבין הכל והוא יתקן את כל העולם לא מתאימה לי אם היית מעיר בצורה כמו שאייל כותב אני הייתי מגיב בחזרה בצורה כמו שהגבתי לאייל אבל אתה מגיב בצורה מתנשאת של בן אדם שחושב שהוא יודע הכל...

יש לך הרבה מה ללמוד ויש הרבה סטים שעובדים בלי סאבים בכלל אני סט עם נתונים כמו של אייל הייתי מוריד את הסאב יכול להיות שאני טועה ויכול להיות שלא אתה לא תהיה זה שיחליט אבל איזה הודעות לקרוא ואיזה לפסול על הסף...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למרות שאני לא בעד כל הויכוחים פה בסך הכל ג'ק ג'ק צודק ולדעתי גם סט טוב שיורד נמוך צריך השלמה של סאב ורוב הסטים, גם הטובים, לא יורדים בצורה טובה נמוך יותר מאזור ה70-80HZ (תלוי גם בSLOPE).

לגבי מה שנועם כתב, באמת יש פה סתירה קטנה כי בהתחלה הוא כותב לבחור שילך על משהו פשוט ואחר כך שהוא יכול ללכת על משהו הרבה יותר טוב מהפיוניר. אז אני לא אחקור בדיוק למה נועם התכוון ואומר למען הסר ספק שצריך לבחור סאב ברמה טובה ולא משהו פשוט (וכל התנצחות בנושא מיותרת).

 

אני הייתי הולך על סט שלושה חלקים, לטעמי קשה מאוד לבנות במת צליל כלשהי עם שני חלקים בלבד. האלייט למשל עולה בערך 3000 אם אינני טועה, בניה תעלה עוד 1500 ואיטום יכול לעלות עוד 1000 וגם יותר (רק של הדלתות) זה יוצא 5500. זה מותיר לך 4500 למגבר, סאב ושאר ההתקנה.

 

לפני שאתה משקיע בעניין תנסה לשמוע כמה שיותר ציוד ומערכות (גם סטים שלושה חלקים אל מול שני חלקים) ואז תוכל לגבש דעה לבד. יכול להיות שסט שני חלקים טוב בהתקנה סטנדרטית יענה על הדרישות שלך. לדעתי לפני שאתה שוקל ציודים שונים תסגור קודם את העניין הזה כי אם תבחר בסט שני חלקים זה ישחרר לך הרבה מזומנים לשאר הרכיבים.

פורסם

אייל זה המון עניין של טעם הויכוח פה הוא על הגישה של האדון KNOW ALL שלא מתאימה הוא לא מהנל ולא אף אחד שיחליט מה לפסול ומה לא...

לפי טעמי ולפי מה שאני אוהב סט כמו שלך לא הייתי משתמש בסאב לדוגמא או סט עם מיד באס 8 אינץ' טוב שיורד נמוך לא הייתי משתמש בסאב לא חסרים סטים כאלה שמעתי גם לבית רמקולים שסאב רק הרס את הסאונד אני בעד רמקולים קדמיים טובים מאוד ולא בעד סאב אם יש צורך ולא שומעים באס טוב חסר טווח מוזיקלי מסויים אז כן אבל קשה לי להאמין שאם הסט מאוד מאוד מוצלח ברמות כמו שלך או יותר אז יהיה צורך בסאב...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אותי לא מעניין הויכוח הזה ואני מבקש ששני הצדדים יגלו איפוק ויהיו ענייניים יותר. אני התייחסתי עניינית לדברים שנכתבו.

לא שמעת את הסט שלי ולכן אתה לא יכול לדעת אם צריך סאב או לא אבל בכל מקרה אם נהיה ריאלים אלו לא מידבאסים שנכנסים לו בתקציב. לא דיברנו כאן על סטים עם מיד באס של 8" וגם עם סטים כאלו לטעמי צריך סאב. אז נכון שגם עופר ויוסי ששמעו אצלי אמרו שלא צריך סאב אבל אני בטוח שכאשר נחבר את הסאב, נשמע יחד איתו ולאחר מכן בלעדיו נרגיש שמשהו חסר לנו. שמעתי כבר 8" שהותקנו טוב וגם איתם היה צריך סאב, הם פשוט לא יכולים לרדת נמוך כמו סאב.

בכל מקרה הבחור לא יכול להרשות לעצמו 8" בדלת כי זה יהיה כרוך כנראה בעבודת פיבר רצינית על הדלת דבר שיחרוג מתקציבו. רמקול קצת קטן יותר כמו שלי למשל (7") שיכול להפיק באס כמו של חלק גדול מה8" ולהיכנס אולי בלי בניית פיבר, חורג מהתקציב (וגם איתו יכולה להיות בעיה מבחינת העומק).

רמקולים לבית הם רמקולים שנמצאים בתיבה אופטמלית, רמקולים לרכב הם לא כאלו לכן ההשוואה לא נכונה. בכל זאת יש הרבה מאוד רמקולים ביתיים טובים שיהנו מתוספת הבאס שיספק להם סאב ביתי טוב.

נכון, זה עניין של טעם אבל בכל זאת אם אין סאב זה אומר שאנחנו מוותרים על טווח תדרים מסויים ורוב האנשים לא מוכנים לוותר על התדרים האלו (להפך הרוב נוהג להדגיש אותם יתר על המידה) לכן להגיד לו מראש לוותר זה הימור לא קטן.

פורסם

שמע לא שמעתי את הסט אבל אמרתי רק מנתונים ושוב מה שאתה אומר מאוד מחזק אותי זה המון עניין של טעם..

הבנתי את מה שאתה אומר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

נתונים זה יפה על הנייר, רמקול צריך לשמוע. אני לא חושב שזה צריך לחזק אותך כי כמו שאמרתי - בפועל, הרוב הגדול של האנשים לא רק שלא מוכנים לוותר על סאב באס אלא גם מדגישים אותו ללא פרופורציה לשאר התדרים.

פורסם

תודה רבה לכולם,אני אלך,אשמע ,אתרשם ואחזור אים דעה לגבי סט של 2 או 3

שוב תודה לכולם :-D.

 

להתראות, אור.


×
×
  • תוכן חדש...