Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר קונים רכב (במיוחד חדש) אחד מהשיקולים חשובים הוא טיב השירות, יחס של יבואן ועלויות תחזוקה. למשל אני לא אגע בשום דבר שמתנוסס מעליו שם UMI גם אם זה זהב טהור. יש לי ניסיון חיובי עם טויוטה, אבל שם ב10 שנים רק טיפולים והחלפת ציריה. ניסיון מאוד חיובי עם אחד ממוסכים מורשים של מאיר (הונדה) אבל ברור במחירים של מורשה. היום אני מתלבט בין רכבי פיג'ו, פולקסווגן, סיאט, סקודה. מהו ניסיון שלכם עם איכות השירות ועלוית במוסכים מורשים של החברות הנ"ל? ואים אתם יכולים להשוות ליבואנים אחרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם שני מוסיכם מורשים של לובינסקי בחיפה (י.ש. מוסכי הגליל וצמרת) יש לי ניסיון טוב ב20 השנה האחרונות.  לא מכיר מוסכים מורישם אחרים.

פורסם

לי יש ניסיון טוב, כ-15 שנים, עם מוסך מורשה יבואן של צ'מפיון (פולקסווגן) בירושלים, "מוסך המכונית".

כנו כן ניסיון טרי וטוב (טיפול ראשון) מאתמול, עם מוסך מורשה לסקודה בירושלים, "נירגד" בתלפיות.

פורסם (נערך)

מהנסיון הלא מועט שלי בעולם הרכב כולל עבודה אצל שניים מהיבואנים, הדירוג שלי הוא לפי הגרוע ביותר במספר 1 לטוב ביותר מספר 8:

 

1-צמפיון מוטורס {קבוצת פולקסווגן}

2-קרסו {רנו ניסאן}

3-UMI

4-חברת המזרח

5- לובנסקי {במגמת שיפור השירות כיום}

6- מאיר

7-יוניון מוטורס {טויוטה}

8-דלק מוטורס

9- כלמוביל

 

יכול להיות ששכחתי יבואן אושתיים ,אבל זאת בגדול התמונה ע"פ נסיוני.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...