Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עידית מטות: אין מה להשוות בין גל האומיקרון לבין הגלים הקודמים, שעליהם אמרתי בדיוק אותו הדבר.

 

 

פרופסור דרור מבורך בתגובה:

https://twitter.com/DrorMevorach/status/1482420294757322755?s=20

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

ואם זמן בדיקת PCR יקח 5 ימים כפי שפורפסור זרקא ציין ? או לחץ אדיר על בדיקות ? לגוגל לא תהיה ברירה אלא לרכוש צנטריפוגות לעצמה . כי כרגע חילקו בדיקות הריון לעובדים וזה לא עוזר ( כמו זו ) :

 

https://www.theverge.com/2021/12/22/22849030/covid-test-detect-startup-meta-google

 

לדעתי גם ככה גוגל עובדים מהבית אחרי שהבינו שחובת חיסון עדיין משביתה להם מחלקות שלמות וגורמת למרמור. 

כל הידיעה הזו היא סתם כדי לעמוד לכאורה בתקנות הפדראלית החדשות. 

https://www.cnbc.com/2022/01/14/google-tells-anyone-coming-into-the-office-to-take-weekly-covid-tests.html

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 8 שעות, פינדר כתב:

עידית מטות: אין מה להשוות בין גל האומיקרון לבין הגלים הקודמים, שעליהם אמרתי בדיוק אותו הדבר.

 

 

פרופסור דרור מבורך בתגובה:

https://twitter.com/DrorMevorach/status/1482420294757322755?s=20

לא צריך להרחיק עד ניו יורק (כפי שעושה פרופ מבורך). גם הנתונים שלנו - בלי פילוח לזנים (שהרי לא באמת בודקים באיזה זן מדובר כאשר מישהו מתאשפז) - מצביעים על טיפוס עקומת הקשים - גם אם טרם הגענ לשיאים של הגלים הקודמים

image.png.d0adad1f62d2a4fa5ad9b38c11359bbc.png

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

האמת , אם על 250000 מאומתים יש 380 חולים קשה: מצבנו לא רע. 

מספר המאומתים הוא בהערכת חסר. יש כנראה הרבה יותר. 

הלחץ על המערכת הוא לא החולים קשה אלא מדיניות הבידוד של רופאים .

אני צופה שכמו בארה"ב , יאלצו רופאים ללא סימפטומים לעבוד. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 10 שעות, פינדר כתב:

עידית מטות: אין מה להשוות בין גל האומיקרון לבין הגלים הקודמים, שעליהם אמרתי בדיוק אותו הדבר.

 

 

פרופסור דרור מבורך בתגובה:

https://twitter.com/DrorMevorach/status/1482420294757322755?s=20

למה כל כך מפריעים לכם רופאים שלא מעודדים פניקה?

ספציפית פרופ' מבורך אגב גם לא היה לחוץ כל כך לפני שבועיים, והוא עדיין לא.

לפני שעתיים, sperial כתב:

לא צריך להרחיק עד ניו יורק (כפי שעושה פרופ מבורך). גם הנתונים שלנו - בלי פילוח לזנים (שהרי לא באמת בודקים באיזה זן מדובר כאשר מישהו מתאשפז) - מצביעים על טיפוס עקומת הקשים - גם אם טרם הגענ לשיאים של הגלים הקודמים

לא קראת מה שהיא אמרה אה?

ציטוט

המספרים שמראים לנו של חולי קורונה בב״ח, קלים (ברובם הגדול) וקשים כאחד, יש להם קורונה אבל ברובם הגדול אינם בגלל קורונה! יולדות, צעירים אחרי נפילה מקורקינט, מטופל עם זיהום ועוד. מדווח לכם על שני מטופלים קשים אצלנו בט.נ אבל האמת היא שהם אחד אחרי תאונת דרכים קשה והשני בגלל דימום למוח

...

למה כל כך מפריעים לכם רופאים שלא מעודדים פניקה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי פאניקה ממכרת. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

כי אותם רופאים לא עודדו פאניקה לפני הגלים הקודמים, שבהם מתו אלפי אנשים. ואם היו מקשיבים להם אז, היו מתים יותר.

אז תסלח לי אם אני לא מתרגש ממה שהם אומרים, גם אם הפעם במקרה יוצא שהמציאות יותר מתאימה לעמדות שלהם.

 

והבאתי את דרור מבורך בדיוק בגלל שהוא לא בפאניקה, אבל גם הוא רחוק משלוות הנפש של מטות.

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

כי מה שהיא מכריזה לא מתאים לנתונים.

 

חוץ מזה, גם אם לא מאושפזים אצלה חולי אומיקרון, הרי שנראה שלא חסרים חולי דלתא שמדרדרים. חפש את הראיונות עם רופאים מסורוקה בסוף השבוע. אז לדבר על אומיקרון מחוץ להקשר הרחב יותר של הקורונה זו הטעיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 39 דקות, פינדר כתב:

כי אותם רופאים לא עודדו פאניקה לפני הגלים הקודמים, שבהם מתו אלפי אנשים. ואם היו מקשיבים להם אז, היו מתים יותר.

 

אחד מהם היה הפרויקטור של הקורונה מטעם המדינה. אבל בסדר, אפשר להקשיב רק לספריאל פה, שבינתיים מגיע למחוזות הפייק ניוז :)

לפני 40 דקות, פינדר כתב:

והבאתי את דרור מבורך בדיוק בגלל שהוא לא בפאניקה, אבל גם הוא רחוק משלוות הנפש של מטות.

