Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האם יש למישהו נסיון טוב לביצוע של החלפת רצועת טיימינג + רצועות מנוע בפורד פיאסטה 1.25 ידנית?

הרכב הוא 2013 עם 60,000 ק"מ, פעם ראשונה מוחלף הטיימינג.

אני מחפש מוסך מורשה יבואן באיזור מרכז הארץ לביצוע העבודה.

בעבר קיבלתי הצעה ממוסך כללי מורשה משרד התחבורה לעבודה זאת עם קיט טיימינג ורצועות מקוריות ב1,500 ש"ח.

 

תודה מראש.

פורסם (נערך)

ממליץ לך על מורשה היבואן "שי לי" באור יהודה. בעיקרון העבודה לא מורכבית מדי ולמוסכים יש הרבה ניסיון במנועים דומים. רצועת מנוע זה כבר ממש על הדרך.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

על הדרך הייתי מחליף משאבת מים כי זה כבר נגיש ויש לה בלאי.

 

אגב פששש פיאסטה 2013 עם 60 אלף קילומטר אני קניתי שנה שעברה את ה2012 1.4 שלי ב80 אלף והתלהבתי, ניצחת.

פורסם

ממליץ לא לחכות עוד יום אחד אפילו ולהכניס כבר מחר את הרכב.

אומנם 60 אלף קמ, אבל 8 שנים זה המון זמן.

היצרן ממליץ כל 5 שנים, בפועל החלפה אחרי 6-7 שנים גם בסדר (אנחנו החלפנו ב85 אחרי 7 שנים)

8 שנים לדעתי זה לשחק ברולטה.

@מרכז שירות שי-לי

המחיר הוגן, תחליף גם נוזל קירור, משאבת מים ורצועת אביזרים.

צריך סט נועלי קאמשפט שאין בכל מוסך.

  • אהבתי 1
  • ספונסר פורום
פורסם

תודה לממליצים!

@orbah1 מוזמן לפנות אליי בפרטי אם תרצה.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם
ממליץ לא לחכות עוד יום אחד אפילו ולהכניס כבר מחר את הרכב.
אומנם 60 אלף קמ, אבל 8 שנים זה המון זמן.
היצרן ממליץ כל 5 שנים, בפועל החלפה אחרי 6-7 שנים גם בסדר (אנחנו החלפנו ב85 אחרי 7 שנים)
8 שנים לדעתי זה לשחק ברולטה.
@מרכז שירות שי-לי
המחיר הוגן, תחליף גם נוזל קירור, משאבת מים ורצועת אביזרים.
צריך סט נועלי קאמשפט שאין בכל מוסך.
לא מדויק.
היה פה כבר דיון ארוך על זה בעבר.
היצרן ממליץ על כל שמונה שנים או 120 אלף.
היבואן בארץ ממליץ על כל 5 שנים או 80.
וגם פה הבנתי שהוא שינה את דעתו עם השנים, וההוראה השתנתה לכל שמונה שנים.
ליאור.
פורסם

בטיימינג אני מעדיף להיות מהמחמירים.

אם היצרן (שמייצר את הרכב באירופה, והוא מיועד לאקלים שונה לגמרי) אומר 120 או 8 שנים, אז בארץ אני אעדיף להקדים ל7 שנים מקסימום.

פורסם
בתאריך 29.5.2021 בשעה 23:19, EliC25 כתב:

ממליץ לא לחכות עוד יום אחד אפילו ולהכניס כבר מחר את הרכב.

אומנם 60 אלף קמ, אבל 8 שנים זה המון זמן.

היצרן ממליץ כל 5 שנים, בפועל החלפה אחרי 6-7 שנים גם בסדר (אנחנו החלפנו ב85 אחרי 7 שנים)

8 שנים לדעתי זה לשחק ברולטה.

@מרכז שירות שי-לי

המחיר הוגן, תחליף גם נוזל קירור, משאבת מים ורצועת אביזרים.

צריך סט נועלי קאמשפט שאין בכל מוסך.

 

תודה לכולם על ההמלצות, ביצעתי את ההחלפה בסוף במוסך רשת אחר של פורד.

 

צצו לי ציקצוקים וחריקות חזקות ב2 הנסיעות האחרונות והיום בבוקר הסתכלתי בתא המנוע כשהוא מונע וראיתי את הגלגלת של המשאבת מים עושה שמיניות!

הסתבר שמשאבת המים הייתה ב"דקה ה90" לפני שהיא נשברת, והיא הוחלפה במסגרת הטיימינג (עבודה כלולה בתוך הטיימינג).

 

לאחר ההחלפה ונסיעות המבחן שהמוסך ביצע, התגלה שמדחס המזגן "מצייץ" לפעמים בעומס (סל"ד גבוה ועזיבת הגז), לדעת המוסך המדחס גם בסוף החיים שלו והציע לי להחליף אותו.

אמרתי שאני אעקוב אחרי הציוצים.

לדעתי הציוצים מהמדחס היו קיימים כבר הרבה זמן, למרות שהם קורים לעתים רחוקות.

פורסם (נערך)

אם תרצה יש לי המלצה על מקום במושב גנות שמטפל במיזוג אוויר והחלפתי אצלו מדחס לפיאסטה שמקרר אפילו טוב יותר מהמקורי. 

 

אגב, הציוצים שאתה שומע אולי מעידים שרצועת המנוע לא תקינה או המותחן שלה. בנוסף, אולי חסר גז. אני לא אומר שהמדחס לא בהכרח פגום אבל שווה לקבל חוות דעת נוספת. החלפת מדחס, וואקום, גז מדובר על מעל אלפייה. לדעתי האישית בלבד מבלי להעיד על המוסך שטיפל בך - יש תחושה מהפורום שמוסכים בקלות מאוד "קובעים מוות" למדחסים וזה לא תמיד מוצדק. לפעמים פשוט מרמה מקצועית לא גבוהה.

 

אגב, איך ראית את "הגלגלת" של משאבת המים?

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לפני 11 שעות, bjlb כתב:

לא מדויק.
היה פה כבר דיון ארוך על זה בעבר.
היצרן ממליץ על כל שמונה שנים או 120 אלף.
היבואן בארץ ממליץ על כל 5 שנים או 80.
וגם פה הבנתי שהוא שינה את דעתו עם השנים, וההוראה השתנתה לכל שמונה שנים.
ליאור.

יש לך במקרה הפניה לדיונים? אני גם בהתלבטות עכשיו.

פורסם
לפני כשעה, student כתב:

אגב, איך ראית את "הגלגלת" של משאבת המים?

בדיוק.. קצת מוזר. משאבת המים מונעת על ידי הטיימינג, והוא מכוסה.

בכל אופן, המדחס בפיאסטה די מרעיש בDEFAULT. יכול להיות שאתה מדבר על אותו רעש.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 31.5.2021 בשעה 20:02, EliC25 כתב:

בדיוק.. קצת מוזר. משאבת המים מונעת על ידי הטיימינג, והוא מכוסה.

בכל אופן, המדחס בפיאסטה די מרעיש בDEFAULT. יכול להיות שאתה מדבר על אותו רעש.

 

זאת הגלגלת שעשתה "שמיניות" ורעשים חזקים (מסומנת בחץ אדום).

רואים חלק אלומיניום חדש - זה מה שהוחלף.

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי orbah1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...