Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוכנות לדלת תא מטען לסוזוקי ספלאש


מעבר לפיתרון נפתר ע"י dotan123,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדלת של הבגאז' נסגרת לבד כי הבוכנות לא טובות. 

כמה זה אמור לעלות? ההתקנה מסובכת או שאפשרי לקנות את החלק ולהתקין לבד? 

פורסם

אפשר לקנות לבד, ההחלפה לא מסובכת, מעריך שסביב 100-80 שקל לאחד.
שים לב למספר הניוטון (מסומן N ליד המספר) זה מסמן את דרגת כוח הבוכנה.
מנסיון אל תתפשר על פחות או יותר.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

ממליץ גם לא להזמין מעלי אקספרס אלא משהו מיצרן נורמאלי. יש על הבוכנות מק"ט, יש לך אתרים כמו cars245.com שאפשר להזמין מהם בכיף במחירים ממש נוחים.
לבוכנה יש 3 פרמטרים: אורך פתוח, אורך סגור, כח לחיצה (נמדד בניוטון). 
ההחלפה היא מאד פשוטה ויש עשרות סרטונים ביוטיוב שמראים איך עושים (בטח גם לרכב הספציפי שלך).

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • פיתרון
פורסם
לפני 8 שעות, me5000 כתב:

הדלת של הבגאז' נסגרת לבד כי הבוכנות לא טובות. 

כמה זה אמור לעלות? ההתקנה מסובכת או שאפשרי לקנות את החלק ולהתקין לבד? 

http://www.catcar.info/suzuki/?lang=en&l=bWFya2V0SWQ9PTV8fHN0PT02MHx8c3RzPT17IjEwIjoiTWFya2V0IiwiMjAiOiJFdXJvcGUiLCIzMCI6IlNwbGFzaCBcLyBSaXR6IiwiNDAiOiJBNUIzMTAtMiAoTUFHWUFSKSIsIjUwIjoiQm9keSIsIjYwIjoiMTg0IC0gQkFDSyBET09SIFBBTkVMIChOXC9LRVlMRVNTIFNUQVJUKSJ9fHxtb2RlbElkPT00MDAxfHxlcXVpcG1lbnRJZD09NTkwMDV8fHBvc0ZpbHRlcj09TU9ERUwvQTVCMzEwLFRZUEUvVFlQRSAyfHxncm91cElkPT0xNDAyfHxzdWJncm91cElkPT04Ng%3D%3D

 

זה לגבי המק"ט

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 שעות, shellcase כתב:

אורך פתוח, אורך סגור, כח לחיצה (נמדד בניוטון). 

חשוב לציין שהאורך נמדד בין מרכזי החורים ולא מקצה לקצה כמו שלפעמים מודדים אותן, אז יוצא כ 2-3 ס"מ יותר ממה שמופיע במפרט היצרן. 

 

 

 

  • אהבתי 2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...