Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורבט c4 כרכב שני


mazda_323
שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם,

 

כבר הרבה זמן חושב על קניית קורבט c4 אוטומט כרכב שני, בשבילי זה אומר שאסע על הרכב לעבודה פעמיים שלוש בשבוע כ15 קילומטר לצד, חלק מהזמן בפקקים.

קראתי הרבה והבנתי שיש הרבה חלקים של c4 בארץ במידה ואצטרך, הכיוון הוא גיר אוטומט וגג סגור, שנתון מעל 86 (הבנתי שהמנוע מוצלח יותר).

 

כמה שאלות

האם זה ריאלי? להשתמש ברכב אספנות לנסיעות כאלו

מה הנוחות של רכב כזה בפקקים?

אם החלטתי שכן אייך בודקים רכב כזה? ממה להזהר?

 

מוזמנים לצרף פוסטים/כתבות רלוונטיות

תודה, שאול.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון כמה דברים 

1. אסור לנסוע בין 7-9 בבוקר. פחות מקטע של משטרה (למרות שזה בולט לעין לכל שוטר שעובר בסביבה , בנוסף זאת עבירה ללא ברירת קנס , דיון אצל שופט), יותר במקרה של תאונה אתה נותן לחברת הביטוח סיבה מעולה לא לשלם. וחברות ביטוח שמחות מאוד אם נותנים להן את זה 

2. דלק, דלק. זה מנוע גדול וצמא  , קח בחשבון נסיעה בפקקים יכולה להגיע גם ל  1:6 ק"מ לליטר , או אפילו גרוע מכך. 

3. יש חלפים , לא הכל. תלוי מה צריך. 

4.בכל זאת מדובר על רכב בן 35 יש המון רכיבים קטנים ומעצבנים שיכולים להתקלקל חוץ ממנוע / גיר. 

 

אם כל זה מתאים לך , זה בהחלט גורם להתחלה של היום בחיוך 

ותמצא את עצמך מחפש את הדרך הארוכה הביתה ולא הקצרה 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ירון,

 

1. בגלל זה מדובר ברכב שני הרעיון הוא לצאת אחרי 9 מהבית.

2. פחות רלוונטי מכיוון שלא אסע הרבה בחישוב מהיר דלק לחודש באזור ה250-300 שקל

3,4 כן אני מבין שזה רכב בן 30+ שנה,  זה משהו שאני לוקח בחשבון, דברים יכולים להתקלקל, מצד שני אני לא מתחתן עם האוטו במידה וזה ירגיש גדול עליי אמכור אותו.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש 

 

רק קח בחשבון עוד שני דברים קטנים במקרה של תאונה (חס וחלילה )

 

1. רמת הבטיחות של הרכבים הללו היא ירודה מאוד בהשוואה לרכב מודרני , הסיכון שלך לנזק גופני עולה 

2. למיטב ידיעתי , אין ביטוח מקיף , כך שאם יש לך אשמה בתאונה , אתה תאלץ לספוג את הנזק. ביטוח צד ג לדעתי חובה לעשות

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברכב נוח מאוד, לסטטוס אספנות נכנסת גם הגרסא מתוחת הפנים, מ92 הרכב גם צוייד במנוע LT1, שהחליף את הL98, בנוסף הרכב הגיע מצוייד בבקרת אחיזה.


ברשותי C4 שנת 95, עם תיבה אוטומטית, מבחינת צריכת דלק, בשיוט רגוע צריכת הדלק הבין עירונית היא באיזור ה15 ק"מ לליטר, בנסיעה אגרסיבית 6-7 ק"מ לליטר, חייב לציין ששיוט רגוע משמעו 120-130 קמש.

הרכב מאוד נוח, אמין מאוד וכייפי לעבודה.


טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...