Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שבשבוע האחרון הרבה שאני מכיר נדבקו

אבל כמו שאמרתי מזמן

אי אפשר לעצור את החיים. עדיף להשמר, אבל לא לשבת בבית לבד עם 3 מסכות עליך מתחת לפוך

אם תדבק תדבק. עשית את המקסימום כדי שזה לא יקרה לך.

 

חבר עצר את המשאית בצד הדרך, שם 4 מהבהבים, הוריד את החגורה ונכנס בו סמיטריילר

הוא אשם? עשה משהו לא בסדר? לא. עשה הכל לפי הספר, אבל קרה

לפני 6 שעות, korola כתב:

 

זהו שלפי פרופ' ערן סגל, רק 2.5 מיליון עד 3.5 מיליון ישראלים "יצליחו להידבק" 
אפילו שזה נראה שהאומיקרון הוא סופרמן ומדביק מעולה, האריתמטיקה לא משקרת.
ברגע שעוברים סף מסויים  50% , 60% , 70% ... זהו זה נוקאווט לוירוס.
לכן תמיד יש ליחיד סיכוי לעבור את הגל הזה בלי להידבק.

אבל כמדינה , אין לנו סיכוי לעבור את הגל הזה עם 10% נדבקים, אנחנו נעבור אותו עם 30% או 50% נדבקים.  
 

 

למה אתה מתעסק בזה כל כך?

אז ידבקו

וכנראה שאחר כך יבוא עוד גל ועוד גל, ועוד ועוד ידבקו 

אלה החיים

 

היום אמרו בחדשות שלא יהיו יותר הגבלות וסגרים וזה כבר ודאי לפחות לגבי הגל הנוכחי

סוף סוף

פורסם
לפני 7 שעות, korola כתב:

אני חייב להבין האם יש מישהו פה שעדיין חושב שיש ערך לשלוח אנשים להיבדק?


ברור שיש. אתה בעצמך אמרת:

לפני 7 שעות, korola כתב:

תראו איך הקו של ישראל מצוייר ממש מדוייק , אחיד , בלי זיגזגים.
פשוט חלק ויפה.


גרף יפה כל כך, בלי שום שפיצים, אפשר אשכרה לגזור אותו. פשוט גרף מהמם!
תוריד את הבדיקות ותקבל גרף מגעיל עם שפיצים לא גזיר ולא חלק כמו של כל השאר.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

שתי נקודות לגבי התרת הרסן:

1. בגלל שכבר אין תו ירוק ואין הגבלות, גם דלתא חזר לפרוח, במקביל לאומיקרון. והוא כן מביא אנשים לבתי החולים.

2. ילדה מהכיתה של הבן שלי חלתה והחלימה לפני חודש וקצת בדלתא. השבוע יצאה שוב חיובית. אומיקרון. נבדקה בגלל תסמינים. אז הפנטזיה של הדבקה המונית לילדים בשביל חיסון עדר, היא רק פנטזיה.

  • אהבתי 3

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

חיסון עדר זה שקר, כן.

הנה עוד קצת הסברים מלומדים למה לא צריך לחפש מגבלות כרגע וגם לא לספור מאומתים

 

ציטוט

במציאות הנוכחית, לא בטוח שהטלת מגבלות נוספות על הציבור תועיל: ראשית, מגבלות נוספות לא יסייעו בהפחתת מספר הנדבקים, אלא רק ישפיעו אולי על משך הגל ויביאו להארכתו. שנית, הציבור מגלה עייפות, ורמת ההיענות למגבלות מוטלת בספק רב (לדוגמה – סגר מלא בהולנד לא הביא להפחתת התחלואה). לבסוף, במדינות שונות גל ההדבקה עלה עד לנקודה מסוימת (חומה לא מוסברת) ולאחר מכן החל לרדת בשל מספר גורמים כמו רמת החיסוניות, מספר הנדבקים הגבוה, השפעות חיצוניות כמו עונתיות, ולא בגלל הטלת מגבלות. הגל הנוכחי לא ימשיך להתפשט עד אינסוף, ונראה כי בתוך שבועות ספורים תהיה ירידה במספר הנדבקים ונחזור לשגרת החיים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 שעות, פינדר כתב:

והחלימה לפני חודש וקצת בדלתא. השבוע יצאה שוב חיובית. אומיקרו

 

אבל אלה שני וריאנטים שונים.

