Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקומך אני הייתי בודק בגוגל פנצריות באזור עם מעל 4.3(מתוך 5) כוכבים בביקורות. קח בחשבון שאם אתה צריך להחליף צמיג, ולא רק פנצ'ר, אתה חייב להחליף גם את הצמיג השני על אותו סרן (אני מתאר לעצמי שהוא לא חדש לגמרי מאותו דגם וכו').

מה דגם הרכב, שנה ומידות צמיג? גולשים פה יוכלו להתאים לך צמיג לפי הדרישות שלך, תקציב וכו'. 

הבחור שקניתי ממנו את הרכב הראה לי קבלות שהוא קנה 4 צמיגים ב600 שקל באוטודיפו. אבל מה? בשנת 2020 נתנו לו צמיגים חדשים של שנת 2016..

וכמובן שכשאתה קונה את הצמיג תוודא שהוא בן פחות מחצי שנה (4 ספרות על הצמיג מייצגות מספרשבוע/שנה) כדי שלא ידחפו לך צמיגים ישנים מדי במחיר רגיל. 

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 15 דקות, carbugger כתב:

יש מבצע באוטו דפוט 4 גלגלים ב600 ש"ח

אל תקנה את הצמיגים האלו, מדובר בצמיגים ברמה הכי נמוכה שיש. 

 

צמיגים סבירים במידה שלך עולים החל מ 1000-1200 ש"ח לסט. 

 

 

פורסם

יש דגם מסויים באוטו דפוט שכן כדאי?זו חנות שאני אוהב ללכת אליה...

 

מה הכוונה רמה נמוכה?לא בטיחותי? יתבלה מהר מידי?

פורסם

רמה נמוכה זה אומר צמיג של יצרן סיני ליגה ד', כזה שהמטרה שהיחדיה שלו שיהיה זול ויעמוד בדרישות התקן המינימליות. 

 

 

האם את כל המוצרים האחרים אתה בוחר רק לפי פרמטר אחד - שיהיה הכי זול?

טלפון? בגדים? מוצרים לבית? 

 

לא יודע מה מציאים באוטודיפו. אם אתה אוהב לקנות אצלם, תסתכל על צמיגים ברמת מחיר מעט גבוהה יותר, תרשום פה את דגם הצמיג ומחיר.

 

 

 

 

 

 

פורסם

הפרסומת הזו של 4 צמיגים ב 600 שקל באוטו דיפו מרתיחה אותי. 

 

הרי ברור שאלו הצמיגים הנחותים ביותר שיש .

 

אוטו דיפו - לא אכפת לכם מבטיחות ?

פורסם

יש לך למשל קונטיננטל כזה: תוצרת גרמנית.

http://tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=21054&did=1120&G=&SM=&PAGE=100

 

או הנקוק כזה למשל: מתוצרת דרום קוראנית.

https://tiptop.zapshop.co.il/product/37673

 

עדיף להוסיף 400-500 ש"ח ולקבל בטיחות עודפת פי כמה, זה ממש החיים שלך, הרגליים של האוטו!!

משתדל לעזור

פורסם

זה רק פרסום למשוך לקוחות.

לא רואה שום הבדל בין החלפת צמיגים באוטו דיפו, שהם בעלי רשיון להחלפת צמיגים, לבין כל פנצ'ריה אחרת.

פורסם

ההבדל הוא שבפנצ'ריה יש את בעל הפנצ'ריה שיושב במקום ולפעמום גם מחליף צמיגים, מבצע איזונים וכו' יחד עם העבדים שלו ונותן את המילה המקצועית. אפשר לדבר איתו על המחיר, אפשר לקבל הנחה את אתה לקוח קבוע, אפשר לבקש להזמין צמיג מדגם מסויים, בקיצור לקבל שרות יותר אישי ישירות מבעל העסק. 

 

לעומת אוטו - דיפו שם העובדים הם עובדים שכירים, המחירים נתונים, המלאי נתון ולאף אחד לא איכפת אם אתה לקוח קבוע או מזדמן. 

 

 

פורסם

לא בטח שהמחיר באוטו דיפו הוא מחירון בלבד כמו שלא בטוח שבכל פנצ'ריה בעל הבית נמצא כל הזמן.

להערכתי זה פנצ'ריה עם זיכיון של אוטו דיפו. 

פורסם
לפני שעתיים, danniel כתב:

להערכתי זה זה פנצ'ריה עם זיכיון של אודו דיפו

זו שואלה טובה, אני חושב שהפנצ'ריות בבעלות אוטו דיפו כמו שרותי סיכה והחלפת מצברים, אבל אני לא בטוח.

 

מישהו יודע בוודאות?

 

עסק פרטי קטן שפועל בזיכיון של אוטו דיפו או רק מחלקה בחנות בבעולות הרשת עצמה וכל העבדים שכירים? 

 

 

פורסם

אוטו דיפו שייכת ל AEC שזה זכיין  אמריקאי.

אין הפרדה של אזבירים או צמיגים זה פשוט סניפים שמציעים שירות נוסף מעבר לאביזרים שיש בחנות, יש גם מוסכים שעושים טיפולים ותיקונים במספר סניפים. 

כל זה עדיין לא אומר שה לא עובדים בשיטה של קבלן שמנהל את העסק ומחזיק את הזיכיון.

×
×
  • תוכן חדש...