Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב תקציב כ150 אלף שח


Maorp33
שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני כבר 4 חודשים מתלבט איזה רכב לקנות ולא מצליח להגיע להחלטה.

 

קצת רקע:

אני נוסע כ25 אלף ק"מ בשנה. 3 פעמים בשבוע אני נוסע מקרית שמונה עד לתל אביב (בעיקר שיוט בכביש 6 / כביש 2). רוב השבוע נסיעות של כ20 דקות בין רמת השרון לתל אביב.

 

אני מנהל בתפקיד בכיר לכן חשוב לי רכב שמשדר את המעמד.

אני מאוד בעייתי עם משטרות, נוטה לנסוע מהר ולגעת בטלפון בנהיגה לכן חשוב רכב שיש בו בקרת שיוט, ומערכת מולטימדיה נוחה לתפעול.

 

חשוב מערכת סאונד טובה, מושבים נוחים (לא צריך חימום קירור ומסאג׳ים), מעדיף רכב אמין יחסית (כולם מעדיפים לא?), מעדיף להימנע מרכבים חשמליים או היברידיים אלא אם זה דגם מוצלח מאוד)

 

יש לי 2 ילדים קטנים, אבל יש בבית מאזדה cx5 premium 2500 4x4, לכן אני מחפש רכב שישרת בעיקר אותי - לא חשוב לי מרווח נוסעים מאחורה או נפח תא מטען.

 

דגמים שבחנתי:

לקסוס IS300h - סהכ רכב נוח. איכות החומרים גבוהה ואני מאוד אוהב את האמינות של לקסוס, צריכת הדלק ההגיונית, שמירת ערך וכו.. לא הסתדרתי בכלל עם המערכת מולטימדיה (הסתדרתי אבל זה לא היה לי נוח) והרכב הרגיש לי קצת משעמם (אולי בגלל שהיברידי).

 

ב.מ.וו 330e- נסעתי על דגם חדש. יופי של רכב אבל אין מצב שאני קונה חדש, ואני גם נמנע מלקנות בגלל עלויות אחזקה גבוהות (ביטוח יקר, טיפולים יקרים וכו..). 

 

מרצדס cla 180 - רכב חמוד יפה מאוד עם show אמיתי אבל מעבר לזה - פשוט רכב שלא שווה את המחיר שלו.

 

אאודי a4 - לא נהגתי עליו רק ישבתי ליד הנוסע. רכב נחמד מאוד אבל שוב, אני לא מוכן לקנות חדש והבנתי שכשקונים אאודי ישנה זה הימור מסוכן.

 

התקציב הוא כ150-170 אלף שח. חשוב שהרכב לא יהיה ארוך מדי - עד אורך של 4.70 מטר כי אין לי מקום מעבר לזה בחניה (זה פוסל רכבים פוטנציאליים כמו מאזדה 6 פרימיום פלוס וסקודה סופרב L&K).

 

אני מאוד פתוח להצעות ולא נעול על כלום. מעדיף רכב ישן 3 שנים על הכביש שכבר ספג ירידת ערך מאשר לקנות רכב חדש. אין לי בעיה גם לחפש ישן יותר אם אמצא מציאה עם קילומטראז׳ נמוך שמטופלת ןשמורה כמו שצריך.

 

אני לא פוסל ג׳יפונים בכלל, פשוט לא מצאתי דגם שיהיה לי גם נוח לנסיעות מרובות וגם יפנק באבזור וייראה טוב.

 

אשמח להצעות, אני מאוד פתוח.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל בנוגע לאאודי, למה מפחיד לקנות אאודי משומשת? אם אתה מוצא רכב שמור ומטופל קניה של אאודי לא שונה מקניה של כל רכב אחרת מקונצרן VAG.

בנוגע להמלצות לכיוונים מעניינם:
אאודי A3 e-tron - דגם פלאגאין הייבריד של הA3, מגיע מאובזר יחסית ולפחות לדעתי די מרשים מבחוץ, חוץ מזה אלמנט הפלאגאין הייבריד מאפשר לך לנסוע כ30-40 ק״מ על חשמל בלבד (מעולה לנסיעות העירוניות שלך אם יש לך אפשרות להטעין את האוטו)

אופציה בחטיבת הג׳יפונים DS3 Crossback - הג׳יפון הקטן של חטיבת היוקרה של סיטרואן DS עם עיצוב סופר ייחודי, שווה בדיקה לדעתי.

