Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר אור,

 

בבניין בו אני מתגורר (בן 3) ישנן 2 מעליות מחברת KONE ,  עלויות האחזקה אסטרונומיות (בעיני) והסתכמו עד היום ב4900 לשניהן בחודש.

לאחר שיחה של ראש הועד הסכימו לרדת ל3300 + מע"מ.

לדעתי, עדיין יקר. ועד הבית אומר שרק הם יכולים לטפל במעליות שלהם ורק להם יש חלקים ושאר הסיפורים שכנראה סיפרו לה.

אשמח לשמוע מבעלי הניסיון האם העלויות הגיוניות והאם יש ספקי שירות aftermarket בעלי אישורים/הסמכות מתאימות שעושים את העבודה במחיר שפוי יותר.

 

 

 

פורסם

אם זה עוזר, אצלנו:

שינדלר

5 קומות 

950 לחודש כולל מעמ

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם (נערך)

עוקב...

אצלי בבניין דומה (9 קומות, שתי מעליות) משלמים כ-2200 בחודש לישראליפט.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם

רק לידיעה KONE זה ישראליפט.

בבתים החדשים זה דיגיטלי ממוחשב.

ואומרים שיקר להחזקה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

מתחזק מעלית הידרואלית 3 תחנות על ידי שחק מעליות , עלות שנתית של 4000 שקל לשנה , נאמר לי שזה יקר כיוון שזו מעלית הידרואלית ולא מעלית כבל.

המעלית כבר בת 11 ...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דווקא לא כזה יקר. יש לנו מעלית חשמלית בבניין עם 4 קומות, עולה 515 ש"ח בחודש לחברת אלקטרה.

מעבר לזה יש כמובן בדיקה של מהנדס כל חצי שנה שעולה בסביבות 300 אם אני זוכר נכון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 שעות, Dimo כתב:

עד היום ב4900 לשניהן בחודש.

לאחר שיחה של ראש הועד הסכימו לרדת ל3300 + מע"מ.

הפרש מטורף... ככה סתם 1600₪ אחרי שיחה אחת?!?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בניין 9 קומות. זו מעלית MRL דיגיטלית .
התוכנה, המנוע והמחשב יעודיים. אין חלקים תחליפיים מחוץ לישראליפט. יש הסכמי בלעדיות עם היבואן. למעשה אתם בהסכם כובל והם יודעים את זה.
הם יכולים לדרוש כל מחיר אתם לא תוכלו ללכת למתחרים אם לא תחליפו את המעלית.

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

הפרש מטורף... ככה סתם 1600₪ אחרי שיחה אחת?!?

כן, שיחה עם מנהל "בכיר" בגלל זה אני חושב שיש עוד לאן לרדת. 

 

לפני שעתיים, save כתב:

בניין 9 קומות. זו מעלית MRL דיגיטלית .
התוכנה, המנוע והמחשב יעודיים. אין חלקים תחליפיים מחוץ לישראליפט. יש הסכמי בלעדיות עם היבואן. למעשה אתם בהסכם כובל והם יודעים את זה.
הם יכולים לדרוש כל מחיר אתם לא תוכלו ללכת למתחרים אם לא תחליפו את המעלית.

כן, חקרתי את הנושא היום, נראה שזאת השיטה, מוכרים לקבלן מעליות בהפסד בידיעה שהכסף הגדול יגיע אחר כך מהדיירים, בחישוב זריז  60 אלף בשנה, אחרי 3 שנים 180 אלף על מעליות חדשות בלי שהחליפו חלקים בלי שתיקנו, אחלה עסק. המדינה הזאת לא מפסיקה להפתיע במחדלים ומונופולים שיש פה בכל תחום. 

 

ראיתי שאפשר להחליף את הלוח פיקוד לאחד תוצרת הארץ בלי פטנטים ושאר הירקות תמורת כמה אלפי שקלים ולעבור לעלויות אחזקה משמעותית יותר נמוכים. 

פורסם (נערך)

נכון כי הבעיה החלה בבניינים חדשים - ומאז הבעיה המשיכה, למעליות בניינים ישנים, שהם משפצים ומחליפים את לוחות הבקרה..
ראה הודעה קודמת..

בעל נסיון             21:57 06.05.2018       אהבתי

לעולם לא להסכים לשדרוג (כלומר שיפור שאינו מחויב המציאות ואינו תורם לבטיחות)
הם יבקשו ממכם להחליף את הפיקוד, ואפילו את המנוע כדי לשפר את דיוק העצירה בקומות. למעשה המטרה היא 
לשתול פיקוד שהוא ייחודי לחברת המעליות, ובכל קומה כרטיסי פיקוד דיגיטליים (כמו של המקררים והמזגנים ) ו חיישני עצירה ומהירות יחודיים שלהם

 

אלי, השרון (27.01.20)

רק לאחרונה נדרשתי לשלם 17,550 ש"ח על החלפת בקר/חישן שעולה 300$ + חצי יום עבודה במעלית .MRL . 
ניסיון לתקנה ע"י איש מקצוע אחר נתקל בבעיה כיוון שהוא לא הצליח להשיג את הבקר . לטענתו היבואן לא מוכן למכור לו
 את הבקר בשל איום של יצרן המעלית .
תוסיף לזה שמשלמים כ 900 ש"ח דמי אחזקה חודשיים לכל מעלית, ללא השמן או טיפול כלשהו.
 

גם כאשר מצליחים להעביר לחברה אחרת את ביטוח הטיפול במעלית.. ולכאורה חברת המעליות שהתקינה את המעלית
מתחייבת למכור את החלפים ללוחות הפיקוד ולחיישנים.
כאשר צריך חלפים, במחסן החברה שהתקינה, טוענים כי החלק אזל וצריך להמתין 2-3 שבועות להזמנה
(בזמן הזה אפשר ו.. המעלית עומדת)
ובנוסף לא מוסרים - את תוכנות ההפעלה והכניסה למציאת קודי תקלה
ומחליפים קודי כניסת טכנאי ללוח המעלית, על דעת עצמם.

יש לשם לב -

יש הסכמי אחזקה ללא ביטוח חלפים, והם בערך סביב ה 1000 ש"ח לבניינים רגילים (עד 8 קומות)
הסכמי אחזקה כולל ביטוח חלפים - הם יקרים סביב ה 2000 ש"ח.

 

מחירי התחזוקה וביטוח החלפים, תלויים במספר הקומות בבניין, סוג המעלית וגיל המעלית.

חובה לפנות לחברי כנסת רציניים , ולמשרד הכלכלה " רשות התחרות " , ללחוץ לבצע אכיפה ולהקפיד על מתן תחרות חופשית בשוק.
ולא כמו היום

כיום - שוק הטיפולים וביטוח אחזקת המעליות יקר לאזרחים, ו כבול לחברה אשר התקינה את המעלית.

 

 

 

אייל.
 

עריכה אחרונה על ידי ליין מן
  • מעניין 2

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...