Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת מולטימדיה עם מסך בקורולה 2012. חיבור האוקס לא מחובר ככל הנראה למערכת.

שאלתי: האם ניתן להשתמש בכבל שבצד אחד הוא אוקס וצידו השני USB, האם המערכת תזהה ותשמיע את המוזיקה מהפלאפון??

פורסם

עלויות זניחות,חפש בעלי אקספרס, אולי יעבוד.
השאלה למה האוקס לא עובד? הוא לא תקין? הוא לא מחובר למסך עצמו? אולי משהו בהגדרות?
 

ProJect306-Diamond

פורסם

אני בדיוק מחפש מתאם דומה.

בהודעה פרטית למוכר הזה אפשר לקנות, אבל הוא מבקש 15$ על המתאם ועוד 35$ על המשלוח! מחיר מטורף לדעתי.

התמונה המצורפת היא ממנו, ולפי בחור ישראלי בפורום כלשהו בחול המתאם עובד בלי בעיות.

 

מצאתי כל מיני מתאמים שנראים ככה, אבל הם מוצגים למטרה הפוכה - למשל כדי לחבר את הUSB ולקבל יציאת AUX. לא הצלחתי להבין אם הם יעבדו גם בכיוון שאנחנו צריכים (כניסת AUX, יציאת USB)

-8871179861514704446.webp

×
×
  • תוכן חדש...