Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בואו נדבר על החנקן שבחדר...


CheckUp
שימו לב! השרשור הזה בן 1145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 
יש מנהג שלפני נחיתה בF15/F16 שמאמתים לך מהקרקע שקני הנסע באמת יצאו החוצה בגלל לא מעט תקלות שקרו בנושא שהם באו לארץ.

אני לא בטוח שאתה צודק.
במטוסים (קרב, נוסעים) יש מחוונים לגבי נעילת כן הנסע במצב פתוח (על ידי נורות ירוקות). הטייס מקבל חיווי אם כן נסע אחד לצורך העניין לא נפתח עד הסוף.
הכפתור לחיץ כך שאם מדובר בחשד לנורה שרופה, לוחצים על הנורה, אם נדלקת מדובר בחיווי אמת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, TurboMan כתב:


אני לא בטוח שאתה צודק.
במטוסים (קרב, נוסעים) יש מחוונים לגבי נעילת כן הנסע במצב פתוח (על ידי נורות ירוקות). הטייס מקבל חיווי אם כן נסע אחד לצורך העניין לא נפתח עד הסוף.
הכפתור לחיץ כך שאם מדובר בחשד לנורה שרופה, לוחצים על הנורה, אם נדלקת מדובר בחיווי אמת.

 

Shab00 צודק.

 

בתור איש חיל האוויר לשעבר אני זוכר שפקח טיסה מאשר לטייס שכני נסע נפתחו לפני הנחיתה. מתי ובאיזה מקרים אינני זוכר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שרן העלה את הפוסט שלו, אני קורא את התגובות בעיון רב ותוהה מה חושבים חלק מהמגיבים. 

ממש התלבטתי אם ואיך להגיב. 

 

אציין שבסיוע של רן התקנתי ב 208GTI רביעיית צמיגים (אל תשאלו אותי איזה כי אני לא זוכר) שמולאו בחנקן, נבדקו זויות היגוי שנמצאו לא תקינות ובוצע כיוון פרונט. 

שילמתי בשמחה עבור הצמיגים והשירות.

 

אם החנקן פגע בי בדרך כלשהי - עדיין לא גיליתי איך. מבחינתי קיבלתי חנקן 'בחינם' שגולם במחיר העסקה + העדר צורך ללכלך את האצבעות העדינות שלי אחת לחודשיים - אני פשוט נכנס לאחת הפנצ'ריות שלהם לבדיקה. 

 

לנושא החנקן - וכאן אין ויכוח והמצחיק הוא שרובכם מסכימים - די ברור שיש לו יתרונות, אבל ברכב פרטי רגיל הם שוליים. אבל עדיין יתרונות. אם זה טוב ל F16 או לבואינג 737MAX- זה טוב גם ל 208 שלי. בלנדקרוזר לא הייתי שם חנקן בגלל שאני מוריד אוויר בכניסה לשטח, ומנפח חזרה ביציאה. 

 

כמי שמחליף צמיגים במכוניות שברשותי מאז שנת 1994, החוויה בצ'קאפ שונה לחלוטין מכל פנצ'ריה שהייתי בה בעבר. עכשיו נניח ששילמתי עוד 100 - 150 שקל במצטבר עבור החוויה כולה. זה סבבה לי לחלוטין.

 

רן דיבר כאן על החנקן, וחלק מהמגיבים כאן מחפשים את הפנצ'ריה הכי זולה. אגלה לכם 'סוד' - לכו לאנטון ביפו. שנים שהחלפתי אצלו צמיגים בג'יפים ובפרטיות שברשותי. המחיר תמיד היה הכי זול. כן, 'עמדתי על המשמר' כי לפעמים בשוגג הביאו צמיגים ששוכבים במחסן כבר לא מעט זמן, אבל העיקר היה זול. 

לפני כשנה שמתי צמיג BF AT בלנדקרוזר. בטיול הראשון קרעתי את דופן הצמיג על סלע בשטח. 850 ש"ח התאדו להם ב 'פוף' אחד גדול. אם את הצמיגים הייתי מתקין אצל רן, הייתי הולך לממש את האחריות שהם מתחייבים לה, וגם אם היו אומרים לי שיש לי רשלנות תורמת של 50% עדיין הייתי יוצא בנזק מופחת של כמה מאות שקלים. 

