Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על בסיס מה שמראה מחשב דרך במכוניות בהן הוא יודע להציג צריכה בליטרים בשעה ובדיקה עם אפליקצה Torque ומתאם OBD2 שגם יודעת להציג צריכה בליטרים בשעה. במכוניות עם מנוע 1.6 זה נע סביב 0.8 - 1 ליטר בשעה ללא מזגן 1.2-1.4 ליטר בשעה עם מזגן. 

 

מזה הערכתי את הצריכה במנוע 2.7, לפי היחס בנפח בין 2.7 ל 1.6.

 

לדעתך לא נכון? 

 

 

פורסם

לא יודע! היה נראה לי מוגזם, להערכתי הרבה פחות, אבל עניין אותי מאיפה המספרים שלך. 

גם הנתון של כמות הדלק לפי הסורק זה אומדן ומתייחס למרסס חדש לגמרי מהמפעל ואין דרך ליחידת הבקרה לדעת כמה דלק בפועל מוזרק מכל מרסס. 

 

האמת שבדיזל, אם אין משאבת דלק חשמלית במיכל, אז קל לבדוק.

פשוט  נותנים למנוע לעבוד עם סולר ממיכל חיצוני, כאשר את קו העודפים מנווטים כך שיחזור לאותו מיכל.

ככה יש לך מעגל שלם של הזנת דלק ואתה יכול למדוד כמה דלק בוזבז, נניח אחרי 15 דקות של עבודה. 

פורסם (נערך)

בוקי לדעתי הצריכה הרבה יותר גבוהה ממה שציינת משום שמדובר המנוע v6.

חישוב רק לפי הנפח לא נכון ולא מדוייק יש המון משתנים בדרך.

אל תשכח שלכל מנוע יש יחס דחיסה שונה והתנגדות הסיבוב גבוהה.

תנסה לסובב מנוע 4 צילינדרים עם ראצט ידני לעומת v6 ונראה אם בכלל תצליח.

תוסיף את משקל החלקים הנעים.

תזמון פתיחה וסגירת השסתומים, בין המנועים.

טמפ' שונות של עבודה בצילינדרים בין סוגי המנועים.

בנוסף הנצילות של v6 לעומת 4 צילינדר שונה.

לדעתי לא קיימת נוסחה מדוייקת לצריכת דלק של מנוע, בוודאי שלא ניתן להסתמך על סורק obd ג'נרי או מחשב דרך לדיוק.

כל מנוע בנוי שונה, למשל קוטר בוכנה ביחס למהלך הבוכנה.

ממה שידוע לי במנועים שקוטר הבוכנה גדול יותר מהמהלך שלה הם בזבזניים יותר בדלק, והמצב הזה במנועי v קיים לרוב יותר מאשר ב 4 צילינדרים בשורה (i).

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...