Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצות לגולייטה


Orel1996
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

אחרי מסע מפרך בחיפוש אחר רכב, הגולייטה נתפסה לי בעין. 

מעוניין בגולייטה אוטומט עד 2014 

בעיקרון חשוב לי שהרכב יהיה סופר אמין. 

1.רציתי לשאול אם הביטוח ל24+ בלי עבר וכו׳ יקר כמו שאומרים.

2. זה רכב שקשה לטפל בו? אני רואה מחירים להחלפת טורבו או מולטי אייר יכול להגיע ל10k. דרושה שם עבודה שמכונאי לשעבר לא יכול לעשות עם כלים פשוטים בבית? (החלפתי בעבר גיר לגרמנית על הרצפה אז כן אני יודע מעבר לשמנים וברקסים).  

3. תקלות, מחלות או כל דבר שצריך לדעת לפני שמתחילים לחפש. 

תודה לכולם🙏🏼

עריכה אחרונה על ידי Orel1996
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, Orel1996 כתב:

אחרי מסע מפרך בחיפוש אחר רכב, הגולייטה נתפסה לי בעין. 

מעוניין בגולייטה אוטומט עד 2014 

בעיקרון חשוב לי שהרכב יהיה סופר אמין. 

1.רציתי לשאול אם הביטוח ל24+ בלי עבר וכו׳ יקר כמו שאומרים.

2. זה רכב שקשה לטפל בו? אני רואה מחירים להחלפת טורבו או מולטי אייר יכול להגיע ל10k. דרושה שם עבודה שמכונאי לשעבר לא יכול לעשות עם כלים פשוטים בבית? (החלפתי בעבר גיר לגרמנית על הרצפה אז כן אני יודע מעבר לשמנים וברקסים).  

3. תקלות, מחלות או כל דבר שצריך לדעת לפני שמתחילים לחפש. 

תודה לכולם🙏🏼

לגבי הביטוח ביררתי והוא בכלל לא יקר. 2600 חובה וצד ג׳ בפניקס מי שרוצה לדעת. 

חוץ מזה אפשר עזרה לגבי שאר הדברים?

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקר טוב

כבעלים של גולייטה ידנית 2012 , אני יכול להגיד את הדברים הבאים:

לא חויתי בעייה בטורבו, צריך להתחיל בנסיעה רגוע עד שחום המנוע יגיע לטמפרטורת עבודה-כ 90 מעלות

בסוף הנסיעה, חובה לתת למנוע לעבוד במקום כדקה כדי לתת לטורבו להתקרר.

מחלות ידועות של הדגם-  

דשבורד מתנפח בצד של הנוסע באזור כרית האויר, מיכל עיבוי פריך, רפוד דלתות נוטה להשתחרר, ידיות 

דלתות נוטות להשבר בקלות.

סה"כ תחזוקה לא יקרה, וזאת לעומת אלפות קודמות שהיו לי. (156).

יש כמה מוסכים מומלצים, אם תרצה המלצות מוזמן לפרטי.

יום טוב

סלע

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, סלע כתב:

בקר טוב

כבעלים של גולייטה ידנית 2012 , אני יכול להגיד את הדברים הבאים:

לא חויתי בעייה בטורבו, צריך להתחיל בנסיעה רגוע עד שחום המנוע יגיע לטמפרטורת עבודה-כ 90 מעלות

בסוף הנסיעה, חובה לתת למנוע לעבוד במקום כדקה כדי לתת לטורבו להתקרר.

מחלות ידועות של הדגם-  

דשבורד מתנפח בצד של הנוסע באזור כרית האויר, מיכל עיבוי פריך, רפוד דלתות נוטה להשתחרר, ידיות 

דלתות נוטות להשבר בקלות.

סה"כ תחזוקה לא יקרה, וזאת לעומת אלפות קודמות שהיו לי. (156).

יש כמה מוסכים מומלצים, אם תרצה המלצות מוזמן לפרטי.

יום טוב

תודה רבה על המענה! אשמח אם תשלח לי הודעה כי אני לא יכול (עוד לא עברתי את המכסה שאפשר לשלוח הודעות) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את מה שרשמו קודמיי ואוסיף מנסיוני:

2013 אוטומט, מחזיק 4.5 שנים. עד בעיה עם הטורבו לא נתקעתי אף פעם עם הרכב, טיפולים שוטפים במחירים רגילים לגמרי אבל דברים אחרים יותר יקרים כי אין חליפי באיכות גבוהה.

הביטוח המקיף יקר.

ידיות תא נוסע נשברות - פעם היה צריך להחליף פאנל קומפלט והיום אפשר לקנות ידיות בודדות באיביי.

תושבות מנוע הולכות מהר יחסית ולא זולות בארץ, המכס יכול לעשות קצת בלאגן ביבוא.

דאשבורד - הוחלף לבעלים קודמים באחריות. מחזיק מעמד בינתיים.

טורבו - החלפתי ב 120, למרות שמקפיד להחליף שמנים כל 10 ונוסע רגוע. יקר מאוד.
קלאץ׳ - החלפתי ב 130, רוב האנשים מחליפים הרבה לפני, תלוי בסגנון. יקר מאוד.

צלחות בלם ורפידות, חשבתי לקנות חליפי והורידו אותי מכך בגלל נטייה לשריקה ובלאי מהיר יותר. קניתי מקורי ומחזיק יפה, אבל יקר.

יש מחלה של צינורות מתעייפים מהטורבו לאינטרקולר, לא יקר ואפשר לפתור על ידי החלפה לצינורות מסיליקון.

יש מחלה של צמת חשמל לדלת בגאז׳.

 

בעיקרון החלפים ב alfaworkshop זולים בהרבה מאשר בארץ, אפשר לחסוך מאות ואף אלפי שקלים חרף מכסים ועלויות שילוח. השאלה אם יש לך זמן ורצון להתעסק עם זה.
בסה״כ אני אוהב את האוטו למרות שנוסע עליו רק בסופ״ש - שאר השבוע ברשות אשתי. קשה יהיה למצוא משהו שמזכיר את האוטו הזה...

נזכרתי בעוד כמה דברים:

לשמשה הקדמית יש נטיה לבלאי מסויים קוסמטי: בקצוות זה מתפצפץ, ברכבים בני שנתיים שלוש ועל אחת כמה וכמה בישנים יותר. ראיתי את זה בכל אלפא ששקלתי לקנות (והאמת יש את זה בעוד המון מכוניות. חשיפה לשמש / פגם בייצור, כך אומרים). אין לזה משמעות מעבר לקוסמטיקה. אני החלפתי שמשה עקב אבן שעפה ובחדשה זה לא קרה עד היום.

אם יש גג שמש, אז יש פנל פלסטיק בין השמשה לגג השמש שנוטה לדהות יותר מהר מהצבע של הרכב.

כדאי לבדוק את גג השמש ולשמן תדיר.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...