 

קצת צניעות לא הרגה אף אחד. 

 

אפשר להתווכח עם ספונסר פורום, הם לא קדושים, אבל יש דרך לעשות את זה, דרך מכובדת ומכבדת, שתגרום לספונסרים עתידיים שפבל מנסה לגייס, לקרוא ולומר לעצמם 'מתאים לנו להשתתף בשיח הזה'. 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, discoTD5 כתב:

אפשר להתווכח עם ספונסר פורום, הם לא קדושים, אבל יש דרך לעשות את זה, דרך מכובדת ומכבדת, שתגרום לספונסרים עתידיים שפבל מנסה לגייס, לקרוא ולומר לעצמם 'מתאים לנו להשתתף בשיח הזה'. 

 

 

יש פה 2 צדדים למטבע

 

האחד ואני מסכים איתו לגמרי שזה מה שאתה אמרת, כי זה בסופו של דבר פוגע בפורום ומבריח ספונסרים. 

 

אבל מצד שני, אם כול אחד יפזר הצהרות מוגזמות שאינם מגובות תמיד במציאות(איבוד 2 PSI בחודש, פגיעה בדופן הפנימית), יתווכחו איתו לא תמיד בצורה נעימה, זהו טבעו של האדם. 

 

לדעתי פוסטים מהסוג הזה צריכים להיות מודגשים שהם פירסומיים, עם גילוי נאות גדול, ונעולים לתגובות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, davemustaine87 כתב:

אבל מצד שני, אם כול אחד יפזר הצהרות מוגזמות שאינם מגובות תמיד במציאות(איבוד 2 PSI בחודש, פגיעה בדופן הפנימית), יתווכחו איתו לא תמיד בצורה נעימה, זהו טבעו של האדם. 

 

לדעתי פוסטים מהסוג הזה צריכים להיות מודגשים שהם פירסומיים, עם גילוי נאות גדול, ונעולים לתגובות. 

אפשר להתוכן לגופו של עניין. אני לא חושב שהגבתי בצורה מתחנפת או עדינה אבל לגופו של עניין ולא לגופו של הכותב. אל תשכח שמצד אחד יש להם אינטרס וזה ברור אבל מהצד השני לאנשים האלה יש הרבה ידע בתחום שלרובנו המכריע אין אפילו רבע ממנו. אנחנו יכולים לא להסכים ועדיין לנהל דיון מכובד.

 

בזכות הדיון הזה כולנו למדנו עוד דברים על מילוי צמיגים בחנקן שבלי זה לא היינו לומדים ואני עדיין אשמח לקרוא את התייחסותו של רן לחלק מהדברים שהעלנו פה כי יכול להיות שיש דברים שאנחנו גם טועים בהם.

 

אני חושב שכששם המשתמש בצבע נפרד, מצויין ספונסר פורום, הוא מופיע במסגרת כחולה (שגם אני לא ראיתי עד ש @פבלציין את זה ואשמח אם תהיה יותר בולטת) ובחתימה מופיע מפורשות "צ'ק אפ - צמיגים לנסיעה בטוחה" קשה לטעות. אני גם נגד להעלות פוסט בלי אפשרות להגיב כי המטרה היא ליצור אינטראקציה עם הספונסר שהוא מתחום העניין שלנו ולא סתם תחליף לבאנר.

  • מעניין 2

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, discoTD5 כתב:

לנושא החנקן - וכאן אין ויכוח והמצחיק הוא שרובכם מסכימים - די ברור שיש לו יתרונות, אבל ברכב פרטי רגיל הם שוליים. אבל עדיין יתרונות. אם זה טוב ל F16 או לבואינג 737MAX- זה טוב גם ל 208 שלי.

 

זה לא שהם "שוליים", זה שהם הלכה-למעשה לא קיימים.

 

המטרה העיקרית של ניפוח בחנקן הוא לייצב ולהקטין את עליית הלחץ בתוך הצמיג בזמן נסיעה, אבל:

1. ההשפעה הזו זניחה.

2. ברכב כביש, לא מדובר על השפעה חיובית כי עליית הלחץ היא תופעה רצויה, שמגדילה את מעטפת הביצועים - לא מקטינה אותה.

