Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיץ הגיע ואיתו המטרידים הקטנים.

 

אשמח להמלצה לאמצעי מלחמה יעיל.

 

כרגע אני עם מפיצי הריח החשמליים שהבעיה איתם היא שהם רעילים ולכן צריך לכבותם שהולכים לישון.

פורסם

רשתות בחלונות והמכשירים האלה עם האור הסגול שצולים אותם.

 

  • מעניין 2

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ראיתי תוכנית טבע על זברות. סיפרו שם שחוקרים ספרו כמה יתושים מתיישבים על זברות ביחס לחיות אחרות. מסתבר שמעט מאוד וזה כנראה בגלל הפסים, אז אני אומר לך לישון עם פיג׳מת זברה.

  • מצחיק 3
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הדבר היחיד שבאמת עוזר זה מאוורר/מזגן/כל דבר שיוצר זרם אוויר ולא מאפשר להם להתעופף אליך.

פשוט יצורים נוראיים.

פורסם

הקפד על רשתות סגורות וכך לא יוכלו להכנס לבית מראש.

ביציאה לחצר ניתן למרוח אלתוש לסוגיו. זהירות לא להחשף איתו לשמש ישירה, עלול לגרום לכיוות בעור

.

פורסם

יתושים כמעט ולא נמשכים לתאורת UV (זה בעיקר עובד על זבובים וחרקים אחרים)
גורם המשיכה של יתושות (האחראיות על העקיצות) הוא בעיקר פרומון שמופרש מהגוף וגורם להן להבין שיש כאן ארוחה על 2 רגליים.
זו גם הסיבה ששני אנשים שונים יכולים לשבת יחד באותו הבית, האחד ייעקץ בלי סוף והשני כמעט ולא אם בכלל.
על הפרומון אי אפשר לשלוט, אבל אפשר לטשטש אותו, כמו שרשמו, משב רוח קבוע (מזגן) עושה את העובדה ומונע מהן להינעל על מקור הריח וגם מצנן את הגוף ומפחית את פיזור הריח.

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

  • אהבתי 3

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

לסגור את החלונות/תריסים לפני שמדליקים את האור בחדר (מצריך קצת ניווט).

הטיפ של מזגן/מאוורר/שניהם ביחד טוב מאוד, מנסיון. בהנחה שאתה רווק.

אני לא מתלהב מלישון עם קטלן חרקים (האור הסגול) בחדר.

פורסם

מוסיף לתשובת KHC -> גברת יתושה מאתרת את האזור בו נמצא הקורבן שלה לפי רמות CO2 שנפלטות בנשימה.

כאשר היא קרובה לקורבן הבא, היא מתבייתת לפי חום גוף ופרומונים שנפלטים בנשימה ובזיעה.

 

מידע בהרחבה על הנושא :

https://davidson.weizmann.ac.il/online/sciencepanorama/13-עובדות-שאולי-לא-ידעתם-על-יתושים

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני גר בדירה בלי רשתות בחלונות בכלל. 

אי אפשר לישון עם חלונות סגורים בקיץ, שינה עם מזגן זה לא הכי יעיל ומנסיוני מה שהכי עוזר נגד יתושים זה מאוורר בחדר. הכי פשוט והכי יעיל.

בנוסף אנחנו שמים בלילה בקצה של המסדרון שרחוק מחדרי השינה גם את המכשיר עם הטבליות של סנו, ככה שאם קמים לשתות כוס מים בלילה לא חוזרים לישון עם רגליים מגרדות.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...