Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרא טבא.

מבקש עצתכם הטובה כתמיד -

מעוניינים להחליף את המטבח (ארונות, כיור + שיש וכו').

מבקש המלצתכם על עסק בתחום המטבחים, או גם נגר שמתעסק בתחום.

איזור המרכז / שפלה / שרון יהיה טוב.

עוד המלצות וחידודים יתקבלו בברכה (מה כן לעשות ומה לא).

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני עובד כמה שנים (שלושה מטבחים במשפחה, וארונות בחדרים, עם ארז אילוז מנתניה. עדיף על כל חברה מסחרית 

ראה כאן https://www.facebook.com/pages/category/Carpenter/נגריית-ארז-אילוז-271850733482589/

 

עובד עם כמה מעצבים/ות , אפילו נבחר על ידי מגזין הדירה. מחירים סבירים מאד ואילו זולים בהשוואה לחברות מטבחים.

עבודה מעולה עם חומרים מעולים, פירזול איכותי (בלום) ונגישות למוצרים משלימים(כיורים ברזים שיש ומוצרי חשמל) כלאמר יוכל להמליץ ולסייע עם כל אלה.

הנה דוגמה אחת. גם את המוצרי חשמל השגתי דרכו. על הקיר משטח זכוכית (בלום) 

BQNW1097.JPG

WQEU4902.JPG

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לפני 3 שנים עשינו בקמילה.

המחיר יצא הכי טוב (לא מכניס את איקאה ופרפקט ליין למשוואה) שבדקנו

וגם השירות והאיכות סבבה לגמרי 

 

הגענו אליהם דרך סוגרים הכל לדירה.

וקיבלנו כפל הנחות.

גם הנחה של סוגרים הכל לדירה וגם במעמד החיוב וגם היה מבצע שמקבלים שיש קיסר מתנה.

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

כן, בלום היבואן בלורן מציע גם זכוכית . החזית של הקלפה המצויירת וגם הקיר , במקום קרמיקה או להרים משטח קיסר, הציעו זכוכית.
תעשה חיפוש, בלורן.

https://www.bluran.co.il/

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

התכוונתי במה היא שונה מזכוכית מחוסמת אקסטרה קליר "רגילה" שקונים? או שזה רק כי הוסיפו לה את השם בלום?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

^^^^

לא יודע להגיד לך לגבי הבדל. במטבח אצלי בבית "עליתי" עם המשטח קיסר לקיר במקום הקרמיקה. הדירה של אימי, זו בתמונה, כשבחרתי בחזית לקלפה שזו זכוכית מצויירת, הציעו לי גם עבור הקיר. הם גם מוכרים חזיתות לארונות מזכוכית. 

מכיוון שהמחיר היה דומה מאד למחיר השיש. בחרנו בזכוכית. ניתן לקבל גם עם עיטורים ועיצוב אישי, אבל כאן בחרנו בחירה שמרנית בצבע אחיד. 

תראה כאן:

https://www.bluran.co.il/חיפוי-קיר-זכוכית-למטבח

 

יש הרבה נגרים וחברות שעובדים איתם https://www.bluran.co.il/יצרנים-מורשים

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

יש גם הדרכות. ממליץ מאד. אני הייתי בהדרכה בזמנו בסניף שהיה בנתניה, לפני שיפוץ המטבח הראשון. היה שווה את הזמן.

https://www.bluran.co.il/הדרכה-לתכנון-המטבח

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כששיפצנו לפני כמה חודשים עשינו מטבח מאיקאה. 

חוויה נעימה, מחירים זולים, ואני מרוצה מהאיכות. 

החיסרון הוא שאין הרבה גמישות במידות, וצריך לעבוד עם מה שהם יכולים להציע. 

 

הפרש המחירים היה מאוד מפתיע, 22 אלף כולל בוצ'ר, שיש, כיור וברז לעומת 32 אלף אצל נגר (ההצעה הזולה מבין 2 שקיבלנו) למטבח דומה מאוד, ללא בוצ'ר שיש, כיור וברז. 

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

^^^
איקאה ,מעבר למידות האחידות, מאילו חומרים עשוי גוף הארונות? איזה פירזול? מגרות מתכת או עץ? 

המטבח שבתמונה שצרפתי עלה 26K כולל שיש כיור וברז. המידות אורך 3.5 רוחב 2.30 (המחירים לפני 3 שנים)

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

באיקאה זה שבבית.

 

ואם כבר הגבתי עוד משהו.

לפני כשנה נכנס רצון לאישתי להחליף את כל הברזים לשחור.

הברז במטבח היה של חברת שוני כסוף גבוה ונשלף בן שנתיים בסך הכל עלה יותר מ1000 שח. 

 

הסכמתי בתנאי שהיא מוצאת ברז מטבח בפחות מ500₪

היא מצאה בסוף ברז דרך אליאקספרס סביב 150₪

אמרתי לה שבשביל כזה מחיר בדיחה, שתזמין.

 

הגיע ולהפתעתי הוא הוא שם את הברז של שוני בכיס הקטן מבחינת הנוחות והרגשת המנגנון.

אומנם רק כמעט שנה אצלנו. לא הרבה זמן. אבל תדע שיש ברזים שניתן להזמין ולחסוך עלויות.

 

(הברז הישן ירד למחסן, שישב שם למקרה ואופנת השחור תעלם מהעולם )

 

 

עריכה אחרונה על ידי om2

.

×
×
  • תוכן חדש...