Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

מצאתי רכב שמוצא חן בעיני, איביזה ידנית לא טורבו.

הרכב עבר בסביבות ה120 אלף קילומטרים במהלך 9 שנים,

שזה נתון בסדר בשבילי.

מה שכן בעל הרכב לא החליף רצועת טיימינג עד כה, או לפחות טוען שלא הכיר שעשו לו טיפול כזה, מכוון שהרכב לא התריע על בעיות כלשהן ונוסע טוב.

 

רציתי לדעת האם זה לדעתם סיכון שכדאי לקחת, או שהמנוע יכול להיות באמת סובל מרצועת טיימינג פגומה, וטיימינג הוא לא הדבר היחיד שאצטרך לטפל בו..

או שזה עוד סביר ולנסות להסתגל איתו במחיר בגלל הטיפול הנ"ל.

 

המון תודה מראש, והמשך יום נעים :)

פורסם

דבר ראשון קח לבדיקה, אולי שם תוכל לגלות דברים נוספים שתצטרך לטפל בהם. 

דבר שני אם אתה מודאג לגבי הטיימינג (בהנחה ויש רצועת טיימינג לדגם הזה) פשוט תחליף ביישור קו שתעשה לאוטו ורצוי בהקדם.

כל עוד הרצועה שם ועובדת היא לא צוברת נזק ואין פה באמת סיכון, הסיכון היחיד שלך הוא שהיא תקרע לפני שטרחת להחליף (שוב בהנחה וצריך) ואז זה כבר יהיה יקר.

הרכב לא אמור להתריע לך על רצועת טיימינג, נשמע שהרכב לא באמת טופל כראוי לפי הוראות יצרן ונעשה בו בעיקר תחזוקת שבר שבו תיקנו רק מה שהרכב התריע לגביו, זה נתון שכדאי לך לקחת בחשבון ואולי להתעקש על לראות היסטוריית טיפולים כדי לוודא שהרכב באמת טופל בזמן וכראוי.

פורסם
לפני 10 דקות, Roycohen1979 כתב:

דבר ראשון קח לבדיקה, אולי שם תוכל לגלות דברים נוספים שתצטרך לטפל בהם. 

דבר שני אם אתה מודאג לגבי הטיימינג (בהנחה ויש רצועת טיימינג לדגם הזה) פשוט תחליף ביישור קו שתעשה לאוטו ורצוי בהקדם.

כל עוד הרצועה שם ועובדת היא לא צוברת נזק ואין פה באמת סיכון, הסיכון היחיד שלך הוא שהיא תקרע לפני שטרחת להחליף (שוב בהנחה וצריך) ואז זה כבר יהיה יקר.

הרכב לא אמור להתריע לך על רצועת טיימינג, נשמע שהרכב לא באמת טופל כראוי לפי הוראות יצרן ונעשה בו בעיקר תחזוקת שבר שבו תיקנו רק מה שהרכב התריע לגביו, זה נתון שכדאי לך לקחת בחשבון ואולי להתעקש על לראות היסטוריית טיפולים כדי לוודא שהרכב באמת טופל בזמן וכראוי.

הבנתי אחי, הרכב לא טופל כהוראות יצרן(כל 10 אלף קילומטר) פעם אחרונה שטופל היה לפני כ20. אני חושב שאוותר אז עם כל מה שיכול או לא יכול להתעורר.

פורסם

באמת כדאי לך לוותר, יש מספיק רכבים בשוק כדי שלא תצטרך לבחור רכב שלא טופל כראוי.

תחזוקת שבר (מתקנים רק מה ששבור ולא מונעים נזקים מראש על ידי תחזוקה ראויה) תגרום רק להוצאות גבוהות בטווח הארוך.

פורסם

רכבים מודרניים יכולים לנסוע המון שנים ללא בעיות או עם בעיות מינימליות אבל הם דורשים תשומת לב, טיפולים בזמן עם חלקים טובים ואיכותיים הם החלק החשוב ביותר בתחזוקה של הרכב, ברגע שמתחילים לזייף, לא לטפל, לשים חלקים גרועים וכדומה מתחילות הבעיות והן יקרות...

רכב בלי היסטוריית טיפולים מלאה, בזמן ואיכותית לא שווה לגעת.

תעשה בשכל אם תעבור לרכב הבא...

×
×
  • תוכן חדש...