Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אז אתמול קיבלתי את הרכב שלי, גולף GTI 2019.

רכב מאד מהנה אגב.

קבלתי הצעת מחיר לשדרוג מערכת הסאונד:

סט קומפוננט אינפיניטי KAPPA 60csx קדמי

.זוג אחוריים אינפיניטי KAPPA 93ix.

סאב Alpine sbg-1244br

ומגבר  Alpine S-a55v.

אשמח לשמוע את דעתכם על הסט הנ"ל.

האם יש המלצות לשנות משהו ?

המחיר אגב מעט מעל 6000 ₪

 

תודה אנשים.

פורסם

שלום

 

האם קיימת מערכת מקורית? מערכת מולטדמיה של מותג? אשמח שתעלה תמונה

 

במידה וקיימת מערכת מולטמדיה מקורית יש צורך בהתקנת מנחת

 

לא להתפשר על הנושא הזה בכלל! מאוד משפיע על האיכות 

 

המערכת שאתה מחפש בתקציב של 6K הוא כולל התקנה?

 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

בוקר טוב.

יש מערכת מולטימדיה.

לא יודע אם מקורית... לדעתי הותקנה בארץ.

מלבד זאת יש רמקולים שהגיעו מהיצרן.

מדובר בגולף GTI שנת 2019 שלא בוצע בה שום שינוי מאז שיצאה מהחברה.

המחיר אכן כולל התקנה.

אגב, מה זה מנחת ?

פורסם
לפני 6 שעות, Amit DM כתב:

בוקר טוב.

יש מערכת מולטימדיה.

לא יודע אם מקורית... לדעתי הותקנה בארץ.

מלבד זאת יש רמקולים שהגיעו מהיצרן.

מדובר בגולף GTI שנת 2019 שלא בוצע בה שום שינוי מאז שיצאה מהחברה.

המחיר אכן כולל התקנה.

אגב, מה זה מנחת ?

 

 

מנחת הוא מתאם בין המולטמדיה לבין המגבר

 

הכניסה של אות המידע למגבר מתחברת "בבנות" RCA ולמערכת המקורית אין לה יציאה לRCA

אז מתמשים במנחת שצד אחד שלו מתחבר למולטמידה וצד שני למגבר

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

היי,

תתחדש !

הדבר השני הכייפי אחרי רכישת רכב ,זה התקנת מערכת טובה ;)

 

אז מבחינת הרכיבים אפשר לומר שהם טובים,

לא יצא לי לשמע את הסט הנ"ל, האם יצא לך? האם הוא יספק אותך זו ה שאלה,

עכשיו תראה לדעתי אפשר להשקיע יותר בסט קידמי, ולוותר על האחוריים ( או אם ממש בא לך להשאיר משהו סביר לאחוריים), 

אבל שוב חשוב שהבמה הקידמית תהיה הדומיננטית, ושהאחוריים לא יפריעו לקדמיים, לכן כדאי להתמקד בהם . 

לגבי הגברה, הנ'ל מספקת לסדר גודל של הקומפוננטים הנל +,

את הסאב תרכוש רק לאחר שתשמע אותו מול אחרים ותחליט מה נשמע לך הכי טוב (כמובן שיש לעשות כיוונים), 

עכשיו פה הנקודת מפנה - התחלת להרים ולבנות משהו טוב, ומפה תוסיף ת מנחת למשוואה ולדעתי זו נק' שבירה רצינית כלפי מטה !!

בא תתקדם ותנסה לראות אם אתה יכל (כלכלית..) 

להוסיף מעבד - dsp, זה רכיב שלא יוריד לך באיכות כמו מנחת, זה הכלי שרק יכל לקחת את המערכת כולה ולתת עוד כמה דרגות קדימה - באיכות - סאונד נקי מדוייק ומפורט יותר , בלי 'ברגים ומסמרים' בין יחידת הראש(הנגן)  -להגברה,

פשוט כך.

מעבד כמו .bit10, dsp2( עלות של כ 2k) ואתה נמצא בפיק שיקח אותך קדימה ולא למטה.

 

באופן כללי המחיר של6k נראה לי קצת גבוהה.

בהנחה שההתקנה היא סטנדרטית ללא תוספות של בידוד /פלאטות ..

בבדיקה ברשת , המגבר +קומפוננט+סאב כ 3400₪. מנחת 100₪ .. !

ואם תרצה יותר בסאב של אלפיין ללכת על סדרת R שלהם.

תעשה עוד בדיקה בשוק.

 

:)

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

תתחדש על הרכב אח.

כמו שאמרו לפניי תצטרך מנחת כדי לחבר מגבר למולטימדיה מקורית, ממליץ על משהו איכותי, אם תרצה אני מוכר את שלי מנחת אקטיבי מבית audio control  lc2i, מדובר באיכות במחיר של סיני.

בכל מקרה הכל עניין של תקציב, הייתי הולך על קומפוננטים של חברות אחרות אני פחות מעריץ של jbl-infinity, אולי מורל או הרץ, ברגע שיש לך במה קדמית איכותית במיוחד ברכב יחסית קטן, לא שווה להשקיע על רמקולים מאחורה ובמקום זה עדיף מגבר על רמה, אפילו HDP4. 

בקשר לסאב זה שוב תלוי בתקציב ובמטרה אבל בכל מקרה לא הייתי הולך על אלפיין לפחות לא מהסדרות הפשוטות

כמובן שצריך חיווט טוב והתקנה איכותית שזה פקטור רציני

×
×
  • תוכן חדש...