Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

25 שנים להופעה של אואזיס ב-Knebworth


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד האופל האמנתי. זו לא הייתה ווקסהול? 

  • מצחיק 3

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

הייתי בהופעה שלהם בשנת 2008 בלונדון. קניתי את הכרטיס באייביי ויש לי אותו עדיין בבית של ההורים שלי בישראל. אני חושב שזה היה סיבוב ההופעות האחרון שלהם ביחד כלהקה. 

אין להקה שאני יותר אוהב מאואזיס.

עריכה אחרונה על ידי קאררה
  • אהבתי 2

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני 4 שעות, nitch כתב:

עד האופל האמנתי. זו לא הייתה ווקסהול? 

עד היום, אף אחד ממי שאני מכיר, לא קורא לאופל ווקסהול :-)

פורסם

עכשיו, בתקופה הזו, זה נראה עוד יותר רחוק מאי-פעם.

מודה שבזמן אמת העדפתי את בלר על אואזיס, אבל עם השנים ההערכה שלי אליהם גדלה.

אם יש כאלה שבזמן אמת עוד קראו להם "חקייני ביטלס", ממרחק השנים גם הם מבינים כמה גדולים אואזיס היו.

 

ושיר הנושא מהאלבום השני שלהם הוא עדיין אחד השירים האהובים עליי אי-פעם. פיצוץ של כישרון.

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לפני שעתיים, Mr_Shankly כתב:

עכשיו, בתקופה הזו, זה נראה עוד יותר רחוק מאי-פעם.

מודה שבזמן אמת העדפתי את בלר על אואזיס, אבל עם השנים ההערכה שלי אליהם גדלה.

אם יש כאלה שבזמן אמת עוד קראו להם "חקייני ביטלס", ממרחק השנים גם הם מבינים כמה גדולים אואזיס היו.

 

ושיר הנושא מהאלבום השני שלהם הוא עדיין אחד השירים האהובים עליי אי-פעם. פיצוץ של כישרון.

לדעתי, העשור של שנות ה-90 בעיקר מבריטניה, היו המאסטרפיס של המוזיקה, מכל העשורים.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, NirLevi כתב:

לדעתי, העשור של שנות ה-90 בעיקר מבריטניה, היו המאסטרפיס של המוזיקה, מכל העשורים.

הסמיליל (icon) שלך מוכיח אחרת, ובצדק.

עריכה אחרונה על ידי borsood
  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

סיפור מעולה, ניר.
איזה הופעה מחשמלת!

עפ"י הציוצים של ליאם בטוויטר, מקווה שהם יתאחדו בסוף הקורונה; הלהקה שאני הכי רוצה לראות בלייב, נכון לעכשיו.
מאוד אהבתי את 2 הדוקו'ס שעשו עליהם לאחרונה וחגיגות ה-25 ל- WTSMG גרמו לי להבין איזה גדולים הם היו.

  • אהבתי 1

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

עשית לי צמרמורת עם ההופעה הזו, גרתי אז ביפן ושמעתי על ההופעה מהבריטים שעבדו איתי, האינטרנט רק התחיל ושמענו אותם במכשיר שנקרא מיני דיסק של סוני. חתיכת היסטוריה 😇

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
בתאריך 28.2.2021 בשעה 10:00, NirLevi כתב:

לדעתי, העשור של שנות ה-90 בעיקר מבריטניה, היו המאסטרפיס של המוזיקה, מכל העשורים.

 

אז בדקתי קלות - האם שנות ה 90 הייתה יותר חזקה מבחינת כמות להיטים והנאה, והתברר כי.. - 

 

המשאל ארך מספר ימים - הנשאלים (6 בחורות)  14+(4 תשובה כללית)  , מגילאי 25-60
תוך הפניית הנשאלים - לתחנות הרדיו..  אקו eco 99 FM ו כאן 88 FM לשם ריענון הזיכרון.

 

המשאל היה מאתגר.. כאשר הבוחרים שמעו שיר, אשר לא היו בטוחים בקישור לשנה שבא יצא השיר..
או השתמשו ב תוכנת שזאם , למציאת שם השיר והמבצע
הייתה גם אפשרות להתקשר אל 3 מומחים "" , בכל שעות היום.. בלילה שלחו הודעה.. עם שם התחנה ושעת הופעת השיר המבוקש.
למחרת היינו נכנסים לדף האינטרנט של תחנת הרדיו .. כאן 88FM , ובודקים את רשימת השירים שהושמעו.. ומוצאים את השיר הנבחר.

לבסוף - כ 71%  (10 בוחרים ) בחרו בשנות ה 80 , כתקופת הלהיטים הטובה ביותר
אח"כ , הבחירה בין שנות ה 90 לשנות ה 70 - נבחרו שנות ה 90 בהבדל קטן כ 57% (8 בוחרים) הועדפו שנות ה 90 , מול שנות ה 70.

ברור כי אהבת המוזיקה תלויה בגיל הנשאלים.. ותקופת החיים אשר בה היו צעירים, עם זמן לחוויות ויציאה למועדנים
אבל עם הזמן , אנו צוברים לאט לאט.. עוד חויות ידע וטעם אישי.

 

דוגמה לרשימת השירים אשר שודרו..
 

 
ציטוט

 

60/90/60  -  5.03.21 - רוני ידידיה

עורך ומגיש: רוני ידידיה

שעה ראשונה:
Agneta Faltskog- If I Thought You'd Ever Change Your Mind
Judy Collins- Both Sides Now
New York Rock & roll Ensemble- Noble Dame
יעל לוי- אי ירוק בים
Suzanne Vega- Caramel
Rufus Wainwright- Across The Universe
John Denver- Leaving On A Jet Plane
Otis Redding- (Sitting On) The Dock Of The Bay
יהודית רביץ- סנטה קלרה
יזהר אשדות- בכל פעם שאני מתאהב בך מחדש
Robbie Williams- Feel
Francoise Hardy- Comment Te Dire Adieu
Supertramp- The Logical Song
שם טוב לוי- התעוררות
Adam Ant- Wonderful
Lily Allen- Smile
Herman's Hermits- No Milk Today

 

 

 

 

 

 

אייל.
 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...