Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2016 55 אלף ק"מ, פלאגים מקוריים (שאלתי במוסך היבואן ונאמר לי שמחליפים רק ב120 אלף)

לאחרונה הרכב מגמגם קלות לאחר ההנעה.

משמע, מניע, משלב הילוך, יוצא מהחניה, מרגיש כאילו נעלם הכח למנוע ,ממתין רגע או שניים, הכל בסדר ויצא לדרך.

הייתי משלים אם זה במידה והיינו בשיא חורף והמנוע ממש קר. אבל סוף קיץ וזה לא הגיוני.

כמו כן, לא שמתי לב לקפיצות טורים. והבעיה לא חוזרת על עצמה במהלך הנסיעה או בהנעה חוזרת בסוף היום.

 

כיוונים לבדוק?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

 

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

אז אתחיל בהחלפת המצתים, האם המקט זהה ל2 סוגי המנועים בדגם זה ?
רוב התוצאות באינטרנט הן למנוע 1.2
מקט יצרן 188431006

שלי מנוע 1.0 ומניח שיש לי 3 מצתים ולא 4.



Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

תבדוק בספר רכב בדרכ מציינים שם את המקט.

מקסימום פנה ליבואן בארץ ותבקש שישלחו לך ספר טיפולים 

  • מעניין 1

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

לא בספר רכב ולא במפרט טיפולים יהיה רשום המק"ט. אולי בספר רכב יהיה רשום סוג המצת המומלץ של יצרן מסויים.. 

נסה לברר בטלפון מול מוסך מורשה מה המק"ט .

אולי חבר פורום אחר יש לו מידע או רכב זהה ויוכל לפרסם את המק"ט או הדגם המדוייק. 

פורסם

אין תנודות חדות בטורים,לא רואה סיבה להתעסק עם המצערת.
לגבי הדלק, מתדלק קבוע בתחנה אמינה.
אולי אתדלק חצי מיכל של 98 , באופנוע זה פתר בעיית הנעה כשהתחיל הקיץ וכולם סבלו מדלק חורף שלא הוחלף בגלל הסגר.

לגבי סוג המנוע, היום הרמתי מכסה, 3 צילינדרים.
מק"ט מנוע בתמונה המצורפת
[

1739a02d3b527ccf9baa9d44ceb82faf.jpg

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן ,
הרכב תודלק ב98, ועבר כמה סבבי נסיעה אגרסיבית כדי לשרוף כמה שיותר לכלכוך עד לתדלוק הבא ב95.
המצב השתפר.
מתוך סקרנות, שלפתי את אחד הפלאגים הבוקר
מצ"ב תמונות.
ברור לי שאחד מתוך 3 לא משקף, אבל נתקלתי בקשיים בפתיחת הראשון, למרות שיש לי בוקסת פלאגים ייעודית, היא נצמדה לפלאג ולא יצאה יחד עם הידית, קצת נדנוד עדין ובסוף יצאה, לאור העובדה של-2 הנותרים הגישה פחות נוחה, החלטתי לא להמשיך עם ההרפתקה.
הפלאג שנשלף הוא השמאלי במבט מול המנוע (הרחוק ביותר מפילטר האוויר).

נראה שאכן מדובר בפלאג אירדיום ולכן צדק המוסך שטען שאין החלפה ב60 אלף אלא ב120.

מתוך התמונות המצורפות, מה מצבו של הפלאג לדעתכם?
והאם מישהו יכול לזהות את הדגם המדויק ?
(לא צילמתי את המשך הכיתוב לצערי)d0751f4f8e5db1774887af7bc4bb3e28.jpg4999f91ed79912e016bd623d0df8b758.jpg0d5eb9107e475d741226a57fd29ef060.jpg

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk



|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...