Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@wildlands2019 אני מציע שתבדוק את העובדות בעצמך. לא שמעתי אף פעם על רכב דיזל שצריך לטפל במזרקים ב100 אלף קילומטר פעם אחרונה שבדקתי מזרקים זה דבר שנוטה להתקלקל אחרי 200-300 אלף קילומטר בערך אורך חייו של מנוע בנזין סטנדרטי.

 

מעבר לכך בדיזל אין מצתים. מסננים שמן למנוע דיזל לעיתים ניתן למצוא במחיר יותר זול מהמקהילות הבנזיניות בזכות זה שהם נפוצים אצל רכבי עבודה.

 

גם אפשר למצוא סולר במחיר יותר זול מבנזין בתחנות שונות.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי, אני לא נגד זה שיקנה דיזל, אך אני כן נגד משפט שמנותק מהמציאות,

טיפולים של רכב דיזל יקרים יותר מאלה של רכב בנזין, נקודה, ואל תנסה לשכנע אותי, פשוט, סע למוסך ותשאל בעצמך, אני כבר שאלתי, לכן אני יודע, אז בוא בבקשה תפיק להתווכח על משהו שאתה טועה בו.

מעבר לזה רכב דיזל יותר יקר לקניה,

לכן מי שלא נוסע הרבה אין שום צורך לקנות דיזל, זה סתם מיותר, מרעיש ומזהם יותר, אלא אם מנוע הבנזין לא קיים בהיצע או אחד שלא ממש מוצלח, אז כאן כבר יתרון הדיזל ברור, אך במקרה ויש מנוע בנזין מוצלח אין פה בכלל שאלה.

פורסם (נערך)

המציאות שאתה מדבר עליה לא קיימת כבר כ10 שנים.

להלן מחירון טיפולים רשמי ל3008 1.2 בנזין:

ציטוט

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 927 ₪, מחיר הטיפול השני 1,593 ₪, מחיר הטיפול השלישי 927 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,593 ₪.

סה"כ 5040 ש"ח.


מחירון טיפולים רשמי ל1.6 דיזל:

ציטוט

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 15,000 ק"מ. מחירו של הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 830 ₪, עלות הטיפול השני 1,228 ₪, עלות הטיפול השלישי 830 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,228 ₪.

סה"כ 4011 ש"ח

 

מקורות:
מבחן רכב 3008 1.2

מבחן רכב 3008 1.6 דיזל


מעבר לכך לכול מוסך יש את מחירון הטיפולים שלו זה שבמקום אחד שנסעת ושאלת בו החליטו על מחיר יקר יותר לטיפול לא אומר שזה אבסולוטית נכון לכול הרכבים בעולם גם מחירי הטיפול ברכבי בנזין משתנים בין דגם לדגם ובין מוסך למוסך.

במקרה של ה1.6 דיזל אפשר לחסוך הרבה במחירי הטיפולים אם לקנות את החלפים בחנות חלפים כי אלו אותם הפילטרים שנפוצים בהרבה רכבי עבודה.
 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

תלכי על ה-2008.

הרבה יותר מיוחדת מהקיה.

ומבחינת אמינות יש לך שקט נפשי עם תיבה פלנטרית לעומת רובוטית והמנוע 1.2 טורבו כבר וותיק ואמין.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני 10 שעות, Gavrik כתב:

המציאות שאתה מדבר עליה לא קיימת כבר כ10 שנים.

להלן מחירון טיפולים רשמי ל3008 1.2 בנזין:

סה"כ 5040 ש"ח.


מחירון טיפולים רשמי ל1.6 דיזל:

סה"כ 4011 ש"ח

 

מקורות:
מבחן רכב 3008 1.2

מבחן רכב 3008 1.6 דיזל


מעבר לכך לכול מוסך יש את מחירון הטיפולים שלו זה שבמקום אחד שנסעת ושאלת בו החליטו על מחיר יקר יותר לטיפול לא אומר שזה אבסולוטית נכון לכול הרכבים בעולם גם מחירי הטיפול ברכבי בנזין משתנים בין דגם לדגם ובין מוסך למוסך.

במקרה של ה1.6 דיזל אפשר לחסוך הרבה במחירי הטיפולים אם לקנות את החלפים בחנות חלפים כי אלו אותם הפילטרים שנפוצים בהרבה רכבי עבודה.
 

 

תפסיק להיות נאייב,

רוב האנשים קונים דיזל בשביל להחזיק אותו הרבה מאוד שנים עם קילומטראג' גבוהה,

אחרי 100K יתחילו טיפולים יקרים מאוד בדיזל שלא קיימים בכלל בבנזין וזה עוד לא הזכרתי את מיכל האוריאה, 

מה שכתוב במבחן מעניין לי את ה******** ,לך למוסך ותשאל מנהלי שירוץ ויגידו לך בפירוש שדיזל יקר יותר אין מה לעשות, אתה חי בעולם שאתה מנסה לחפש איך להצדיק  את עצמך, אך במציאות זה לא כך, אין מה לעשות,  יש לדיזל יתרונות, אך להגיד נחרצות שהוא זול מבנזין אז פשוט לא נכון, זה תלוי מאוד איך וכמה תשתמש ברכב וגם תלוי מאוד באיזה דגם מדובר.

  • לא הבנתי... 1
פורסם

בגלל זה אמרתי לפני כן, למי שנוסע הרבה משתלם יותר דיזל ללא ספק, כי הוא גם יותר חסכוני,

אך לא למי שבקושי נוסע,

וגם זה תלוי מאוד באיזה דיזל, לדוגמא הספורטאג' דיזל יחסית לדיזלים אחרים הוא בכלל לא חסכוני.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, wildlands2019 כתב:

 

תפסיק להיות נאייב,

רוב האנשים קונים דיזל בשביל להחזיק אותו הרבה מאוד שנים עם קילומטראג' גבוהה,

אחרי 100K יתחילו טיפולים יקרים מאוד בדיזל שלא קיימים בכלל בבנזין וזה עוד לא הזכרתי את מיכל האוריאה, 

מה שכתוב במבחן מעניין לי את ה******** ,לך למוסך ותשאל מנהלי שירוץ ויגידו לך בפירוש שדיזל יקר יותר אין מה לעשות, אתה חי בעולם שאתה מנסה לחפש איך להצדיק  את עצמך, אך במציאות זה לא כך, אין מה לעשות,  יש לדיזל יתרונות, אך להגיד נחרצות שהוא זול מבנזין אז פשוט לא נכון, זה תלוי מאוד איך וכמה תשתמש ברכב וגם תלוי מאוד באיזה דגם מדובר.


אני לא רואה איך אנחנו מקיימים פו דיון אובייקטיבי או פורה אם אני מציג לך עובדה של מחירון טיפולים רשמי ואתה עונה בזה שזה מעניין לך את התחת.

בנוסף אתה מציג כול מיני דברים שהם לא יותר מפנטזיות על טיפולים יקרים אחרי 100K בדיזלים ללא שום גיבוי או מקורות מידע מעבר ל"שאלתי את המוסכניק שלי והוא אמר שזה נכון" באותה נימה המוסכניק שלך גם יכול להגיד שכל הצרפתיות חרא ופוקוס זה רכב שלא מתקרבים אליו אז זהו קבענו עובדה אבסולוטית בגל שהמוסכניק שלך אמר?

דיון מקיימים עם מקורות מידע ועובדות איך שאתה בוחר לקיים אותו לשעתי האישית בלבד לפחות מביך.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...