Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רנו סניק 2002, במשפחה מהסוכנות, 104,000 קמ, טופלה במוסך היבואן (באותו המוסך) מיומה הראשון ועד עכשיו.

קצת שרוטה מבחוץ, מכאנית מאוד שמורה. באופן מפתיע ובניגוד לתדמית - מאוד אמינה...

משמשת את אימי ואת ביתי. אמא בת 85 ונוהגת רק במושב בו אנחנו גרים, הבת חיילת ומטבע הדברים נוסעת בכל הארץ.

דילמת טיימינג.

בוצע לאחרונה לפני 5 שנים וב 70,700 , לפני 30k קמ.

הצעת מחיר של מוסך היבואן לטיפול שנתי וטיימינג - 3,300₪.

טיפול ללא טיימינג 639₪.

ביקשתי הנחה, בודקים. זה כנראה לא ישתנה דרמטית.

לדעתי זה בערך מה שהרכב שווה.

היבואן מנחה על טיימינג כל חמש שנים/120,000.

אני מתלבט לאור הנסועה הנמוכה לדחות בשנה את הטיפול היקר הזה.

דעתכם?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אם הרצועה תיקרע הסיכון הוא שיגרם נזק למנוע אם יש מפגש בוכנה-שסתום.

במצב כזה,הרכב ילך לפח בגלל שרצית לחסוך 2500 שח.

אתה יכול לבדוק במוסך מתמחה כמו שאפט/גבע/אורן מחירים לטיפול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה מתכוון להישאר עם הרכב אז מה השאלה בכלל.

אופציה אחרת: לבדוק מחיר במוסך שהוא לא מוסך ייבואן בכדי להוזיל עלויות 

פורסם

הרכב 2002 ורנו אז המחיר שלו הוא כנראה ברצפה.

אם אתה מתכנן לסחוב אותו עד שתחליף לרכב אחר בשנה וקצת הקרובה לא הייתי מחליף, כי חבל על הכסף ובמקסימום המנוע ימות וזה לא משנה כי האוטו לא שווה כלום וילך לברזל. לא חושב שיקרה הרבה אם תסחוב איתה פחות משנה אבל תנסה להציץ על איך היא נראת כרגע.

אם אתה מתכנן להישאר איתו מעל שנה הייתי מחליף (אבל השאלה זה אם כדאי לך להישאר איתה עוד הרבה)

 

הרכב 2002 ורנו אז המחיר שלו הוא כנראה ברצפה.

אם אתה מתכנן לסחוב אותו עד שתחליף לרכב אחר בשנה וקצת הקרובה לא הייתי מחליף, כי חבל על הכסף ובמקסימום המנוע ימות וזה לא משנה כי האוטו לא שווה כלום וילך לברזל. לא חושב שיקרה הרבה אם תסחוב איתה פחות משנה אבל תנסה להציץ על איך היא נראת כרגע.

אם אתה מתכנן להישאר איתו מעל שנה הייתי מחליף (אבל השאלה זה אם כדאי לך להישאר איתה עוד הרבה)

 

פורסם (נערך)

הסיכון הוא לא "במקסימום המנוע ימות", אלא שזה יקרה כשהאוטו אצל הבת החיילת והיא בנסיעה בלילה בסופ"ש באמצע טיז-אל-נא*וי, ולך תמצא עכשיו גרר.

לדעתי אוטו ישן שנוסע מרחקים ברחבי הארץ באופן תדיר, יש לפקוח עין ולהקפיד שבעתיים.

@shais01, מדוע בכלל לפנות למוסך מורשה יבואן עם אוטו ישן כ"כ? אני הייתי בודק עלויות במוסכים מומלצים שאינם מורשי יבואן. יכול להיות שזה יעזור להמתיק את הגלולה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני 4 דקות, קורן בן אשר כתב:

הסיכון הוא לא "במקסימום המנוע ימות", אלא שזה יקרה כשהאוטו אצל הבת החיילת והיא בנסיעה בלילה בסופ"ש באמצע טיז-אל-נא*וי.

@shais01, מדובר בכלל לפנו למוסך מורשה יבואן עם אוטו ישן כ"כ? אני הייתי בודק עלויות במוסכים מומלצים שאינם מורשי יבואן. יכול להיות שזה יעזור להמתיק את הגלולה.

כמובן זה מה שאני הייתי עושה עם רכב כזה ישן.

 הצד המקצועי אומר תחליף מיד.