לא בדקתי את האורך אז מתנצל מראש אם חורג DS7 הג׳יפון הגדול של DS, אותו תוכל למצוא גם עם מנוע דיזל חסכוני יחסית.

אופציות נוספות הם הרכבים של וולוו, שווה לבדוק את הXC40 ג׳יפון קטן ואופנתי, ו-S60

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה. הDS בהחלט אופציה מעניינית אך לצערי לא מצליח למצוא יד שניה למכירה ואני לא מתכוון לקנות רכב חדש.

 

אאודי A3 etron - בגדול אין לי ערך מוסף ברכבים פלאגאין. רוב הנסיעות שלי הם בינעירוניות וכאשר אני נוסע נסיעות עירוניות אין לי מקום לטעון הרכב. בכל אופן נושא צריכת הדלק ברכב לא בזבזן במיוחד כמו A3, היא שולית, ואני מעדיף לשלם את הדלק ולהימנע מעודף משקל ומכלולים שעלולים להתקלקל. אני יודע שהייתה שנה מסוימת, 2018 או 2019 שרכבים חשמליים זכו להנחת מס משמעותית וזה בא לידי ביטוי בשפע של אבזור במחיר אטרקטיבי - האם זה המצב? יש שנתון ספציפי שמומלץ להסתכל עליו?

 

וולוו S60 החדשים ארוכים מדי, והישנים נראים רע עם הנדסת אנוש לא לטעמי.

 

ג׳יפונים כדוגמת וולוו Xc40 זה אופציה לא רעה בכלל אבל יש לי ספציפית איזשהי מניעה מהמותג וולוו- לא אוהב את הנדסת האנוש. 

 

חשבתי על אאודי q3 או אפילו לקחת ג׳יפון לא יוקרתי מוצלח ומהנה לנהיגה אבל לחפש את הדגם המאובזר ביותר (סיאט אטקה אקסלנס פלוס, סקודה קארוק סטייל). פשוט תמיד שאני חושב על זה אני אומר לעצמי - יש לי כבר CX5 בבית אז למה עוד ג׳יפון? ואם כבר מותג עממי אז לא עדיף מרכב האטצ׳באק או סדאן לצרכים שלי (סיאט לאון FR, מאזדה 3 פרימיום, אאודי a3..)?

 

אשמח גם להצעות מעניינות (חבר הציע לי לחפש מרצדס e קופה שנתון 2014). 

עריכה אחרונה על ידי Maorp33
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע ל- e-tron אם אין לך באמת איפה להטעין אז יכול להיות שההצעה פחות אטרקטיבית. אם אני זוכר נכון היא כן הגיעה מאובזרת במיוחד (כולל קרוז קונטרול אדפטיבית) וכל מני תוספות וויזואליות.

כמוך כנראה שלא הייתי קונה ג׳יפון נוסף, למרות נוחות הנסיעה המעט טובה יותר לעיטים והיתרונות הפרקטיים יכול להיות לך נחמד לגוון עם רכב מקטגוריה שונה.

מה שכן, לא כל כך הבנתי מה הקשר של סיאט לאון ומאזדה 3, כתבת שאתה מחפש רכב שנראה מרשים, נראה לי שהרכבים הנ״ל פחות עונים על ההגדרה.
נשמע לי שאתה לא מפחד להכנס להרפתקאות אז ממליץ לך להסתכל גם על היגואר XE ועל האלפא רומאו ג׳וליה.

אופציה נוספת מהקטגוריה של הA3 וA קלאס היא הבמוו סדרה 1, שם תוכל למצוא בתקציב גם את הגרסא החמה (125i).

