Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , אני צריך את עזרתכם/עצתכם בעניין. זה הרכב ראשון שלי ולכן אני מתלבט עדיין ולא מתמחה בזה כל כך.

הרכב שלי הוא סקודה ראפיד 1.4 TSI שנת 2016.

ואני עומד כרגע על 85,000 ק"מ ומתלבט אם להקדים את הטיפול 90,000 לעכשיו.

אציין כאן כמה דברים קטנים על הרכב (כל מה שאציין זה לא תקלות , אלה דברים שנוצרים מבלאי של הרכב):
* יש טיפה רעשים של רצועת טיימינג כי צריך להחליף אותה כבר / ויש טיפה גם רעשים בהנעה כשהרכב קר. *
* יש כמו ציפצוף כזה לפעמים לכמה שניות ואז הוא נעלם , בעיקר כשאני מדליק את המזגן שומעים את הציפצוף חזק יותר , לפי מה שהבנתי מאנשים זה ה 
מותחן ברכב וצריך להחליפו .



* התחילו ליהיות רעשים מהברקסים משום מה. ולפעמים שומעים אותם ממש חזק בעצירה, (לפי דעתי זה מגיע מהאחוריים.) כי מקדימה הרפידות חדשות ויש עוד הרבה בשר "יחסית".

אני יעלה תמונה של הרפידות 
( האחוריות ) שלי ואשמח אם תגידו לי אם צריך להחליף דחוף כבר או לא: 

vVcZh5j.jpg

בקיצור אני שוקל להקדים את טיפול ה 90,000. כי זהו טיפול גדול מאוד לרכב ומוחלפים בוא לא קצת דברים.
השאלה אם אני יעשה את זה עכשיו זה ממש יועיל לי?  או שזה יהיה בזבוז כסף.


(אם זה יועיל איכשהו , אני משתמש ברכב קבוע כל יום לנסיעות לעבודה (אשקלון-קרית מלאכי).)

פורסם

* יש טיפה רעשים של רצועת טיימינג כי צריך להחליף אותה כבר / ויש טיפה גם רעשים בהנעה כשהרכב קר. *

 

סיכוי גבוה שיש אצלך שרשרת ולא רצועה. אין צורך להחליפה. מה אתה שומע שריקה? יש רצועת אביזרים אולי זה מגיע ממנה.

שהרכב קר יש רעשים זה תקין המנוע עובד על יותר טורים ומזריק יותר דלק על מנת לחמם את המנוע כמה שיותר מהר.

 

* יש כמו ציפצוף כזה לפעמים לכמה שניות ואז הוא נעלם , בעיקר כשאני מדליק את המזגן שומעים את הציפצוף חזק יותר , לפי מה שהבנתי מאנשים זה ה מותחן ברכב וצריך להחליפו .

 

זה הקלאץ של המדחס מזגן נכנס לפעולה ומפסיק זה תקין לגמרי. 

הרפידות אתה יכול להחזיק איתם עד הטיפול יש עדיין בשר הם לקראת הסוף.

 

טיפ אל תחפש בעיות שאין.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...