Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה לא רואה מוסך: קריאת שירות ל3.34 מיליון רכבי טויוטה


Keyser
שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 39 דקות, ST12345 כתב:

פשוט רכב כל כך משמים וגנרי

בגלל זב אנשים קונים אותו. ראש קטן.

ושוב פעם כפי שציינתי לפני: לא הייתה ולא תיהיה לי טויוטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 13 שעות, dotan123 כתב:

 

לפני כמה שנים נמחקה משפחה שנהגה במאזדה 5 באזור טבריה (משפחת אטיאס ז"ל). 

 

מפחיד, שלשום עברתי עם משפחתי בדיוק במיקום וחשבתי על התאונה ההיא.

 

ריקול אנ עושה בד"כ בטיפול התקופתי.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ST12345 כתב:

מעדיף לשבת במוסך פעם בשנה (או בכלל לא) מאשר לנהוג בפח-נוע מצ'עמם כמו קורולה (לא לירות בי: נוחה, אמינה, חסכונית, ומה לא) , פשוט רכב כל כך משמים וגנרי שהוא מוציא כל חשק לנהוג בו עוד לפני שעליתי לרכב.  ממשיך בבקשה הראשונית שלי: בבקשה לא לירות בי, זו רק דעתי האישית.

יודע שקורולה חדשה היא מחשק ליבם של מיליוני אנשים מסביב לעולם, ואפילו ליבי איתם. 

  

הנקודה היא, שיש המון סיבות למה לא לקנות טויוטה גנרית כלשהיא, במיוחד אם אתה חובב רכב. 

 

ריקולים מרובים יחסית- זו ממש לא אחת מהסיבות

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

 

אכן מרגיז וגוזל זמן. 

כי החלפות טיימינג יזומות בפיז'ו על חשבון הלקוח, זה מצב הרבה יותר טוב. במיוחד עם כבר נדלק צ'ק אנג'ן. 

החלפות טיימינג זה בטח ובטח שעושים כחלק מטיפול,אף פעם לא עשית טיפול?,בן כמה אתה?.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נזכרתי איך באוריס הקודמת,

המסנן דלק חסך לי כמה מאות ש"ח כי בדיוק היה צריך להחליפו בטיפול, הוחלף בריקול ללא עלות. 😃

 

 

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריקולים נועדו להראות שאף אחד לא מושלם. בעוונותי גם לי פעם הייתה טויוטה (אוונסיס בריטית 2002) שדוקא מאוד אהבתי ולא כ"כ הזכירה את גושי הפלסטיק של היום, במוסך החברה באזור שלי עשו לי ריקול צינורית דלק, שכחו לשים גיבוי למצבר או משהו בסגנון, וגרמו לי לרעידות בסל"ד נמוך ששמתי לב בשנייה שבאתי לצאת מהמוסך. כלבי האשמורת ניסו להתחמק מזה בכל מחיר, אבל התעקשתי, הרעשתי ומה לא, כמעט ממש בכוח, ואז הם ניסו לתקן עם כל מיני שטיקים ובריקים. 

אף אחד לא מושלם, לא טויוטה ולא פיג'ו ולא אחרים. רק לקרוא את ההלל על כל דבר שיוניון מוטורס מביאים לכאן זה כבר לא לעניין. רכב סביר עם אמינות טובה שלא שווה את המחירון שלו כמשומש. 

 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Ron.P כתב:

החלפות טיימינג זה בטח ובטח שעושים כחלק מטיפול,אף פעם לא עשית טיפול?,בן כמה אתה?.

 

קודם כול, בעוונותי ,מעולם לא עשיתי החלפת טיימינג. יצא הגורל שכול הרכבים החזקתי אותם ממש מעט זמן, או שהם היו עם שרשרת. 

 

ודבר שני, אין מה להשוות בין החלפת טיימינג בטיפול, לבין החלפת טיימינג במהירות האפשרית, ואם אין מזל , גם לפלאשינג למנוע לניקוי שבבי רצועה, ודאגה די קבועה אם אולי נשארו בכול זאת שבבים, האם הרצועה החדשה טובה מספיק. 