דבר אחרון בנוגע לE class הרכב בטוח מפנק ומרשים אבל עלויות התחזוקה יהיו בסדר גודל אחר מהרכבים האחרים שהוזכרו, בין אם תחזוקה שוטפת, תקלות פוטנציאליות וביטוחים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי לאחרונה פיזו 3008 דגם GT מודל 2018, הרכב עם מנוע 2.0 דיזל, מאד נוח, מגיע מאובזר מכל טוב ונראה (לפי דעתי) מדהים.

ממליץ לך לבדוק, משדר יוקרה וגם איכות הנסיעה מעולה.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בסדר עם התדמית העממית אז סקודה אוקטביה 2.0 ליטר יכולה להיות אפשרות לא רעה. הדגמים האחרונים הגיעו עם פנסי לד, מפתח חכם ואבזור בטיחות מלא. הנדסת האנוש מצויינת והרכב זריז וסחיר. אם אתה מפחד על הרישיון אז גם ה-1.5 מצויינת, רק למצוא אחת ברמת גימור אקסלוסיב.

גם מאזדה 3 משומשת מהצורה החדשה יכולה לעשות את העבודה. היא מהנה, מאובזרת היטב, נראית טוב והנדסת האנוש טובה מאוד. היא לא תהיה זריזה כמו רכב עם מנוע טורבו אבל מבחינת חיסכון היא מפתיעה לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

אז ככה:

אינפיניטי q50 אורך של 479 סמ - לא נכנס לי בחניה.

 

יגואר xe - נראה נחמד מאוד. לא נהגתי עליו, אבל ראיתי שבקושי יש רכבים למכירה. קצת מרתיע אותי רכב שאין לו הרבה שוק, יכול להיות שזה לא המצב ואני מפרש את זה לא נכון, אבל אשמח לשמוע חוות דעת ממישהו.

 

קאדילק ATS - אומרים שזה רכב שנותן הרבה במעט כסף (ביג לייק). מצד שני אני שומע סיפורים על אמינות מוטלת בספק, בעיות רבות, רכב שאפשר לזוק לפח אחרי 5 שנים, וכו.. האם למישהו יש נסיון עם המותג והשירות בארץ? האם יש אמת בדברים או שאנשים מלכלכים סתם?

 

C קופה אני שוקל בהחלט. נהגתי על הcla וחוץ מזה שהיא יפה לא התרשמתי במיוחד. האם יש הבדל מהותי בין הדגמים?

 

ב.מ.וו סדרה 1 יכול להיות מעניין - אשמח להכוונה לדגם ושנתון ספציפי כי יש אינסוף וריאציות.

 

פיג׳ו 3008 אני מעדיף להימנע. מצד אחד לא רוצה עוד ג׳יפון, מצד שני אם כבר ג׳יפון אז אאודי q3 או משו דומה.

 

אלפא ג׳וליה- מעניין. האמת אני מאוד מפחד מהמוניטין של אלפא בארץ. יש לי חבר עם ג׳וליה תלתן ירוק (אין לי למה לבקש ממנו נסיעת מבחן - הרכב 500 כ"ס ושונה לגמרי ממה שאני מחפש) שטוען שאין שום בעיות (הרכב עדיין חדש), ויש לי חבר עם אלפא בררה 2008 שמבקר קבוע במוסכים. 

 

הסיבה ששקלתי מאזדה 3 או לאון או אוקטביה - היא כי יותר חשוב לי מהשופוני זה שהרכב יהיה לי נוח. לפעמים אני מסתכל על ההבדלים במפרטים ומגלה שרכבים עממיים ברמת גימור הגבוהה ביותר מפנקים ונוחים יותר מרכבי יוקרה שעולים 100 אלף יותר. כדוגמא אני יכול להעיד שהמאזדה cx5 פרימיום שלי מפנקת יותר מהרבה ג׳יפוני יוקרה.

 

אני נוסע הרבה וחשוב שיהיה לי נוח. הנוחות היא בראש סדר העדיפויות - לפני השופוני והסמל בחזית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שפסלת את ה3008 ,כי הוא יותר נוח בכל אספקט מהרכב שלך,איכות הנסיעה שלו גבוהה יותר גם מרכבים כמו Q3 ,יגואר XE,ועוד.

 

לגבי הDS ,הייתי מציע לך לדבר עם האולם תצוגה הראשי שלהם,כמובן על משומש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...