Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

לפני שבועיים רכשתי v40 שנת 2016, T3

הרכב עומד על 98 אלף ק״מ

לפי סיקורים שראיתי על הרכב גם כאן וגם בסרטונים צריכת הדלק מרגישה לי ממש גבוהה (1:10 משולב) יחסית למנוע של הt3, בכל הסיקורים אומרים שהצריכה היא סביב 1:13-1:15

90% מהנסיעות שלי בין-עירוניות (נוסע בד״כ על 110-120)

הגיוני שזו הצריכת דלק? יש משהו ששווה לבדוק?

 

תודה לעוזרים

פורסם (נערך)

"כל 40 ק״מ יורד קו דלק, צריכה מוגזמת ממש" - לא מדוייק וממש לא שקול לשום מדידה אמיתית + חישוב.

השנתות במד הדלק נותנות לך אומדן של כמות הדלק.

הירידה בחיווי של המדיד הזה ממש אינה ליניארית.

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

"כל 40 ק״מ יורד קו דלק, צריכה מוגזמת ממש" - לא מדוייק וממש לא שקול לשום מדידה אמיתית + חישוב.

השנתות במד הדלק נותנות לך אומדן של כמות הדלק.

הירידה בחיווי של המדיד הזה ממש אינה ליניארית.

אולי אתה צודק, ובכל מקרה אני מודד צריכת דלק על ידי איפוס הטריפ לאחר תדלוק פול, ובפעם שלאחר מכן מחלק את כמות הקילומטרז׳ שנסעתי בכמות הדלק שתודלק - התוצאה עדיין נמוכה משמעותית מכל הנתונים (לא נתוני יצרן אלא חוות דעת באינטרנט) המפורסמים

×
×
  • תוכן חדש...