Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אשמח להמלצתכם האם ניתן לשפץ באופן פרטי בלי להפעיל ביטוח...צד ג ברך כך שאין פרטים כדי לתבוע...

בדקתי ב 2 מוסכים ואמרו שצריך להפעיל ביטוח כי זה דורש החלפה... 

 

מה דעתכם ? האם ניתן לשפץ בעלות סבירה בלי ביטוח ?

 

מצ"ב תמונות

WhatsApp Image 2021-01-22 at 10.39.26.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-22 at 10.39.27.jpeg

141213110_240108581074374_4855640349076822746_n.jpg

פורסם

יש מספר מוסכים טובים לשיפוץ פגושים
 

א - מוסך אלעד בחולון - https://www.eladcarservice.co.il/ 
אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ המשביר 9, בחולון - 050-9555222 
לפני כ 5 שנים הם שפצו לי פגוש קדמי + צביעה , עבודה טובה ובמחירים סבירים מאוד


ב - מוסך טיל בת"א - שונצינו 21 תל אביב  03-5621388 
https://www.musach-til.co.il/שיפוץ-וצביעת-פגושים/ 


ג - מוסך יופלסט פגושים לרכב בת"א - http://www.asakim.co.il/ProductDetails.aspx?productID=5371 
https://www.uplast.info/ 

 

צור קשר איתם, חלקם מקבלים צילומים ומעריכים את עלויות ה תיקון מרחוק

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני שעה, ליין מן כתב:

יש מספר מוסכים טובים לשיפוץ פגושים
 

א - מוסך אלעד בחולון - https://www.eladcarservice.co.il/ 
אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ המשביר 9, בחולון - 050-9555222 
לפני כ 5 שנים הם שפצו לי פגוש קדמי + צביעה , עבודה טובה ובמחירים סבירים מאוד


ב - מוסך טיל בת"א - שונצינו 21 תל אביב  03-5621388 
https://www.musach-til.co.il/שיפוץ-וצביעת-פגושים/ 


ג - מוסך יופלסט פגושים לרכב בת"א - http://www.asakim.co.il/ProductDetails.aspx?productID=5371 
https://www.uplast.info/ 

 

צור קשר איתם, חלקם מקבלים צילומים ומעריכים את עלויות ה תיקון מרחוק

 

 

 

אייל.

תודה, כבר בדקתי עם 2 מהם השבוע, שיפוץ או משומש יעלה כ 3000 ומעלה... כנראה לא תהיה ברירה אלא להפעיל ביטוח...( 

 

פורסם

בסוף לא היה ברירה אלא להפעיל ביטוח, הרכב תוקן במוסך מרכזי...אם זאת אחרי החלפת וצביעת פגוש רואים הבדלי צבעים...במוסך טוענים שזה ככה ואין מה לעשות וזה בגלל שצבע של רכב דהה וצבע פגוש טרי...

מה דעתכם ?

 

IMG_4387.JPG

פורסם

הסיבה להבדלי הצבעים אכן נכונה.

צבע רכב טוב יותר, לפורמולת צבע המקורי מוסיף תת גוונים להתאמה, 

צובע חתיכת פח להשוואה עם צבע הרכב הקיים וכך מגיע להתאמה יותר מלאה.

בהמשך הזמן דהיית הצבע המקורי והצבע החדש לא מתבצעים אותו הדבר כך

שאו שיגדל פער הגוונים או שיקטן או שישאר כמות שהוא.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

השאלה אם פחח לא היה אמור לבצע ריטוש והלתאים פגמנט של צבע כדי שלא תהיה הבדל כך בולט....

 

פורסם

מבחינתו הוא החזיר לך את הרכב למצב המקורי וצבע לפי קוד הצבע כפי ששילמה לו חברת הביטוח.

תנסה לגשת לדיטיילר ותראה אם יש אפשרות לפלש את הרכב ולטפל במצב הדהייה של צבע הרכב.

 

פורסם
לפני שעה, trademark כתב:

מבחינתו הוא החזיר לך את הרכב למצב המקורי וצבע לפי קוד הצבע כפי ששילמה לו חברת הביטוח.

תנסה לגשת לדיטיילר ותראה אם יש אפשרות לפלש את הרכב ולטפל במצב הדהייה של צבע הרכב.

 

אם זה עניין של כסף זה בעיה אחת...הם אמרו שהם לא יכולים לעשות יותר טוב מבחינה טכנית...וזה משהו שנראה לי לא נכון.

×
×
  • תוכן חדש...