Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו בבית משתמשים בתכשיר הנל, כבר למעלה מעשור, 0 עקיצות.

משתמשים כמובן רק בעונת היתושים.

גם המשפחה המורחבת משתמשת.

בעצם כל מי שטייל תקופה במזרח, נחשף לתכשיר.

https://www.amazon.in/Odomos-Mosquito-Repellent-Cream-100/dp/B01GTEAD6G



תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
לפני שעתיים, yairw כתב:

זה הפתרון הכי יקר שמצאתי, גם נשמע הכי אמין, אם מישהו ניסה אותו בעבר נשמח לשמוע ביקורות

https://oritec.co.il/product/מלכודת-ייחודית-ליתוש-הטיגריס-האסייתי/

אני מוכן שיעקצו אותי 10 יתושים ולא להיעקץ ב-800 ש"ח.

  • מצחיק 2

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

צחוק בצד, אנשים שרגישים לעקיצות, כל עקיצה כזו מתנפחת לקוטר של 5 ס״מ, מגרדת טילים ימים, ואתה לא ישן בלילה. 800 שקל בשביל לישון בלילה - שווה.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדיוק, במשך שנים אני הקורבן העיקרי בחצר ואף אחד מהמשפחה לא סבל, כעת שיש לי ילדים, הם הפכו המטרה החדשה.

מעטים הדברים שאני שונא כמו יתושים, כך ש800 שקל זה חצי חינם בשבילי 

כבר חתמתי...

פורסם

אולי תיתן לבחור פה איזה ילד שישן איתם בחדר? קצת דם מתוק וצעיר לתותי היתושה? 
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 17 שעות, yairw כתב:

זה הפתרון הכי יקר שמצאתי, גם נשמע הכי אמין, אם מישהו ניסה אותו בעבר נשמח לשמוע ביקורות

https://oritec.co.il/product/מלכודת-ייחודית-ליתוש-הטיגריס-האסייתי/

זה רק נגד סוג יתוש ספציפי וגם מתאים לגינות בעיקר. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בתאריך 8.5.2021 בשעה 00:06, SlowRide כתב:

אני גר בדירה בלי רשתות בחלונות בכלל.

יש היום פתרונות פשוטים וזולים יחסית להתקנה עצמית של רשתות
https://www.google.com/search?q=רשתות+לחלונות+התקנה+עצמית&rlz=1C5GCEA_enIL858IL858&oq=רשתות+לחלונות&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30l9.7156j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי חלונות שנפתחים בהזזה לתוך גומחות בקיר. אין שם מסגרת שאפשר להצמיד אליה רשת. בכל אופן הבעיה העיקרית שלי בגלל החלונות האלה זה שאם שוכחים לסגור לפני שיוצאים מהבית דרורים נכנסים ומחרבנים על השטיח והספות, פחות יתושים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

יש לי חלונות שנפתחים בהזזה לתוך גומחות בקיר. אין שם מסגרת שאפשר להצמיד אליה רשת. בכל אופן הבעיה העיקרית שלי בגלל החלונות האלה זה שאם שוכחים לסגור לפני שיוצאים מהבית דרורים נכנסים ומחרבנים על השטיח והספות, פחות יתושים.

 

יש רשת שמתקינים מחוץ לחלון,

קונים חתיכת במ"ר ועם מסמרים תוקעים אותה לקיר.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 16 שעות, SlowRide כתב:

יש לי חלונות שנפתחים בהזזה לתוך גומחות בקיר. אין שם מסגרת שאפשר להצמיד אליה רשת. בכל אופן הבעיה העיקרית שלי בגלל החלונות האלה זה שאם שוכחים לסגור לפני שיוצאים מהבית דרורים נכנסים ומחרבנים על השטיח והספות, פחות יתושים.

 

מנסיון עם הדירה הנוכחית, שיש בה סוגים שונים של מפתחים שמצריכים רשתות מסוגים שונים- יש פתרון להכל. השאלה היא רק אם הדירה שלך ולא בשכירות, כי זה כמובן עולה כסף...

 

בכל אופן, לא הייתי נכנס לדירה (בבעלותי) מבלי להתקין רשתות, לפחות בחלק מהחלונות. לדעתי זה must בכל בית במזרח התיכון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אנחנו דווקא מסתדרים יפה נגד יתושים בלי רשתות. בכל אופן נחליף את כל החלונות אספנות האלה בחלונות אלומיניום נורמליים עם רשתות בהזדמנות, בעיקר בשביל בידוד רעשים.

לדעתי אם רוצים להשקיע כמה מאות שקלים בסילוק יתושים, עדיף להשקיע את זה במאוורר תקרה איכותי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

רציתי לעדכן: התינוק שלי החל לסבול מהמון עקיצות 

קניתי את המתקן הזה (שימו לב - חובה להשאיר חלון פתוח)

מכשיר חשמלי+2 יחידות מילוי

 

 

ומאז .. הוא חי כמו מלך והיתושים באים עליי  

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

מתקן נפלא. חבל שהיתושים אצלי לא קראו את המדריך וממשיכים לפקוד את החדר בו הוא נמצא.

אולי זה בגלל שהחלון אצלי סגור...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Mr.Hybrid כתב:

רציתי לעדכן: התינוק שלי החל לסבול מהמון עקיצות 

קניתי את המתקן הזה (שימו לב - חובה להשאיר חלון פתוח)

מכשיר חשמלי+2 יחידות מילוי

 

 

ומאז .. הוא חי כמו מלך והיתושים באים עליי  

נדמה לי שכתוב על זה לא להשתמש בחדר של ילד מתחת גיל 3.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בגדול אכן מוצר טוב אבל רעיל,

אני קניתי את הקטלן החשמלי (מנורת סגולה עם רשמת מחושמלת) אחד גדול ותליתי על התקרה במסדרון בכניסה לחדרי הילדים - עושה עבודה מצויינת, מחובר עם שעון שבת שקע נדלק ב19:00 כל יום ונכבה בבוקר...

×
×
  • תוכן חדש...