Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הלוגו זאת המצלמה של שיאומי, היא אכן תמורה טובה למחיר למעט שני חסרונות משמעותיים:

* יש לה סוללה (ואין גרסת קבל, לפחות לפי הידוע לי).

* היא בנויה בצורה דומה למצלמת אקשן, כך שהיא בולטת יותר מבחוץ ומושכת יותר תשומת לב ממצלמות רכב אחרות.

פורסם
kurko1992

 

איזה מצלמה זאת?

יש לך צילום גם של לילה?

נראה איכות סבבה

 

m1011409 צודק, זאת המצלמה:

Xiaomi Yi 1080P 2.7" Car Vehicle Dash Camera Wifi Data Recorder ADAS

 

המצלמה אחורית רק הלילה בעבודה שמתי אותה (היא לא הייתה נדבקת עם הדבר הזה שהגיע איתה, אז הייתי צריך לחכות חודשיים עד שהגיע הM3 שהזמנתי מEBAY חח) ואין לי עדיין צילום לילה ממנה, יש לי רק מ המצלמה הקדמית (זה אותו 1, הזמנתי את הראשונה במרץ 2016 והשניה לפני כמה חודשים)

 

סרטון:

https://www.youtube.com/watch?v=N9Jig_7yPlc

 

כבר פרסמתי אותו פה איפשהו, לא זוכר, מאמין לפני 8 חודשים בערך (לפי התאריך של הסרטון ומתי עליתי לYOUTUBE, חחח.

לא יודע מה הסיבה, הסרטון לא רואים כמו שרואים את המקורי, במחשב רואים הרבה יותר טוב.

 

סליחה על העיכוב בתשובה, לא הייתי בבית והיה קשה למצוא את כל זה ולכתוב לך פה בפלאפון, חח

פורסם

^ אני גם מעוניין במצלמה הזו. הבעיה היא שהיא די בולטת בניגוד ל-A118/9. היו לך בעיות עם זה? אתה מסיר אותה כל פעם שאתה יוצא מהרכב? האם יש בעיות בקיץ עם התחממות סוללה וכו'?

 

ושאלה כללית לגבי מצלמות, ההתעסקות איתן מעצבנת מהבחינה של צריך כל פעם ללחוץ על כפתור כדי להקליט או משהו כזה או שהן מקליטות באופן אוטומטי בלי צורך התעסקות מהנהג?

פורסם

כמו שכתבתי, קניתי 1 במרץ, והשניה לפני כמה חודשים, לא זוכר שהיו לי בעיות איתם בכלל.

ולא, לא מוציא אותם בכלל מהרכב.

ולגביי המצלמה, היא עובדת כמו כל מצלמה אחי, מחבר אותו ומקליטה לבד.

המצלמה עצמה מגיעה בסינית, ומדברת בסינית, חחחח, אבל אתה מוריד אפליקציה הפלאפון בשפה שאתה רוצה, ומשם אתה עושה עדכונים ומשנה את ההגדרות, אתה יכול גם (בתכלס, אתה חייב) להתחבר בwifi שלה, מוריד ישר לפלאפון את הסרטונים (זה מה שעשיתי עכשיו לסרטון של המצלמה אחורית) ולא צריך להוציא אותה בכלל מהרכב.

 

אם אבא שלי הצליח לעשות את כל זה, כל אחד יכול חחחחח.

 

לעוד שאלות אני כאן [emoji106]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם (נערך)
^ אני גם מעוניין במצלמה הזו. הבעיה היא שהיא די בולטת בניגוד ל-A118/9. היו לך בעיות עם זה? אתה מסיר אותה כל פעם שאתה יוצא מהרכב? האם יש בעיות בקיץ עם התחממות סוללה וכו'?

 

ושאלה כללית לגבי מצלמות, ההתעסקות איתן מעצבנת מהבחינה של צריך כל פעם ללחוץ על כפתור כדי להקליט או משהו כזה או שהן מקליטות באופן אוטומטי בלי צורך התעסקות מהנהג?

אם אתה מעוניין במצלמה לא בולטת ומתאימה לחום הישראלי (עם קבל ולא סוללה), תוכל לקרוא את הסיקור שכתבתי אם תדפדף כמה

עמודים אחורה בשרשור, וגם לצפות:

יש קישור לעמוד המכירה של המוצר גם מתחת לסרטון.

זאת מצלמה קטנטנה ולא בולטת בכלל. כמו ברוב מצלמות הרכב, אתה מתקין ומגדיר פעם אחת ו - זהו.

 

עריכה - לא חייב את המצלמה הספציפית הזאת כמובן, באופן כללי אני פחות ממליץ על מצלמה עם סוללה.

אם תרשום תקציב, אפשר לכוון אותך למצלמה מתאימה עם קבל.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם
כמו שכתבתי, קניתי 1 במרץ, והשניה לפני כמה חודשים, לא זוכר שהיו לי בעיות איתם בכלל.

ולא, לא מוציא אותם בכלל מהרכב.

ולגביי המצלמה, היא עובדת כמו כל מצלמה אחי, מחבר אותו ומקליטה לבד.

