Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזק אפשרי כתוצאה מעמידת אדם על גלגל


מעבר לפיתרון נפתר ע"י hans,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא יודע אם זאת שאלה לפורום הטכני, במידה ולא מנהלים יעבירו לפורום המתאים.

אני נוהג לשטוף רכב לבד בשיטת שני הדליים - שנים כבר עושה את זה בחנייה של הבנין . עכשיו מכיוון שמדובר ברכב גבוה (קרוסאובר) ע"מ להגיע לגג הרכב אני נעמד על גלגל אחורי . האם יכול להיגרם נזק  (שינוי זווית אנכית) כתוצאה מזה ? ברכב הקודם שלי היתה תופעה של שחיקה מוגברת בצד החיצוני של הצמיגים האחוריים (עד כדי כך שנאלצתי פעם להחליף צמיגים די חדשים כי הצד החיצוני היה שחוק לגמרי עד הברזלים).

האם יתכן ואני גרמתי לזה ע"י זה שאני נוהג  פעם בשבועיים לעלות ולעמוד על הגלגל עם ה-90 קג' שלי ?

עריכה אחרונה על ידי igor8s
פורסם

לא נראה לי סביר אבל הפתרון פשוט, קנה דרגש פלסטיק באחת מחנויות הסטוק למיניהן.
עולה גרושים ושווה את הבטיחות שלך ושל הצמיג.42c532ca029c8ae28361adbd7b794248.jpg

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

  • פיתרון
פורסם

לא, אין שום סיכוי. הכוחות שפועלים על צמיג בנסיעה הם גדולים בסדר גודל בהשוואה לאדם שעומד עליהם מדי פעם.

השחיקה שתיארת ברכב הקודם נבעה מסיבה אחרת, משהו עקום במתלים / לחץ אוויר נמוך או אחר.

 

בלי קשר - קיבלת המלצה טובה :-)

  • מעניין 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין שום סיבה ושום סיכוי שתעשה נזק לגלגל של האוטו בכך שאתה עומד עליו, הצמיג והגאנט נועדו לעמוד בעומסים גדולים מאוד, הרבה יותר גדולים מהמשקל שלך.

ככול הנראה הרכב הקודם היה צריך להיכנס למכון פרונט לכיוון זווית השפיעה (זויות קאמבר) של הגלגלים.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, pl7410 כתב:

באותו עניין - מה לגבי חנייה עם גלגל אחד על המדרכה, כאשר חלק מהגלגל באוויר?

 

תיאורטית כן יכול להיווצר בלאי משום שמופעל כוח מוגבר על מתלה ספציפי בגלל השיפוע.

 

בעולם האמיתי הבלאי הזה כל כך זניח ויהיה משמעותי רק אם הרכב יעמוד שם מספר שנים.

 

 

לצורך חנייה לא ייגרם נזק לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 43 דקות, pl7410 כתב:

ולצמיג או הג'אנט עצמם?

מהניסיון האישי שלי לא קורה שום נזק שמחנייה בצורה כזו 

 

 

 

אסייג את דברי שמדובר בניסיון האישי שלי בלבד,

זוהי אינה קביעה חד משמעית,

וכל החלטה שלך בנושא הינה על אחריותך במלאה בלבד.

אני מסיר מעצמי כל אחריות במקרה של נזק כזה או אחר בסיטואציה המדוברת.

  • מעניין 1

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

לטווח ארוך, כל חנייה שאינה סימטרית לגלגלים מפעילה עומס מיותר על מתלה ובלאי.

אם זה אחד לכמה זמן, אז לא נורא, אבל להשתדל להמנע מחנייה שכזאת באופן קבוע או לזמן ממושך. 

×
×
  • תוכן חדש...