Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיזהר שמעתי פעם שאחרי כמה זמן הן מתחילות לעשות בעיות.... המכוניות לא! סתםםםם המון מזל טוב מקווה שקיבלת הרבה מתנות בחתונה-רן

weeklygiveaway.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרבה מזל טוב ליאור,גם על המכונית וגם על האישה...

את הטיולים בירח הדבש שלי עשיתי עם פורד קורטינה!לא,לא היתחתנתי לפני 30 שנה,אלה שכרתי בטורקייה אוטוסאן טאונוס GT,שלא היתה אלה פורד קורטינה 2.0 שיוצרה בטורקייה עד 94(!),וכללה מרכיבים רבים השייכים לפורדים החדשים יותר(גלגל הגה של סיירה,לוח מחוונים של אסקורט 90-91 ועוד).שכרתי אותה(בשנת 95)מפני שסיקרן אותי איך נסעה המכונית הזו כחדשה,ואת האמת שדי היתאכזבתי...חוץ מהמנוע החזק,אין באוטו העתיק הזה הרבה,וטוב עשתה פורד כשהחליפה אותה בסיירה.ליום אחד שכרתי טופאש דוגאן,שהיא פיאט 131 טורקית,מהדגם שלפני מתיחת הפנים(שבוצעה ב 79),וממש נהנתי ממנה,ובייחוד מההרגשה של אוטו איטלקי של פעם,הצליל הספורטיבי של המנוע,התנהגות הכביש המהנה(בין אנטלייה לרכס הרי הטאורוס יש כבישים מצויינים וכמעט ריקים מתנועה),הגיר הסרבן והביצועים הטובים.חבל שמפיאט נשארו רק זיכרונות עבר,כי ההווה שלהם לא מדהים בלשון המעטה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מזל טוב ליאור.:beerchug: .

 

 

.חבל שמפיאט נשארו רק זיכרונות עבר,כי ההווה שלהם לא מדהים בלשון המעטה...
מה שמזכיר לי שראשי התיבות של פיאט הן: Fix It Again Toni

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

ליאור, מזל טוב מכל חברי מועדון סאאב ישראל

התפיסה שלי פשוטה למדי כשמדובר במכוניות ישנות. כשהן נוצרו, הן יועדו לנסיעה. (דגש על הנקודה). אין סיבה שגם כעבור 35 שנה, אם המכונית מתוחזקת טוב, היא לא תיסע לכל מקום, בכל מזג אוויר, תגמע כל עליה וירידה, כאילו ורק אמש יצאה משערי המפעל. אם מכוניות נועדו לקחת אותנו לקחת אותנו ממקום למקום, אין ספק שעם מכונית קלאסית מגיעים ממקום למקום, עם חיוך וסיפוק בלתי ניתנים לתיאור...

כמה אתה צודק, אין לך מושג, אבל בעצם כן. מכוניות בגילאים האלה אכן נועדו לנסוע רחוק כמו בתמונה המצורפת מפינלנד. הגעתי גם רחוק יותר, ל "קפ הצפוני", הנקודה הצפונית ביותר באירופה.

finnish rallye.jpg

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

עוד יותר חבל שגם מסאאב נישארה רק היסטורייה(וסוויץ' בין המושבים...)ובעצם גם מוולבו.

מה לעשות,שוק הרכב אכזרי,וכמו בטבע רק החזקים שורדים,ואין הרבה עתיד לייצרנים קטנים(אפילו אם הם ניבלעו בקונצרנים גדולים).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בשל סיבות כאלו ואחרות, כשביניהן ניתוח פנדציט שחברה שלי (אז חברה, כיום אישתי...) עברה כמה ימים לפני החופה

פששש , אחד התירוצים היותר מקוריים ששמעתי להתנזרות כבר אחרי החתונה...:twisted:

 

 

המון מזל טוב , ותתחדש.:-D

פורסם
פששש , אחד התירוצים היותר מקוריים ששמעתי להתנזרות כבר אחרי החתונה...:twisted:

 

 

המון מזל טוב , ותתחדש.:-D

שמר הוצאת לי את המילים מהפה , הרי אני מהצד "המתמרן" (האוייב לא עלינו.....) ליאור סתם.... הרבה ברכות לנישואיך המכונית והכלה יפיפייות ועכשיו השימור הוא שם המשחק בשני הנושאים האמורים, אני מניחה שבתקופה הקרובה נהייה בקשר הדוק יותר (מקצועית - הייתי חייבת להוסיף)

שבוע טוב

אירית

פורסם

מזל טוב לשלושתכם!

 

אני שמח שמצאת בת-זוג סובלנית לשגעון. עושה רושם שהיא בהחלט עברה את טבילת האש בהצטיינות. את אשתי גררתי בירח הדבש לחפש לוחיות רישוי במגרשי גרוטאות בצרפת ואיטליה, ולראיה היום - עשרים שנה אחרי - אנחנו עדיין נשואים.

 

ולשמר - אפנדיציט זה אפילו לא קצה שילדה, כך שאין שום בעיה גם עם שימוש ספורטיבי.

 

נמרוד

פורסם

 

ולשמר - אפנדיציט זה אפילו לא קצה שילדה, כך שאין שום בעיה גם עם שימוש ספורטיבי.

 

נמרוד

מנהלי הפורומים.... אני מציע לתת לנמרוד את הכינוי "רופא הפורום"... תמיד צריך שיהיה אחד בסביבה... :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אהלן ליאור,

 

לפני הכל - הרבה מזל טוב...

אחרי הכל - התמונות יפיפיות (אני רק מקווה שהחיזבאללה - באם תיצפת וקלט ת'פרינץ - לא הסיק מסקנות לגבי הנשק המתקדם והעדכני של הישראלים, או שאולי הוא כן יסיק לגבי אמינותו...)

 

בשולי הדברים - תשמע, עוררת תיאבון להתחיל לחפש כלה (ולא רק מבית היוצר של N.S.U)


×
×
  • תוכן חדש...