Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

18" או 19"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פג'ו 3008 gt. הרכב מגיע עם צמיגי 19". הדגמים האחרים של 3008 מגיעים עם צמיגי 18". למיטב ידיעתי שיכוך המהמורות של ה 18" טוב יותר מאשר של ה 19" ואני מעוניין להחליף. 

השאלה שלי היא האם זה נכון?

אם התשובה חיובית מה צריך לעשות מבחינת הבירוקרטיה?

פורסם

אם היבואן לא מסכים "לשנמך" את הגלגלים (צמיג+ג'אנט)  -  אני הייתי עובר לחברה אחרת!

אפשרות אחרת היא קבלת אישור למשרד התחבורה לצורך עדכון גם ברישיון הרכב, בעיה לא פשוטה, להבנתי.

ובכלל, למה מענישים את מי שרוכש גירסה מפוארת יותר, בצמיגי חתך-נמוך זוועתיים, שהדבר היחידי שטוב בהם זה "פוזה" ?!

 

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם (נערך)

להבנתי הרכב כבר ברשותו של פותח השרשור,

אכן בעיה וגודל הגאנט לגמרי מיותר- הרבה יותר הגיוני לשים גאנט בגודל 17-18, אישית הייתי מעדיף אפילו 16.

לנושא- זו באמת סוגיה מורכבת, לקנות גאנטים אמיתיים יעלה לך בטווח תחתון 6-7K לרבעייה, אל תתפתה בשום אופן לקנות גאנטים סיניים ב2000.

הייתי כן מציע לבדוק מול היבואן האם יש אפשרות לעשות החלפה "ראש בראש" של הגאנטים 19 המקוריים לגאנטים 18 מקוריים שגם כן מגיעים עם הדגם.

אם יש אפשרות לקבל גאנטים 17 הייתי מעדיף אותם אפילו.

 

אם כל זה לא עובד הדרך הכי טובה שעולה לי לראש זה לעשות כל כמה זמן סבב פירוקיות ולבדוק אם יש להם רבעיה מקורית(כמובן לוודא לבד את מקוריות הגאנט, לא לסמוך עליהם)

 

*עריכה- למה לרכב יש גאנטים 19? לפי מפרט הרכב נראה שהוא מגיע רק עם 18

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
בתאריך 8.3.2021 בשעה 20:49, efi אפי כתב:

אם התשובה חיובית מה צריך לעשות מבחינת הבירוקרטיה?

שינוי מידות מתבצע לאחר ההחלפה, בכל מכון רישוי תמורת 25-30 ש"ח.

ההחלפה חייבת להיות למידה מאושרת (ואם המידה קיימת בתת דגם אחר של הרכב, סבירות גבוהה מאוד שהיא מאושרת גם עבורך).

ישנן הוראות רישום באתר משרד התחבורה, אבל לא ראיתי לדגמים מאוחרים יותר מ-2015. אפשר לגשת למכון קרוב ולברר מידות מותרות.

 

הפתרון הטוב ביותר מבחינת ההחלפה, בדומה לתשובה מעל, למצוא מישהו עם רמת איבזור נמוכה יותר, ולהחליף "ראש בראש" עם חישוקים מקוריים.

ההבדל אגב יתכן ולא יהיה משמעותי מספיק עבורך.

 

אבל תחילה, ובעיקר אם מדובר ברכב חדש לחלוטין, הייתי מציע לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים, שבעת השינוע לארץ עומד על המקסימום המותר בדר"כ.

 

אם יתאפשר, אנא ציין את שנתון הרכב ואת דגם ומידת הצמיגים הקיימים.

×
×
  • תוכן חדש...