Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו נראה מדהים מבחוץ! - במיוחד אם אתם נוסעים בלילה בכביש מהיר ורואים אותו מתקרב ומתקרב אליכם במראה האחורית ולא מזהים איזה רכב זה... כשהוא עובר לידכם הפה פשוט נשאר פעור :shock:

 

ראיתי אחד כזה 2 לילות ברצף בצומת איבלים בדרך בין כרמיאל לחיפה...

 

מדהים.

פורסם
יבוא משמע יד שניה אצלהם (הרכב לא חדש... למרות שהוא ממש כאילו יצא מהחברה).

והם יבאו אותו בזול מאוד, 340 אלף ש"ח אחרי הכל (מיסים).

340Kש"ח זה לא זול, אבל בטח בארץ רכב כזה היה עולה 400K-500K.

 

רכב מדהים - חיצונית.

 

איך הם מסתדרים עם טיפולים, חלקים וכו'?

Finger's gonna kill me.

פורסם
הרכב הזה נמכר ביותר מ-600 אלף, בהינומה מוטורס, לאחר שיחה עם הבעלים...

מעניין, כי אם היית מדבר עם הינומה מוטורס היית שומע מהם שעל ה-fx35 הם מבקשים 380 (לפני משא ומתן) ועל ה-FX45 מבקשים 450 בערך. ובכל מקרה בייבוא אישי היית חוסך 50-80 אלף ש"ח (כל הנתונים לפני השינוי במיסוי).

HFturbo

פורסם

יתכן והבעלים של הינומה מוטורס סתם ניסה להרשים אותי ?

לא ניגשתי אליהם לסוכנות או משהו.

בזמנו, כאשר עבדתי בתחנת דלק, הוא היה מתדלק את האינפנטי FX35 שלו אצלנו, פעם אחת שאלתי אותו לשוויו של הרכב, וזו התשובה שקיבלתי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לג'וקר- כמה זמן הרכב על הכביש?

יש לך מושג מה מחיר רכב חדש בארץ שממנה הוא יובא? ומחירים של רכבים מקבילים שמיובאים לישראל?

כדי שיהיה לנו קנה מידה יותר מדויק ולא הערכות.

תודה.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
מישהו יודע כמה עולה ליבוא ?

כאילו מה עלות המסים?52%?

148 אחוז למדינות עם הסכם סחר

248 אחוז למדינות ללא הסכם סחר.

זה כמובן, לא כולל משלוחה.

אסף.

פורסם
הרכב הזה נמכר ביותר מ-600 אלף, בהינומה מוטורס, לאחר שיחה עם הבעלים...

יותר לכיוון FX35 עולה בסביבות ה 350 אלף שקל

וה FX45 עולה 430 + -

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אוטו מדהים !! והוא חונה לי בשכונה מתחת לבית , כל שבת שאבא שלי יוצא הוא עומד ליד הגיפ הענק הזה עם הגאנטים הענקיים האלו ואומר "וואי איזה חייה רעה הדבר הזה" ואז ממשיך ליסוע.

שראיתי אותו בנסיעה ממש מהירה אז הרעש מהמנוע היה ממש מוזר, מישהו יודע איזה מנוע יש שם ?

×
×
  • תוכן חדש...