Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אני מתעניין בקניית רכב יד2  (01 ברשיון) כאשר ביד הראשונה היה רכב תצוגה של היבואן, האם יש ירידת ערך על רכב תצוגה או שנחשב כיד פרטית?

אם כן אז כמה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

בערך 5% אך כל מקרה לגופו. (רכב מבוקש,צבע, עממי, יוקרה וכד')

 

יש יתרונות וגם חסרונות בקניית רכב מתצוגה. דבר ראשון הרכב עדיף על רכבים שיושבים באחסנה בחוץ

חסרונות, הרבה ידיים פתחו וסגרו את הדלתות דבר שיוצר שחיקה בציריות, נגיעות בכל מיני מקומות רגישים

מכות לרוב אין. צריך לשקלל את כל הנתונים ולהגיע להחלטה אם זה משתלם לפי ההנחה שתקבל.  

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בערך 5% אך כל מקרה לגופו. (רכב מבוקש,צבע, עממי, יוקרה וכד')
 
יש יתרונות וגם חסרונות בקניית רכב מתצוגה. דבר ראשון הרכב עדיף על רכבים שיושבים באחסנה בחוץ
חסרונות, הרבה ידיים פתחו וסגרו את הדלתות דבר שיוצר שחיקה בציריות, נגיעות בכל מיני מקומות רגישים
מכות לרוב אין. צריך לשקלל את כל הנתונים ולהגיע להחלטה אם זה משתלם לפי ההנחה שתקבל.  
 
נשמע שפות"ש לא דייק. לא מדובר ברכב תצוגה שחנה באולם (מאחר ורכב כזה לא נרשם על שם היבואן) אלא רכב הדגמה

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, שי כתב:
לפני שעתיים, yogev20 כתב:
בערך 5% אך כל מקרה לגופו. (רכב מבוקש,צבע, עממי, יוקרה וכד')
 
יש יתרונות וגם חסרונות בקניית רכב מתצוגה. דבר ראשון הרכב עדיף על רכבים שיושבים באחסנה בחוץ
חסרונות, הרבה ידיים פתחו וסגרו את הדלתות דבר שיוצר שחיקה בציריות, נגיעות בכל מיני מקומות רגישים
מכות לרוב אין. צריך לשקלל את כל הנתונים ולהגיע להחלטה אם זה משתלם לפי ההנחה שתקבל.  
 

נשמע שפות"ש לא דייק. לא מדובר ברכב תצוגה שחנה באולם (מאחר ורכב כזה לא נרשם על שם היבואן) אלא רכב הדגמה

 

עובדתית הרכב כן נרשם כיד על היבואן, המוכר אומר שהרכב היה רכב תצוגה..

אם הבנתי נכון, אם אכן היה רכב תצוגה הוא לא היה אמור להרשם כיד על היבואן? והמוכר שקנה אותו היה צריך להיות היד הראשונה? (ז"א יש סיכוי שמורחים אותי פה? 😃)

לפי רשיון הרכב, הרכב היה בבעלות היבואן 11 חודשים ראשונים ואז עבר בעלות למוכר.. 

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

זה נראה שמורחים אותך.

רכבי תצוגה בדרך כלל לא נרשמים על שם היבואן, הם יוצאים מהבונדד מבלי לבצע עליה על הכביש ואין כל סיבה שירשמו על היבואן.

 

11 חודשים על שם היבואן = רכב ששימש את העובדים, שימש לנסיעות מבחן, ניתן לעובדים לצרכי עבודה. ואחרי 11 חודשים יוצא למכירה. 

תבדוק ב-10 עיניים את כמות הקילומטרים. רכב תצוגה לא נסע, יהיו לו 10-15 קילומטר מכסימום כתוצאה משינוע מרגע ירדתו מהאוניה, לבונדד, לאולם ההדגמה, חזרה מהאולם למגרש ... ואליך.

 

כל כמות קילומטרים נוספת = שימוש שלא למטרות תצוגה.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אהממ... רכב הדגמה - הרכב ששימש את העיתונאים (וכאלה שחושבים שהם עיתונאים) לבחינת יכולות הקצה שלו, עד כמה משפחתית אפורה יכולה להתנהג באופן "ספורטיבי" 😁

" המנוע אינו שש לעלות בסלד והופך לרועש לקראת הקו האדום ! " 😷

זה כבר לא רחוק מרכב השכרה לשעבר (או אולי אפילו גרוע יותר) .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...