Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי יונדאי אקסנט 2008 מנוע 1.4 G4EE,

אשמח לדעת אם השמן: SN/CF G1 5W40 KIXX סנטטי 5L

מתאים לרכב ויספיק להחלפה מלאה בטיפול או שעדיף ללכת על משהו שונה,

כמו כן אשמח לעזרה במה הטיפול אמור לכלול מכיוון שזה טיפול 90,000 והבנתי שיש חלקים שאמורים להחליף.
תודה.

פורסם

בקשה חבר, ספר הרכב ליונדאי שלך שתבדל"א.

בחלק 5  עמוד 4 ועמוד 5 מופיעים האינטוורלים של ההחלפות הדרושות. R משמעותו "החלף"

שים לב: בממוצע נסעת 15 אק"מ בשנה ב-12 שנים. בדיוק המרווח לפי ספר הטיפולים אז תשים לב מה החלפת בעבר ומה אתה אמור להחליף עכשיו.

מה שמוזר לי זה שפה מופיע ששמן גיר מוחלף (החלפה חלקית) כל 7 שנים או 105 אק"מ, למרות שאני זוכר שבארץ הייבואן הגדיר כל 6 שנים או 90 אק"מ.

שמן גיר תקן SP3 בדומה לתיבה פלנטרית של מיצובישי. עולה 50-60 ש"ח לקווארט.

 

 

אם יש עוד שאלות אז תשאל

 

 

 

 

2008_Hyundai_Accent_OM.pdf

פורסם
לפני 12 שעות, Overseer כתב:

  יונדאי אקסנט 2008 מנוע 1.4 G4EE,

אשמח לדעת אם השמן: SN/CF G1 5W40 KIXX סנטטי 5L

מתאים לרכב ויספיק להחלפה מלאה בטיפול או שעדיף ללכת על משהו שונה,

 
תודה.

 

כן -  שמן המנוע SN/CF G1 5W-40 KIXX , טוב ומתאים והכמות מספיקה.

נסה ליצור קשר עם שרות לקוחות יונדאי - ובקש טופס טיפולים לרכב

 

 

בתשובה הקודמת , רשמו גם על שמן ממסרה בתקן המתאים.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...