בכנות לא חושב שהם משדרים מסרים מאוד שונים. גם לא רואה משהו מאוד לא סביר בזה שהמצב באיכילוב שונה מהמצב בהדסה. זה היה ככה גם בגלים הקודמים. ובטח יש מאחורי זה הסבר כלשהו. ועובדתית גם הוא הציע לפני שבועיים לא להיות בפניקה ולחפש את העליה בחולים קשה. וזה לא שהיא מציע משהו חריג מדי לצד השני.

לפני 35 דקות, sperial כתב:

כי מה שהיא מכריזה לא מתאים לנתונים.

 

היא מדברת על מאושפזים בבית החולים שהיא עובדת בו ומסבירה בציטוט שהבאתי איך בדיוק מגיעים ל"נתונים".

מה נסגר איתך?!

לפני 36 דקות, sperial כתב:

חוץ מזה, גם אם לא מאושפזים אצלה חולי אומיקרון, הרי שנראה שלא חסרים חולי דלתא שמדרדרים. חפש את הראיונות עם רופאים מסורוקה בסוף השבוע. אז לדבר על אומיקרון מחוץ להקשר הרחב יותר של הקורונה זו הטעיה.

לא נראה למי? לך? היא אומרת בפרוש שיש מעט מאוד חולים קשה בקורונה שמאושפזים מלכתחילה בגלל קורונה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 14 שעות, snoop90 כתב:

מתנגדי חיסונים??? קונספיטרים??? מי נתן אישר לYNET לכתוב דעות של מתנגדי קורונה???!

הם כתבו מכתב שכביכול מייצג את כלל רופאי בריאות הציבור, למרות שהם לא העבירו את תוכן המכתב לחברי הארגון וכתבו על דעת עצמם בלבד. כמו עידית מטות שכתבה את דעתה האישית, מהחשבון הרשמי של איכילוב.

בינתיים אני רואה הרבה רופאים לבריאות הציבור שממש לא מסכימים עם תוכן המכתב וכועסים על כך שנכתב כביכול בשמם.

 

דוגמא אחת:

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 7 שעות, יבגניפ כתב:

למה כל כך מפריעים לכם רופאים שלא מעודדים פניקה?

ספציפית פרופ' מבורך אגב גם לא היה לחוץ כל כך לפני שבועיים, והוא עדיין לא.

 

בדיוק כמו שמפריעים אנשים שאוטומטית אומרים "אין פתרון חוץ מסגר"

אי אפשר כל הזמן לצעוק זאב זאב

כשהיו פה רגע אחד לפני 1000 חולים קשים היא סיפרה לנו שאין לחץ במחלקות והכל תקין מתפקד וסתם מלחיצים אותנו

אחרי שבוע כבר הודיעו שהבתי חולים קורסים

 

זה בסדר הגישה של לא להלחיץ ולא ישר לסגור את המדינה

אבל לא צריך להיות קיצוני לצד השני ולהגיד "אין פה שום דבר אתם מדמיינים"

לפני 6 שעות, פינדר כתב:

דוגמא אחת:

 

 

מדעת זה לא העמוד השבור הזה שאומר שאפשר להמנע מקורונה אם שומרים על תזונה בריאה ורוקדים פעמיים בשבוע ?

לפני 6 שעות, יבגניפ כתב:

היא אומרת בפרוש שיש מעט מאוד חולים קשה בקורונה שמאושפזים מלכתחילה בגלל קורונה.

 

היא תמיד אומרת את זה

רק שפעם שעברה יומיים אחרי שאמרה שאין בכלל חולים קשים, הבתי חולים קרסו

זה בדיוק כמו בעלי עסקים שמגלגלים מליונים ומתראיינים היום ואומרים שאין מה לאכול

אין בעיה לבקש קצת מהמדינה לרחם עלייך

אבל כשאתה חוזר על זה גם בתקופות שאתה עובר ומכניס המון כסף אתה כבר לא אמין ולא יתייחסו אלייך יותר

שתשמור את הטיעונים האלה לעוד חודש כשנתחיל לרדת במספרים ונבקש לפתוח את הכל בלי הגבלות.

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

מדעת זה לא העמוד השבור הזה שאומר שאפשר להמנע מקורונה אם שומרים על תזונה בריאה ורוקדים פעמיים בשבוע ?

ממש לא.

זו עמותה שמנגישה לציבור נושאי רפואה, וכמעט תמיד הולכים עם המיין סטרים הרפואי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אז מה קורה, וזה?

 

סין שוב מטילה סגרי ענק, ודופקת את שרשראות ההספקה. נראה מתי יפול להם האסימון, אם כי מכיוון שמדובר במדינה אוטוריטארית והיוקרה של שי רוכבת על התגובה שלהם לקורונה, הם כנראה ילכו ראש בקיר הרבה זמן.

 

בריטניה מצד שני מבטלת את החוק שמחייב בידוד לחולי ומאומתי קורונה. כלומר, הופכים את הקורונה לעוד וירוס נשימתי כמו השאר - שפעת, רינו, קורונות אחרות. כנראה השלב הבא יהיה ביטול מחלקות הקורונה היעודיות ופשוט אשפוז של חולי קורונה במחלקות פנימות רגילות. (Oh, the horror @sperial(

 

אני יודע איפה אני הייתי מעדיף לחיות, אבל לא יודע לגבי ספריאל.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...