Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

מתלבט בין 2 הדגמים- רכב שני בבית,מעט מאוד נסיעות רק עירוניות.

פיקנטו LX-יותר מרווחת,שוק יותר טוב,אחריות 3+4 

ספארק  LT+-יותר מדליקה,זריזה,שוק חלש,אחריות 5 שנים.

 

איך הגיר החדש של הפיקנטו?כמו i10?

 

לגבי האחריות,הבנתי שזה משתנה בחברות הליסינג-חלקן נותנות מצומצמת ויש לרכוש מורחבת מהיבואן.

 

אשמח לחוות דעתכם.

תודה מראש

 

עריכה אחרונה על ידי royban
פורסם

כדי לשמר את היתרון של קנייה מפרטי, את האחריות החלקית לא מקבלים אם קונים פיקנטו באפס ק"מ/ליסינג/אחר.  לא יודע לגבי לרכוש מהיבואן, לא זכור לי שזה הוצע איי פעם על ידי טלקאר.

פורסם

לפי מה שידוע רכישה מ0 ק"מ שוות ערך לרכב ליסינג וזה מוריד את ההרחבה של ה4 נוספות אם אתה רוכש תוודא את זה טוב לפני שאתה רוכש .

ולגבי בחירה הייתי לוקח את הספארק יותר חזקה ויותר מאובזרת.

פורסם
לפני 10 דקות, royban כתב:

ב קארקוסט טוענים שאחריות של פיקנטו זהה לאחריות היבואן,בשלמה סיקסט יש לרכוש הרחבה.

הייתי מבקש מהם לראות מסמך רשמי בנושא, מאחר והאופציה הזו לא מופיעה באף אחת מהאתרים שלהן. 

וגם לברר מי נותן את האחריות. 

פורסם
לפני 43 דקות, MarcNL כתב:

כמה זמן אתה מתכנן להחזיק ברכב? זה יכול להטיל את הכף לגבי האחריות או מחירון הרכב בהמשך.

לפחות 5-6 שנים..אפילו יותר

פורסם

הייתי בוחר בספארק.

היא זריזה יותר, מאובזרת יותר ולדעתי נוחה יותר.

הגיר ביונדאי החדשה הוא רובוטי, בפיקנטו עדיין פלנטרי בעל 4 הילוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני צריך גם לקחת בחשבון שיתכן ונתרחב בעתיד כך שרצוי שיהחה קצת  בגאז'. פיקנטו משמעותית יותר גדולה?או פער זניח

פורסם

בפיקנטו התא המטען גדול יותר, אך בגלל ששניהם די צפופות זה יכול להיות בעייתי מבחינת מרווח מאחור.

הספייס סטאר למשל עדיפה מהבחינה הזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין לפיקנטו יתרון בעלויות טיפולים/חלפים?

כבעל ספורטאז לשעבר,זכור לי טיפולים נורא זולים.

 

×
×
  • תוכן חדש...