אולי אם הוריאנט הבא יהיה כמו האומיקרון וזה שאחריו יהיה גם כמוהו, מי שחלה יהיה עם הגנה

 

ואולי פשוט צריך להפסיק להתעסק בזה ולהבין  שאפשר להדבק

כמו שנדבקנו 824984  פעם בשפעת

פורסם

הסיפור של "חיסוניות עדר" בעייתי מאד משתי סיבות:

 

1. מגבלות משך ההגנה - בין חצי שנה לשנה, אפילו בשילוב ה"מועיל" ביותר של הדבקות + חיסון (וזה בלי להביא בחשבון את מחיר ההדבקות).

 

2. השינויים התדירים בזנים, שמשפיעים על המוגנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז יצטרכו פשוט להתרגל לרעיון שאנשים יכולים להדבק

וחלק מהם יכולים למות, וזה חלק מהחיים

 

כי אחרי האומיקרון הזה יבוא עד משהו חדש

וגם אחריו יבוא עוד אחד

 

פורסם (נערך)

לכן כבר מלפני שנתיים היו אמורים להתחיל בתיכנון ארוך טווח של הגדלת כמות אנשי צוות ובניית בתי חולים נוספים להקלה על העומס בעתיד, כל עוד שרותי הבריאות לא קורסים אפשר לחיות בצורה טובה לצד הקורונה בלי היסטריה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 2

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תגיד את זה למשרד האוצר. בגלים הראשונים שחררו לבתי החולים קצת תקנים, ברגיעה הראשונה חטפו אותם חזרה.

 

הקמה של מערכת בריאות - אשפוזית ובקהילה, כולל הכשרת כח האדם - מצריכה תכנון בטווח של עשורים. שנתיים הן לא יותר מנקודת פתיחה, ולא לשכוח שבמחצית הראשונה של 2020 רבים חשבו שתוך שנה - שנתיים הכל יגמר, בינתיים יש דחיות אינסופיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 49 דקות, יבגניפ כתב:

(לדוגמה – סגר מלא בהולנד לא הביא להפחתת התחלואה)

אגב אצלינו יש הקלות. אבל זה לא משנה, כי גם ככה המון עסקים הודיעו שהם הולכים למרוד אם לא יפתחו אותם והמשטרה הודיעה שאין לך כוח אדם לטפל בכולם אם כול העסקים יפתחו.

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

המדינה כן השקיעה במערכת הבריאות בשנים האחרונות פשוט כנראה לא בקצב שמדביק את קצב הריבוי הטבעי כאן, וזו בעיה שנגזרת מהבעיות החברתיות כאן.

 

לגבי הקורונה ספציפית - גם אם יבואו זנים יותר אגרסיביים, כל עוד החיסון נותן הגנה סבירה ממחלה קשה - החיים ימשכו. עידן הסגרים והמגבלות מגיע לסופו. וכן כנראה שזה אומר שימשיכו למות יותר אנשים ממה שהיו מתים בעולם ללא קורונה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, hwgeek כתב:

כל עוד שרותי הבריאות לא קורסים אפשר לחיות בצורה טובה לצד הקורונה בלי היסטריה.

בינתיים קיבלנו הודעה שהמרפאה של כללית ליד הבית ניסגרת זמנית.

בגלל מחסור בכח אדם מאחדים אותה עם מרפאה אחרת.

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 12 דקות, פינדר כתב:

בינתיים קיבלנו הודעה שהמרפאה של כללית ליד הבית ניסגרת זמנית.

בגלל מחסור בכח אדם מאחדים אותה עם מרפאה אחרת.

 

אותו דבר גם עם המרפאה של כללית בשכונה, אז זה לא רק נקודתי?🤔

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

SmartSelect_20220115-123702_Chrome.thumb.jpg.25b9e2249aaa6061376b4048cd8b0282.jpgזה מאתמול. אתה מבין שזו לא רק בעיה של בתי החולים, אלא גם של הקהילה.

 

אנשי הצוות נדבקים גם בעבודה, אבל יש הרבה הדבקויות ובידודים בגלל חשיפות אחרות, כנראה הרבה מאד לילדים.

 

חוץ מזה, לא פעם ולא פעמיים מבקר חולה אחד השבית מחלקה או מרפאה שלמה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כמו שהזכירו כאן מקודם- שיתחילו לחקור ולהשקיע יותר במערכות טיהור אוויר במרפאות, עד לפני הקורונה כולנו נשמנו את אותו אוויר הממוחזר של כל החולים במרפאה דרך המזגן.

ככה בכל המקומות הסגורים הומי אדם, תחבורה ציבורית וכו'.

יאללה איך לא קם לוביסט שיעשה הסכם מכירה של מטהר אוויר של שיומי לכל בתי העסק? חח

מטהר אוויר חכם דגם Mi Air Purifier 2S - Xiaomi Israel

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...