המצלמה עצמה מגיעה בסינית, ומדברת בסינית, חחחח, אבל אתה מוריד אפליקציה הפלאפון בשפה שאתה רוצה, ומשם אתה עושה עדכונים ומשנה את ההגדרות, אתה יכול גם (בתכלס, אתה חייב) להתחבר בwifi שלה, מוריד ישר לפלאפון את הסרטונים (זה מה שעשיתי עכשיו לסרטון של המצלמה אחורית) ולא צריך להוציא אותה בכלל מהרכב.

 

אם אבא שלי הצליח לעשות את כל זה, כל אחד יכול חחחחח.

 

לעוד שאלות אני כאן [emoji106]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

תודה רבה.

אם אתה מעוניין במצלמה לא בולטת ומתאימה לחום הישראלי (עם קבל ולא סוללה), תוכל לקרוא את הסיקור שכתבתי אם תדפדף כמה

עמודים אחורה בשרשור, וגם לצפות:

יש קישור לעמוד המכירה של המוצר גם מתחת לסרטון.

זאת מצלמה קטנטנה ולא בולטת בכלל. כמו ברוב מצלמות הרכב, אתה מתקין ומגדיר פעם אחת ו - זהו.

 

עריכה - לא חייב את המצלמה הספציפית הזאת כמובן, באופן כללי אני פחות ממליץ על מצלמה עם סוללה.

אם תרשום תקציב, אפשר לכוון אותך למצלמה מתאימה עם קבל.

האמת שהמצלמה שהבאת עולה קצת יותר מA118C והאיכות שלה נראית הרבה יותר טובה. ממה שהבנתי גם A118C עם קבל, נכון? התקציב שאני רוצה להשקיע הוא משהו כמו 200-250 ש"ח

פורסם
תודה רבה.

 

האמת שהמצלמה שהבאת עולה קצת יותר מA118C והאיכות שלה נראית הרבה יותר טובה. ממה שהבנתי גם A118C עם קבל, נכון? התקציב שאני רוצה להשקיע הוא משהו כמו 200-250 ש"ח

שתיהן עם קבל.

בינתיים אני מאוד מרוצה ממנה, ניסיתי "לחרפן" אותה בכל מיני דרכים כדי לבדוק מתי היא נכשלת בהקלטה,

לשמחתי לא הצלחתי, כל הקבצים יצאו תקינים, היא נדלקה ונכבתה בכל פעם כראוי.

היא יוצאת סביב הגבול העליון של התקציב שלך, לדעתי שווה את ההשקעה.

פורסם

עברתי קצת על הסרטונים שלך, יותר אהבתי את הMINI NANO 903 http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html?lkid=10116076

מה לדעתך יותר מומלץ בין שתיהן? האיכות של הMINI נראת חדה יותר והמחיר אותו מחיר. גם ממה שקראתי היא עם קבל והיא קטנה מבחינת גודל. האם יש איזשהם חסרונות שלא שמתי לב אליהם?

פורסם

שתיהן מעולות, המיני נותנת תמונה טובה יותר, היא עם מסך וכוללת נתוני GPS (מיקום, מהירות + אפשרות לראות את כל המסלול על מפה),

המטגו יותר דיסקרטית והאפליקציה שלה נוחה יותר.

כפי שציינתי, אני אוהב לשגע את המצלמות בניסיון לראות את נקודת הכשל - בכיבוי-הדלקה-כיבוי-הדלקה מהירים, יצא לי לגרום למיני להישאר כבויה למרות שהייתה צריכה להידלק (בשימוש רגיל זה לא אמור להפריע לך), מה שלא קרה עם המטגו. כל אחת מהן תהווה בחירה מעולה לדעתי.

פורסם

אני פחות ממליץ על מצלמות דו כיווניות.

בעיקר בגלל שהאיכות של המצלמה האחורית לא תמיד טובה.

 

במקרה של המצלמה הזו, האיכות גרועה.

 

אם התקציב שלך לא מאפשר לך לרכוש שתי מצלמות נפרדות, אתה אתה מוזמן לרכוש את המצלמה הזו.

איכות הצילום של המצלמה הקידמית היא טובה.

 

אני לא יודע מה טיב המצלמה לאורך זמן, אני בטוח שm1011409 יענה לך בהקדם.

פורסם
היי,

חשבתי אולי לקנות מצלמה שכוללת צילום אחורי גם מה אומרים לגבי זאת?

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_391603.html?wid=21&lkid=10108163

אני מניח שהגעת אליה דרך ערוץ היוטיוב שלי, כך שאיכות הצילום נמצאת לפניך - אם לא מפריע לך שהמצלמה

האחורית מצלמת רק 480P (הקידמית FULL HD 1080P כמובן), לך על זה.

המצלמה אמינה, עד עכשיו ללא בעיות כלשהן. אמנם זה נכון שאיכות הצילום של המצלמה האחורית איננה גבוהה,

עם זה היא חד משמעית מראה את הסיטואציה שקורית מאחוריך.

כמובן שכפי שציין אלכס, קיימת אופציה נוספת (יקרה יותר) לקנות שתי מצלמות (שים לב שבמקרה כזה תזדקק גם לשני כרטיסי זיכרון נפרדים).

אני מצרף קישור אם מישהו מעוניין להתרשם מאיכות הצילום:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...