Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג מהעבודה


The Greek Freak
שימו לב! השרשור הזה בן 1240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

מוצעים לי מהעבודה כמה רכבים. אני מתלבט ביניהן ואשמח לעזרה ודעה. הצרכים שלי הם מקום לחמישה אנשים בנוחות לנסיעות ארוכות עם בגאז' גדול. 

הרכבים שמוצעים לי הם:

קיה סלטוס EX 

קיה אקסיד LX

סיאט אטקה style

פיג'ו 2008 active 

יונדאי איוניק supreme

מיצובישי אקליפס קרוס intense

מיצובישי asx ו intense

כל הרכבים באותו מחיר למעט האיוניק שעולה 500 לחודש פחות וה2008 שעולה 300 שקל לחודש פחות 

צריכת הדלק ממש לא חשובה כי יש דלקן וכל מחירי ביטוח וטיפולים כלולים ככה שההתלבטות היא רק איזה רכב נטו.

תודה לעוזרים 🙂

עריכה אחרונה על ידי The Greek Freak
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסלטוס והאטקה יהיו הכי מרווחות, הייתי מתחיל לבדוק את שתיהן. שתיהן בסה"כ ממש בסדר, בטח בליסינג.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטקה או האקליפס יהיו מרווחים (בסלטוס עוד לא נסעתי אז לא יכול לתת דעה),

 

שים לב שבהיברדיות יש לך הטבת מס של 450 ש"ח הנחה בשווי המס, יחד עם ההנחה של ה500 על האיוניק זה יכול להיות סכום נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק מרווחת מאוד, מאובזרת יפה ותהיה זולה בהרבה מהשאר. 

היא הבחירוה ההגיונית. ולא פלא שהיא מאוד פופולרית בליסינג. 

רוצה משהו גבוה? אז האטקה ללא ספק. 

היא מרווחת עם תא מטען גדול. ויש לה יחידת הנעה זריזה. 

רק שים לב שאתה מקבל את האטקה שעברה מתיחת פנים לאחרונה ולא שאריות של הדגם הקודם. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת נוחות ותנוחת ישיבה באיוניק, איך הישיבה והכניסה לרכב. אני בחור גבוה ככה שמפחיד אותי לדפוק את הראש בכניסה ויציאה מהרכב גם במושב הקדמי וגם באחורי. 

התנוחת נהיגה נמוכה ביחס לג'יפונים אחרים כגון קיה ספורטאז'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם, האיוניק כרכב משפחתי, מציעה תנוחת נהיגה נמוכה ביחס לג'יפונים השונים. 

גש לאולם התצוגה ובדוק בעצמך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אופייני לליסינג להציע את רמת הגימור "הבכירה" של האיוניק... מגניב

אני חושב שהתחרות מבין כל הרשימה צריכה להיות בין האיוניק, אטקה והפיזו', וכאן הכל פקטור של מה אתה רוצה ומצפה מהרכב שלך.

 

- האיוניק מאובזרת יותר ברמת הגימור הזאת עם שלל מערכות בטיחות ואבזור נוחות, בגאז' גדול ומרווחת מאחור. תנוחת ישיבה כיאה למשפחטומטיות. נוחות הנסיעה טובה וכיאה להיברידית גם שקטה במהירות עירונית.

- האטקה סופרטיבית יותר על כל המשתמע מכך (שיכוך, דינמיות), גיר DSG מהיר פעולה ותנוחת ישיבה גבוהה יחסית כיאה לג'יפון. מרווחת גם היא, אם כי לא יודע להשוואת בינה לבין האיוניק במדויק. אפשר להעיף מבט במידות / מבחני דרכים

- הפיגו' העדכנית נראית מעולה, והיא החדשה ביותר אם איני טועה מבין המבחר. מנוע חזק, מערכות בטיחות אקטיביות ואבזור סביר (רמת גימור כניסה). נוחה מאוד הודות לשיכוך טוב אך לדאבוני אין לי יכולת לדעת אם המרווח במושבים האחוריים מספיק

 

בגדול גדול? האיוניק ברמת הגימור הבכירה היא המאובזרת ביותר. לדעתי, יש לקחת בחשבון גם את המחיר שלה שהוא הזול מביניהם וגם את ההנחה בשווי מס שימוש שבשכלול כל זה יכול להגיע לסכום נחמד של חסכון בכל חודש.