 

השפעה נוספת היא הקטנת אבדן לחץ האוויר, אבל היא הולכת וקטנה לאורך תקופת השירות של הצמיג כי רוב ירידת הלחץ של הצמיג היא מתוך תכולת החמצן שלו: די מהר מגיעים לריכוזי חנקן דומים לאלו של צמיג שנופח בחנקן. ניתן גם לנפח חד פעמית ללחץ קר מעט גבוה יותר וכך גם בריחת האוויר תתקזז עם הלחץ העודף, וגם קצב עליית אחוז החנקן בצמיג ייגדל.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

(שגם אני לא ראיתי עד ש @פבלציין את זה ואשמח אם תהיה יותר בולטת)

לצערי אין אפשרות טכנית לעשות את זה.

לפני 31 דקות, davemustaine87 כתב:

ונעולים לתגובות. 

חס וחלילה. נעילה לתגובות זה הדבר הכי גרוע (יחד עם מחיקת תגובות) שאפשר לעשות במקום שבגדול כל המטרה שלו היא לייצר שיח.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם לכתוב באדום ספונסר עסק שיווקי מוכר דברים בענק ובאלכסון מעל כל ההודעות שלו כמו באתרי תמונות stock.

בואו נהיה רציניים...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי זה כתוב כי זה הסמלון שאני החלטתי שצריך להיות לי, כי זו החברה שאני מייצג. כמו שהמפעיל של היוזר "CheckUp" מייצג את חברת צ'ק-אפ וזה הסמלון שהוא החליט שצריך להיות לו. 

 

אם כבר פתחנו את הנושא, אז כולם יכולים להיות רגועים - ההגבלות שאנחנו מטילים על ספונסרים מאוד משמעותיות וחופש הפעולה שלהם מספיק קטן גם בלי שנצייר לסמלון שלהם קרניים וזנב. 

לפעמים אני באמת לא מצליח שלא להשתאות למראה כמה גדולה כמות האנרגיה שמספר גדול של אנשים כאן משקיעים כדי להפוך ספונסרים לשק חבטות ולירוק לתוך הבאר שכולנו שותים ממנה. 

  • אהבתי 5

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, מרק10 כתב:

 

Shab00 צודק.

 

בתור איש חיל האוויר לשעבר אני זוכר שפקח טיסה מאשר לטייס שכני נסע נפתחו לפני הנחיתה. מתי ובאיזה מקרים אינני זוכר.

 

 

המקרה היחיד שאני מכיר שפקח הטיסה מאשר לטייס שכני הנסע נפתחו לפני הנחיתה, הם כאשר לטייס יש תקלת חיווי שאינו יכול לקבל אינדיקציה לגבי נעילת כן הנסע במצב מטה. הטייס עובר לפני הנחיתה מול מגדל הפיקוח, פקח הטיסה עם משקפת מוודא ששלושת כני הנסע פתוחים במצב מטה.

עריכה אחרונה על ידי TurboMan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, discoTD5 כתב:

אם החנקן פגע בי בדרך כלשהי - עדיין לא גיליתי איך. מבחינתי קיבלתי חנקן 'בחינם' שגולם במחיר העסקה + העדר צורך ללכלך את האצבעות העדינות שלי אחת לחודשיים - אני פשוט נכנס לאחת הפנצ'ריות שלהם לבדיקה. 

הוא פגע לך בכיס, כי את המחיר של זה צריך לגלם במחיר המוצר שקיבלת, האם מדובר בפגיעה משמעותית? כנראה שלא, אבל באחוזים זה כנראה איזה סדר גודל או שניים יותר מהתרומה של החנקן ליומיום שלך.
לגבי לכלוך האצבעות - מגבון לח עולה פחות מהזמן והדלק בלנסוע לפנצ'ריה גם אם העובד מחכה לך עם המשאבה כמו הצוות של מקס ורשטפן.
ברור שעל נוחות משלמים ולכל אחד השיקולים שלו - אבל אני מאמין בלשים את כל הקלפים על השולחן ולתת לכל אחד לקבל את ההחלטה המתאימה לו.

*אני מאד מסכים עם הנאמר לגבי לשלם קצת יותר על שירות ועל תנאים, לצערי ההבנה של זה עוד בחיתולים בענף הרכב (חוץ ממוסכי היבואן שגובים על חדר האירוח הזה בין 100 ל150 ש"ח לשעה) והלוואי והמקומות האלו יפסיקו להיראות כמו מחראות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...