Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה לא רואה מוסך: קריאת שירות ל3.34 מיליון רכבי טויוטה


Keyser
שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קראת על מה היה הריקול?

חברות אחרות לא היו קוראות על זה אלא מחליפות בשושו למי שמתלונן, בגדול גם כך הם היו נוסעות אלפי קלומטרים ללא בעיה ושומרות על האמינות,

מהכותרת יש סוג של  ביקורת על אלו שמאמינים שטויוטה אמינה ביותר, אני שם לאורך השנים הליין של המוצרים שלהם הוכיח אמינות מצויינת וכן תמיד יש נפילות וטעויות אבל הם יחסית מינוריות בייחס למכירות של היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 שעות, TsachiE כתב:

אם לא עושים זאת מטוב לב, הם עושים זאת כי הם חוששים מתביעות.

נכון, אבל עדיף שיעשו מאשר לא יעשו בכלל.

 

לפני 9 שעות, TsachiE כתב:

שום כבוד לחברה שאחראית על זה:

לפני כמה שנים נמחקה משפחה שנהגה במאזדה 5 באזור טבריה (משפחת אטיאס ז"ל). בוחני ומומחי רכב קבעו שהיה כשל במחשב הדרך, למרות שבהתחלה חשבו שאיבוד הבלמים נבע מתחזוקה לקויה. אז גם למאזדה אין שום כבוד? ופורד? ו-VW? ופרשת כריות האויר של טקאטה?

קיצר לא חסר דוגמאות. טעויות ופאשלות קורות, השאלה היא מי לוקח עליהם אחריות וכיצד. מי שנכווה מהגיר של הפוקוס או מהגירים של VW, והוציא אלפיי ש"ח על תיקון ברכב בן 2-3, כנראה לא ירצה לשוב למותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, llaavvii כתב:

קראת על מה היה הריקול?

חברות אחרות לא היו קוראות על זה אלא מחליפות בשושו למי שמתלונן, בגדול גם כך הם היו נוסעות אלפי קלומטרים ללא בעיה ושומרות על האמינות,

מהכותרת יש סוג של  ביקורת על אלו שמאמינים שטויוטה אמינה ביותר, אני שם לאורך השנים הליין של המוצרים שלהם הוכיח אמינות מצויינת וכן תמיד יש נפילות וטעויות אבל הם יחסית מינוריות בייחס למכירות של היצרן.

העניין הוא כמות הטעויות,לטויוטה יש באמת הרבה ריקולים,וזה מרגיז להגיע עוד פעם ועוד פעם למוסך,למי יש זמן לזה?!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הריקולים לא מחייבים כניסה מיוחדת למוסך, שאתה נכנס לטיפול אתה מבקש מראש לבצע את הריקול (כך היה גם הג'אז של הבן שלי עם הריקול לכרית האוויר החליפו בטיפול).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, dotan123 כתב:

לפני כמה שנים נמחקה משפחה שנהגה במאזדה 5 באזור טבריה (משפחת אטיאס ז"ל). בוחני ומומחי רכב קבעו שהיה כשל במחשב הדרך, למרות שבהתחלה חשבו שאיבוד הבלמים נבע מתחזוקה לקויה.

איך הגעת לזה? הרכב בכלל היה מיצובישי גראנדיס, ומי קבע שהיה כשל במחשב הדרך?

 

ציטוט

...

הבדיקה שנערכה על ידי צוות מומחים מהטכניון העלתה שהבלמים פעלו, אך לא הצליחו לעצור את הרכב. על פי הערכות המומחים, "שימוש ממושך בבלמים גרם לכשל של מערכת הבלימה, כולל בלם היד".

 

הבדיקות שבוצעו במעבדות מיצובישי בישראל וביפן לא מצאו פגם גורף בדגם המכונית - גרנדיס - שיכול היה לגרום להאצה בלתי נשלטת.

...

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, yohai71 כתב:

1. טעות שלי. זכרתי מיניוואן מסוים ואכן מדובר בגארנדיס ולא במאזדה 5.

 

2. זה ציטוט מהכתבה. בדיעבד מדובר על הערכה ראשונית לפני שהייתה בדיקה יותר מקיפה. זה מה שזכרתי ולכן רשמתי זאת.

לאחר בדיקה יותר מקיפה שנעשתה מדובר על בלמים שהתפוררו.

 

מודה ועוזב ירוחם.

 

בדו"ח החקירה מופיעה גם חוות דעתו של מומחה הרכב יוסף וודיסלבסקי, אשר טען - לאחר בחינת חומר החקירה שנאסף - כי הגורם העיקרי לתאונה לדעתו הוא תקלה במערכת מחשב ניהול המנוע. לדבריו, מערכת בקרת השיוט לא התנתקה - כנדרש - למרות השימוש בבלמים, זאת לאחר ש"באג" בתוכנת ניהול המנוע מנע זאת.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4421939,00.html

 

 

לפני 23 דקות, yohai71 כתב:

 

הבדיקה שנערכה על ידי צוות מומחים מהטכניון העלתה שהבלמים פעלו, אך לא הצליחו לעצור את הרכב. על פי הערכות המומחים, "שימוש ממושך בבלמים גרם לכשל של מערכת הבלימה, כולל בלם היד".