היברידי לא מעניין אותך כי דלקן וזה, אבל, לדעתי, רכב היברידי נותן לך חווית נסיעה אחרת וכיף גדול לנסוע בעיר בדממה על המנוע ההיברידי ולא בהכרח לתדלק טנק מלא פעם בשבוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הנוחות במושב הנהג באטקה, באיוניק ובסלטוס. תמיכה ונוחות לאורך זמן נסיעה ממושך.

נסיעות ארוכות כגון אילת וכאלה. למישהו יש חוות דעת אישית בנוגע לזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות מושב זה סובייקטיבי מאחר ולכל אחד מבנה גוף שונה. 

יכול להגיד לגבי האיוניק שאמנם חסרה מעט תמיכה אבל אין בעיית נוחות, לאחר נהיגה של שעתיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נוחות המושבים זה משהו שחשוב לך,לך על הפיגו בלי לחשוב פעמיים,לגבי המרווח ,אני מציע לנסות כי יש ברשימה רכבים מרווחים יותר ממנו.

 

קח בחשבון שבאטקה האיכות מתחת לכל ביקורת,לא האמנתי שרכב חדש מקרקש ככה.

 

יכול להיות שבשבילך המיצובישי יתן מענה טוב,החסרון אצלו זה הכסא נהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם גבוה (2.00 וקצת כבד) הייתי שנתיים עם האיוניק דור ראשון(ו125K ק"מ בערך), הרכב אכן מאובזר

לי הכסא נהג היה פחות נוח (לא הייתה בעיה של מקום כלל), והמושב האחורי פחות נוח למתבגרים גבוהים שפדחתם נתקלה בגג.

תא מטען מרווח,

עוד 2 חסרונות רעשי כביש וצמיגים לא קטנים והרכב נמוך.

אני החלפתי לנירו (כבר שניה שלי מאז היום אני עם הדגם לאחר מתיחת פנים) וואלה מרוצה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, The Greek Freak כתב:

איך הנוחות במושב הנהג באטקה, באיוניק ובסלטוס. תמיכה ונוחות לאורך זמן נסיעה ממושך.

נסיעות ארוכות כגון אילת וכאלה. למישהו יש חוות דעת אישית בנוגע לזה?

סובייקטיבי, אבל מנסיעות יומיומיות ארוכות עם האיוניק - המושב היה לי נוח ומתכוונן חשמלית, כנ"ל לתמיכה האחורית בגב שניתן לנפח פחות או יותר.

ההגה היה מצוין ומתקשר היטב, ונוח לאחיזה עבורי.

 

הייתי לוקח גם את בקרת השיוט האדפטיבית כפקטור במקרה של נסיעות ארוכות וממושכות

 

אם אתה שואל אותי, קח חצי יום חופש - תעבור בין אולמות התצוגה של יונדאי, פיגו וסיאט ותתרשם. לטעמי מבין השלושה, האיכות באטקה היא הירודה יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Ron.P כתב:

 

קח בחשבון שבאטקה האיכות מתחת לכל ביקורת,לא האמנתי שרכב חדש מקרקש ככה.

 

מאמין שאין לך ניסיון עם האטקה המחודשת שזה עתה הושקה בארץ. 

מהסיבה שרכבי הדגמה עלו לכביש רק לאחרונה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באטקה לפני מתיחת הפנים אין בעיות איכות, לא ביחס למתחרים ולא ביחס לרכבים ברשימה כאן.

אני הייתי מתלבט בין האטקה לאיוניק. האטקה מרווח ומציע תנוחת ישיבה גבוהה והנדסת אנוש טובה. לחובתו אווירה קצת קודרת בתא הנוסעים.

היונדאי תהיה חסכונית וזולה יותר עבורך, רמת האבזור מצויינת ותא הנוסעים באפור הבהיר נראה לא רע.

פיג'ו 2008 חביבה מאוד אבל בגרסת האקטיב רמת האבזור דיי בסיסית ומפרט הבטיחות נחות מהגרסאות המאובזרות ומחלק מהרכבים האחרים ברשימה שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...