Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 29.5.2021 בשעה 23:19, EliC25 כתב:

ממליץ לא לחכות עוד יום אחד אפילו ולהכניס כבר מחר את הרכב.

אומנם 60 אלף קמ, אבל 8 שנים זה המון זמן.

היצרן ממליץ כל 5 שנים, בפועל החלפה אחרי 6-7 שנים גם בסדר (אנחנו החלפנו ב85 אחרי 7 שנים)

8 שנים לדעתי זה לשחק ברולטה.

@מרכז שירות שי-לי

המחיר הוגן, תחליף גם נוזל קירור, משאבת מים ורצועת אביזרים.

צריך סט נועלי קאמשפט שאין בכל מוסך.

 

סליחה על ההקפצה של השרשור אבל הגיע זמן הטיימינג בפיאסטה אצלי

 

הייתי בטוח שזו עבודה קלה, כי המנוע הזה די עתיק ופרימיטיבי אבל לפי כל הסרטונים ביוטיוב צריך:

 

1. להוריד מיכל עיבוי (זה אומר להחליף את כל המים ולנקז אוויר לאחר מכן)

2. לפרק מכסה שסתומים (צריך אח"כ להחליף אטם מכסה שסתומים? לא ראיתי התייחסות לזה בשלל הסרטונים...)

3. לפרק תושבת מנוע

4. לפרק ולהזיז את האלטרנטור

5. להשיג סט נועלים ייעודי 

 

אני מפספס משהו?

 

למשל פה:

 

ROOONEEYY

פורסם
לפני שעתיים, פליקס כתב:

1. להוריד מיכל עיבוי (זה אומר להחליף את כל המים ולנקז אוויר לאחר מכן)

2. לפרק מכסה שסתומים (צריך אח"כ להחליף אטם מכסה שסתומים? לא ראיתי התייחסות לזה בשלל הסרטונים...)

3. לפרק תושבת מנוע

4. לפרק ולהזיז את האלטרנטור

5. להשיג סט נועלים ייעודי 

1. אוקי, זה קורה בהרבה החלפות

2. צריך להחליף אטם

3. גם זה קורה ברוב ההחלפות

4. וגם זה...

5. יש מצב שמספיק סט פינים אוניברסלי.

אבל אם הסעיפים העליונים מפריעים לך אולי טיימינג זה עוד עבודה שיש לך זמן עד שתגיע אליה.

  • אהבתי 1
פורסם

באף אחד מהרכבים שעשיתי בהם טיימינג לא היה צריך לעשות את כל הפעולות הנ"ל בו זמנית.

הכי "מסובך" היה ה NFU ששם היה צריך רק לפרק תושבת מנוע, מחשב רכב ומיכל עיבוי.

מעולם לא פירקתי אלטרנטור או מכסה שסתומים כדי לעשות טיימינג.

 

זה לא שהסעיפים מפריעים לי אלא שמדובר בלא מעט עבודה למנוע קטנטן עם יחסית הרבה מקום בתא המנוע.

 

בנוסף ראיתי קבלה של הבעלים הקודמים שעשה טיימינג במורשה פורד ושם לא בוצע חיוב עבור אטם מכסה שסתומים \ נוזל קירור אז תהיתי האם זה באמת נחוץ ויש דרך ללא או שהם פשוט לא החליפו.

בנוסף השעתון יצרן שהיה כתוב הוא 2.5 וזה נראה לי יחסית מעט לעבודה כזאת

ROOONEEYY

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...