 

הבדיקות שבוצעו במעבדות מיצובישי בישראל וביפן לא מצאו פגם גורף בדגם המכונית - גרנדיס - שיכול היה לגרום להאצה בלתי נשלטת.

זו הסיבה המדויקת לאחר הבדיקה היותר מקיפה ולא הראשונית שנעשתה ע"י מומחה הרכב (אם הוא כזה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, LotusElise כתב:

כמו שאמרו, חברה שעושה הרבה ריקולים זאת חברה טובה.

חברה שמפרסמת נתונים שיקריים כמו פולקסווגן, יונדאי, פורד ועוד, אלה חברות שיהרגו אותנו בשביל עוד כמה שקלים.

קצת היסטוריה. טויטה שיחקה לא מעט זמן עם סיפור דוושת התאוצה העצמאית ולא בדיוק נזעקה לריקול, מה שגם עלה לה לזכרוני כמה גרושים בקנס שהוטל עליה בארה"ב בשל כך. זה אולי הביא מצידו לקריאות ריקול די תכופות, בבחינת מי שנכווה.. וגו'. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Ron.P כתב:

העניין הוא כמות הטעויות,לטויוטה יש באמת הרבה ריקולים,וזה מרגיז להגיע עוד פעם ועוד פעם למוסך,למי יש זמן לזה?!.

 

אכן מרגיז וגוזל זמן. 

כי החלפות טיימינג יזומות בפיז'ו על חשבון הלקוח, זה מצב הרבה יותר טוב. במיוחד עם כבר נדלק צ'ק אנג'ן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, trademark כתב:

טויוטה מלכת הריקולים זה כן, אבל מצד שני כל הכבוד להם שלוקחים אחריות על המוצרים ְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְְ שלהם.

לדעתי עדיף מאשר תביעה יצוגית שתפגע במוניטין שלהם.

ירבו כך היצרנים האחרים.

סובארו יותר בקטע אם כבר לגבי כריות אוויר ומאזדה לגבי דאשבורד.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, davemustaine87 כתב:

אכן מרגיז וגוזל זמן. 

כי החלפות טיימינג יזומות בפיז'ו על חשבון הלקוח, זה מצב הרבה יותר טוב. במיוחד עם כבר נדלק צ'ק אנג'ן. 

 

ברור, מי רוצה לנסוע בקורולה מצ׳עממת, שצריכה הזמנה מיוחד כדי להיכנס למוסך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

אתם מפספסים פה את העיקר,

המוסכים של טויוטה לא יודעים איך הרכבים שלהם נראים בכלל, אין ברירה עושים ריקול לצורך רענון הדרכות לצוות

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדיף לשבת במוסך פעם בשנה (או בכלל לא) מאשר לנהוג בפח-נוע מצ'עמם כמו קורולה (לא לירות בי: נוחה, אמינה, חסכונית, ומה לא) , פשוט רכב כל כך משמים וגנרי שהוא מוציא כל חשק לנהוג בו עוד לפני שעליתי לרכב.  ממשיך בבקשה הראשונית שלי: בבקשה לא לירות בי, זו רק דעתי האישית.

יודע שקורולה חדשה היא מחשק ליבם של מיליוני אנשים מסביב לעולם, ואפילו ליבי איתם. 

  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, ST12345 כתב:

מעדיף לשבת במוסך פעם בשנה (או בכלל לא) מאשר לנהוג בפח-נוע מצ'עמם כמו קורולה (לא לירות בי: נוחה, אמינה, חסכונית, ומה לא) , פשוט רכב כל כך משמים וגנרי שהוא מוציא כל חשק לנהוג בו עוד לפני שעליתי לרכב.

לא נירה בך, אבל וואלה, גם זה כבר לא נכון. בבקשה ציטוט ממש מכאן קרוב, ואני סומך על @פבל שלא שילמו לו לכתוב את זה:

 

ציטוט

"אבל מה לקורולה ונהיגה דינאמית בהרי ירושלים?" בטח תשאלו. ובכן, מסתבר שטויוטה בכלל לא שיקרה כשהיא אמרה שהקורולה החדשה מהנה לנהיגה. שלא תבינו לא נכון, היא עדיין לא מאזדה מיאטה, או אפילו פורד פוקוס, אבל השלדה של הקורולה החדשה מצליחה להיות פרטנרית די כיפית בנהיגה ספורטיבית.

 

המשקל של ההגה טוב, ההתנהגות השלדה מאוד נייטרלית עם אחיזה גבוהה, ואפילו אפשר להגיד שהיא משדרת לא רע את מה שקורה מתחת לגלגלים. העברות המשקל מתבצעות מאוד בקלות ובאופן צפוי, ובהינתן האינפוט הנכון, הזנב אפילו יוצא החוצה ומהדק את הפניה. מאוד קל לנהוג אותה על המגבלות, ואפשר לייצר איתה קצב שלא יבייש כמעט אף משפחתית-לא-ספורטיבית אחרת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...