Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מגבר אין עדיין, אבל כנראה יהיה arc audio xdi 450.4, כיד שניה.

האם מומלץ?

 

במידה והסט יחובר להגברה המקורית, האודיסון לא נצילים מספיק?

עריכה אחרונה על ידי carsgo
פורסם
לפני 5 שעות, carsgo כתב:

מגבר אין עדיין, אבל כנראה יהיה arc audio xdi 450.4, כיד שניה.

 

 מגבר הוא 85 ואט לערוץ,

רמקול הוא 100 ואט  Continuous Power,

אני הייתי מחפש מגבר חזק יותר

  • אהבתי 1

-

פורסם

אכן מגבר 85 W ( ואט ) לערוץ, הוא בחלט לא מספיק לרמקול עם הספק של 100 W ! BEEKER צודק ב - 100% !

זה גם יכול לגרום נזק לרמקול כי אתה תרצה הלגביר, זה יכניס דיסטורשיין לצליל כפי שמוסבר באנגלית במאמר להלן :

The lesson in all this is that you can never have too much power, and that big amplifiers rarely damage speakers. Little amplifiers driven into clipping burn out speakers

מומלץ מגבר של לפחות 150 WATT לערוץ !

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 36 דקות, BEEKER כתב:

 מגבר הוא 85 ואט לערוץ,

רמקול הוא 100 ואט  Continuous Power,

אני הייתי מחפש מגבר חזק יותר

 

אם אני אחבר את האודיסון ישירות למולטימדיה ללא הגברה זה יתן משהו? או שהם לא נצילים?

במידה ופחות מומלץ, איזה מגבר ניתן להמליץ בתקציב של עד כ-1500 ש"ח?

פורסם
לפני 13 דקות, Dani Cohen כתב:

אכן מגבר 85 W ( ואט ) לערוץ, הוא בחלט לא מספיק לרמקול עם הספק של 100 W ! BEEKER צודק ב - 100% !

זה גם יכול לגרום נזק לרמקול כי אתה תרצה הלגביר, זה יכניס דיסטורשיין לצליל כפי שמוסבר באנגלית במאמר להלן :

The lesson in all this is that you can never have too much power, and that big amplifiers rarely damage speakers. Little amplifiers driven into clipping burn out speakers

מומלץ מגבר של לפחות 150 WATT לערוץ !

לא הייתי מגזים 150 , אבל 100-120 אולי חחח.

הוא גם יכול להגביל את העוצמה בעיקרון ולעבוד עד 85 רמס ולא יהיה נזק בכלל, פשוט ברגע שהוא יעבור(והוא לא יודע, אין לו DD-1 אני מעריך),

לכן עדיף קצת יותר.

בנוסף מגברים כמו ARC לפעמים הם UNDRATED יש מצב שהוא נותן 100 רמס פשוט לא מצאתי בדיקה שלו,

בכללי חברה מאוד אמינה ואיכותית.

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
לפני 1 דקה, carsgo כתב:

 

אם אני אחבר את האודיסון ישירות למולטימדיה ללא הגברה זה יתן משהו? או שהם לא נצילים?

במידה ופחות מומלץ, איזה מגבר ניתן להמליץ בתקציב של עד כ-1500 ש"ח?

זה ייתן מעט מאוד, לא מומלץ.  מכשיר המולטי מדיה בקושי יש לו 15 RMS לערוץ ! עזוב שכותבים 50 WATT שטויות !

פורסם (נערך)

תשמע קח בערבון מוגבל כל מה שאמרנו לא מחייב, זה פשוט שומר על הציוד יותר טוב ומומלץ.
כל אחד ותקציבו.
הARC אחלה מגבר בסה"כ ועדיף על חברות אחרות סיניות עם הספקים של 2400-3000W, V12 וכו' 😂

 

לגבי האודיסון, האמת שלא שמעתי, שמעתי סטים אחרים שלהם,
אבל אני מאוד אוהב את הMOREL TEMPO ונדמה לי שהם באותו תקציב פחות או יותר, אני הייתי מעדיף טמפו.
הרוב היו מעדיפים אותם, אבל סאונד זה גם כמו חוש טעם אחד אוהב חומוס השני אוהב טופו(מוזרים אלה).

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • מצחיק 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

×
×
  • תוכן חדש...