 

הייתי מעדיף לקחת את הסיכון הלא כזה גדול של להיתקע (סך הכל עוד לא הגיע לקילומטרים ופחות משנה למשוך את זה לא כזה נורא) מאשר לשלם סתם כמעט 3000 שקל.

מקסימום מונית או אוטובוס כל עוד זה לא נסיעה מטורפת לאילת או מקום שומם אל כמה תקוע כבר אפשר להיות?

 

פורסם

להערכתי הרכב שווה יותר לכיוון של חצי ממחיר הטיימינג.

תוותר על הטיפול, ותקווה לטוב. 

קח בחשבון שיש מצב שתצטרך אולי לרכוש רכב אחר חלף הרנו. כל עוד היא נוסעת - הכל סבבה.

אם הבת תיתקע איפשהו, יוצאים לחלץ אותה. 

 

אל תעשה טיימינג וחודש לפני שהטסט נגמר תמכור לי אותו...

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אתה מתכוון להחזיק את האוטו לעוד תקופה (שני טסטים בשנה החל מ 2022) אז לעשות כמובן. במוסך לא מורשה יבואן זה יעלה סביב 2000 שקל להערכתי. 

 

 

פורסם

תשאל לגבי האפשרות לביצוע טיימינג ואת החלקים תביא בעצמך. אפילו תחליף רק רצועה ומען הסדר הטוב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בבעלותי פוקוס 02 (מזה כ8 שנים) שערכה די דומה, הרכב כמעט ולא נוסע (לפני הקורונה כ5K בשנה, השנה בערך 2K) וגם לי הייתה דילמה אם לעשות טיימינג (מוחלף כל 5 שנים או 120KKm) + משאבת מים + אטם מכסה או למשוך עד שהמנוע ימות.
אך רצה הגורל והתחילה נזילת מים ממשאבת המים ואני הייתי בדיוק בדלמה שלך כי אני כבר מחפש את המחליפה בפועל - אך החלטתי להחליף כל מה שצריך היות ואני לא הייתי רוצה להתקע באיזה כביש בחורף או בזמן פיזור הילדים בגשם.

בפירוק הראו לי את רצועת הטיימינג שהייתה במצב ממש לא טוב והתחילה להתפורר - מזל שהוחלפה. 

בהסתכלות לאחור, ההחלטה שלי הייתה נכונה וזה שווה לי את חוסר הלחץ באיתור הרכב הבא.

 

פורסם

אני לא ממש מבין מה הקשר בין עלות הטיפול לבין שווי הרכב

 

השאלה היא אחרת

במידה ואתה לא מבצע החלפה והרצועה אכן נקרעת מתישהו במהלך נסיעה מה שאומר שהאוטו הולך לפח, האם אתה יכול/רוצה להעמיד סכום סביר לרכישת מחליפה?

 

אם התשובה היא כן, אני הייתי מהמר ונוסע בלי להחליף רצועה.

 

אם התשובה היא לא (דהיינו במקרה שהאוטו הולך לפח אתה יכול לגרד מעט מאוד כסף להחלפה, וכנראה תקנה נבלה אחרת) - אני הייתי מחליף קיט שלם כולל משאבת מים ומותחנים

במקרה כזה הרכב הזה שווה לך ספציפית יותר ממה שהוא שווה בשוק ומשתלם לך לתחזק אותו ברמה גבוהה

  • רעיון טוב! 4
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תודה לכל המגיבים, חייב להודות שכל הטיעונים היו ידועים לי מראש, אבל בכל זאת זה עושה סדר.

האוטו לא שווה כלום. לא כספית ולא רגשית.

אם ילך לפח לא קרה כלום, יש מספיק רכבים במשפחה ואין בעיה לקנות משהו אחר.

הוא פשוט קיים ועד היום נתן שירות מעולה, ואני אפילו רואה יתרון בכך שהבת שלי נוהגת ברכב כזה ולא ברכב חדש ונוצץ. מלמד קצת צניעות והסתפקות במועט (לא שהיא זקוקה לשיעורים בתחום, הילדה הצליחה לנו).

החשש היחיד הוא כמו שצויין כאן מהתקעות במקום וזמן בעייתיים.

אבל נראה לי שנחיה עם החשש הזה בשנה הקרובה, ונבחן שוב את הדילמה בשנה הבאה.

בכל מקרה בודק עלות במוסך איכותי שאינו מוסך יבואן.

 

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...