 

זה ממש לא אותו דבר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שרוב הרכבים היום הם פחות או יותר ברמת האמינות אותו הדבר למעט דגמים ספציפיים שיש בהם נפילות. מי שמחזיק רכב חדש לכמה שנים בודדות לא ירגיש בהבדל האמינות, כמו לעומת שנות ה-80 ואפילו חלק משנות ה-90 שכן הורגש.

איך הרכב יזדקן זה כבר לתחום העתידות.

 

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא זה לא תחום לעתידות. ראה איך מתיישנים רכבים יפנים מלפני 20 שנה, וראה במקביל צרפתיים.

ההבדלים ברורים, ולא רק בגלל הכמויות של היפניות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה עתידות. הרכבים לא אותם רכבים לא היפניים ולא הצרפתיים.

אולי אולי דאציה שחולקת כמה חלקים ממש ישנים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהפלטפורמה , אין חלקים ממש ישנים בדאצ'יה אחרי שה1.2 האטמוספרי יצא לפנסיה(וגם הוא עבר כמה עדכונים במהלך השנים).

בדגמים החדשים החלקים הם אותם חלקים שתמצא ברנו מהשורה. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yogev20 כתב:

ז דווקא זה לא תחום לעתידות. ראה איך מתיישנים רכבים יפנים מלפני 20 שנה, וראה במקביל צרפתיים.

ההבדלים ברורים, ולא רק בגלל הכמויות של היפניות.

 

ההבדל שצרפתים (וגרמנים) אוהבים לשים מערכות יקרות ברכבים זולים, ואז לקצץ במקומות אחרים כדי לשמור על מחיר תחרותי.

 

יפנים (לפחות חלקם, ועד לא מזמן) נוטים ליישם פתרונות פשוטים שהוכיחו את עצמם לאורך זמן, גם אם זה במחיר של פיגור טכנולוגי מסויים.

 

ראה טויוטה שלא ממש קופצים על הרכבת של טורבו קטן + DSG או הונדה, שהתחילו לשים טורבו במנועים רק בשנים האחרונות

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, vadim6385 כתב:

ראה טויוטה שלא ממש קופצים על הרכבת של טורבו קטן +

בהחלט קפצו, ואפילו שיווקו פה לזמן קצר CHR עם 1.2 טורבו, שפשוט לא נמכר, בניגוד לגרסה ההיברידית. מניח סיפור דומה באירופה, מאחר והגרסה הזו לא מופיעה יותר גם באתרים שם. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אני חושב שלא בCHR עם ה1.2 כי גם לא הצליחו עם ההיברידי ברמת הגימור הנמוכה,

זה כמו להביא רכב ידנית ברמת הגימור הכי נמוכה ולצפות שהוא יימכר בכמויות,

אם דגם ה1.2 היה מגיע ברמת גימור נורמלית יש מצב שכן היה נמכר, ואני מדבר כאן על 4 רמות גימור לפחות, שהכי נמוכה ה1.2 קבל.

מי שקנה את הCHR היה בעיקר בגלל העיצוב, אך ב1.2 לא היה אפילו צביעה דו גוונית וג'נטים פצופנים, ונראה ממש מכוער, בכלל היה עירום מאבזור ביחד לרמות הגימור האחרות, אז איך יצליח בדיוק?

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vadim6385

 

"לקצץ במקומות אחרים" כמו חוסר בחלונות חשמל אחוריים שרכבים ברכבים גרמניים (פעם)

שזה היה סטנדרט עשור אחורה ביפניות. (סתם דוגמה  מיני רבות)

 

להזכירך, שרידות רכב לאורך שנים זה לא רק גיר/מנוע.  יש עוד מכלולים שמעידים על בקרת איכות גבוה.

מערכת חשמל מפגרת, ריפודים בגג נופלים,  כיסויים בדלתות ודיפונים נשרו, מתגים שבורים, הגה שחוק או שבור

מערכת קפיצות בכיסאות התפרקה, גומיות אינם או מתפוררים , צבע כבר לא קיים, או נראה כמו "נשל הנחש".

 

אבל זה היה בעבר, מה יהיה בעתיד?

נדע עוד לפחות 10 שנים קדימה כי רמת האמינות והאיכות השתפרה מאוד באירופה. (עדיין  יש גיר שהם מתעקשים לייצר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...