Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור נהג שנוהג כ 100קמ ביום

כמובן שהקפיצה הראשנה היא להמשיך לנהוג בדיזל

היום משהו התחיל לחשב לי שעם רכב בנזין אני די מתקזז

האם יש איזו נוסחא שאפשר להשוות עלויות כגון מחירי דלק/אחזקה וכדומה ?

כוונתי היא לדוגמא:

צריכת הדלק בבנזין היא 1:12 ובדיזל היא 1:17 

מחיר הבנזין זול ב 10-15K ש"ח הבדל

 

האם אפשר לחשב דבר כזה ?

פורסם

על איזה בנזין/דיזל אתה מדבר? ומה דעתך על הברידי?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם ההיברידי נכנס לחשבון אבל האם הוא יהיה אמין למשך תקופה ?

היום אני על סטפווי דיזל (אוטו מעולה) בן 5 שאני רוצה להתקדם לרכב אחר

רציתי את האח הגדול דאסטר 4X4  אבל הבנתי שהאוריאה בעייתית וחשבתי על הבנזין אבל הוא לא חסכוני בתור הרכב הראשי ואז אמרו לי על חישוב העלות של רכב בנזין מול דיזל ( אוהב לצאת לטיולים אם מתאפשר)

בנוסף בתחום הכלכלי הבנתי שאפשר להכניס את ה גרנד קופה ו קאדגר של רנו

וההיברידית של IONIQ

כולם נכנסות בתקציב שלי

נ.ב 

פורסם

מחיר הדיזל אינו בפיקוח בניגוד לבנזין, בשנים האחרונות יחס המחיר (אחרי הנחות) די יציב והמחיר הממוצע של ליטר סולר דומה לזה של ליטר 95.

 

מכוניות הברידיות נהנות מאחריות ארוכה יותר (חמש שנים לפחות) עם אופציה להארכת האחריות לסוללה בתשלום.

אם יש לך איפה להטעין את הרכב הייתי שוקל נירו פלאג-אין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שלפני שתעשה חישוב עלויות, תבצע נסיעת מבחן על הדגמים שמעניינים אותך ונכנסים בתקציב ואז תבחר לפי הפייניליסטים. 

 

ציינת כי אתה נוסע 100 ק"מ ביום, זה לא הרבה לעומתי, אבל יש לכך חשיבות לסוג המנוע ולרעש, דיזל יהיה רועש יותר מבנזין בכביש עירוני אבל שקט באותה מידה +- בכביש בינעירוני. 

היברידי יהיה שקט בשניהם +-. 

פורסם

מצטרף להמלצה לבדוק היברידית.

חבר קנה לאחרונה איוניק ומקבל בערך 1-20 בנסיעה שרובה בינעירונית.

מסתבר שיש עכשיו הרבה מהן יוצאות ליסינג.

אפשר למצוא רכבים שמורים במחירים סבירים.

  • אהבתי 1

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...