Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, David32 כתב:

אני חושב שאני יודע מי לא אירגן תאורה ומוזיקה במסיבת הגאווה.

 

אני לא צריך שיזרקו לי פירורים ויבטלו לי את אייל גולן ואיתי לוי בבלומפילד

את המסיבות סוג ז האלה בכיכר רבין שידחפו אתה יודע לאן

אני נלחם על האירועים הכי יוקרתיים שיש במדינה, לא על אירועים צדקה

הייתה שם תאורה ששמתי לעצמי במסיבת שיחרור מהצבא

 

אני רוצה שכל מי שמספר לנו על 5000 מונשמים יראה את התמונה הזאת ויגיד לי איך אישרו את זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 שעה, asafasraf כתב:

אני שמח שהחלטת שדמי אבטלה מצילים מקורונה כלכלית.

לקבל 75% מהשכר שלך (במקרה הטוב)+ תשלום בדיחה לרוב העצמאיים זה לדחות את הקץ.

 

לא החלטתי דבר כזה.

החלטתי דבר מאוד פשוט, הארכה של דמי אבטלה זה אומר שלא מתעלמים מהמצב הכלכלי.

וזה בניגוד מוחלט למה שכתבת קודם שמתעלמים מהמצב הכלכלי.

 

לפני 31 דקות, Transporter כתב:

וביזיון שעדיין מישהו פה חושב שהאנשים למעלה מאמינים שאנחנו בדרך ל 5000 מונשמים ואיבוד שליטה על הנגיף

ובכל זאת מאשרים דברים כאלה 

 

יש שווים ויש שווים יותר.

הנה גילית אוכלוסיה במדינה ששווה יותר מאוכלוסיות אחרות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

יש שווים ויש שווים יותר.

הנה גילית אוכלוסיה במדינה ששווה יותר מאוכלוסיות אחרות.

 

אז שיפסיקו לספר לנו על 5000 מונשמים

אל תשאלו אחר כך למה אנשים מפסיקים להאמין לזה

אל תשאלו למה בעלי אולמות נותנים להכניס פי 4 ממה שהחוק מאפשר

כי הממשלה מאשרת לאנשים לעבור על החוק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אני רוצה שכל מי שמספר לנו על 5000 מונשמים יראה את התמונה הזאת ויגיד לי איך אישרו את זה

 

הם יודעים שאם לא יאשרו אז יהיו בלבולי מוח בשם הפוליטיקלי קורקט,כי מי שיחליט לשים לזה ברקס ישרפו אותו כהומופוב ובלה בלה בלה.

אף אחד לא רוצה את התיק הזה על הגב שלו,בעיקר שמדובר בקידומים פוליטיים.

 

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תגיד לי מה יש לך מה5000 מונשמים האלה? למה אתה חוזר על המספר הזה בכל הודעה?

 

אני חושב שאני יודע מי לא אירגן תאורה ומוזיקה במסיבת הגאווה.

 

מציע לך להיזהר, אני קיבלתי אזהרה על הרבה פחות, אבל מסתבר שלהוציא רפש על אנשי מקצוע ולקרוא להם מטומטמים ואידיוטים בכל הודעה שניה זה סבבה.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

 

הם יודעים שאם לא יאשרו אז יהיו בלבולי מוח בשם הפוליטיקלי קורקט,כי מי שיחליט לשים לזה ברקס ישרפו אותו כהומופוב ובלה בלה בלה.

אף אחד לא רוצה את התיק הזה על הגב שלו,בעיקר שמדובר בקידומים פוליטיים.

 

 

איפה גבי עכברבאש נעלם ?

איפה המומחית לאפידימיולוגיה שלפני יומיים קישקשה אצל אופירה וברקו על סכנה ממשית ?

איפה אלה שאמרו אתמול שעומדים לאבד שליטה על הנגיף ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, David32 כתב:

אני חושב שאני יודע מי לא אירגן תאורה ומוזיקה במסיבת הגאווה.

 

הוא צודק! 

 

חונקים אנשי מקצוע, מטילים עליהם מגבלות מכאן ועד הודעה חדשה, לא מאפשרים לאנשים להתפרנס, אבל כאשר עיריית תל אביב רוצה לארגן מופע/הפגנה/אירוע/מסיבה זה תמיד מותר, סבבה ואין שום מגבלות. 

 

באיזה זכות סופרים כמה אנשים נכנסים לאולם אירועים/מסעדה/פאב וקונסים בתי עסק בגלל שאיזה טמבל נכנס מהרחוב בלי מסכה בזמן שמר חולדאי מארגן מסיבה עם 20,000 איש בלי שום השלכות?!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

אז שיפסיקו לספר לנו על 5000 מונשמים

אל תשאלו אחר כך למה אנשים מפסיקים להאמין לזה

אל תשאלו למה בעלי אולמות נותנים להכניס פי 4 ממה שהחוק מאפשר

כי הממשלה מאשרת לאנשים לעבור על החוק

 

אם אתה לא שייך לאוכלוסיות המיוחדות, אל תתפלא שכשאתה עובר על החוק, אותך יזמברו יופי יופי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הוא צודק! 

 

חונקים אנשי מקצוע, מטילים עליהם מגבלות מכאן ועד הודעה חדשה, לא מאפשרים לאנשים להתפרנס, אבל כאשר עיריית תל אביב רוצה לארגן מופע/הפגנה/אירוע/מסיבה זה תמיד מותר, סבבה ואין שום מגבלות. 

 

באיזה זכות סופרים כמה אנשים נכנסים לאולם אירועים בזמן שמר חולדאי מארגן מסיבה עם 20,000 איש בלי שום השלכות?!

 

ובוא

זאת לא הפגנה של נשים מוכות שבאות לצעוק את הזעקה שלהן

לא הפגנה  של נכים שבאים להתלונן על היחס המזלזל של המדינה

זאת מסיבה לכל דבר ועניין

עם סוללת דיג'יים וזמרים !!

 

אז אם ככה נראית הפגנה

מהיום צריך לקרוא למופעים בקיסריה הפגנות

וזה מותר לנו

Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

אם אתה לא שייך לאוכלוסיות המיוחדות, אל תתפלא שכשאתה עובר על החוק, אותך יזמברו יופי יופי.

 

עכשיו אתה מבין למה  אף אחד לא מקשיב להנחיות ?

 

פורסם
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

איפה גבי עכברבאש נעלם ?

איפה המומחית לאפידימיולוגיה שלפני יומיים קישקשה אצל אופירה וברקו על סכנה ממשית ?

איפה אלה שאמרו אתמול שעומדים לאבד שליטה על הנגיף ?

 

בסופו של דבר הם יכולים להתראיין ולהגיד מה שבא להם-גם אם אתה מסכים וגם אם לא.

מבחינתו המופע שלך בקיסריה וההפגנה הזו שוות.

מי שמחליט על אכיפה,אילו מגבלות יוטלו והיכן ומי יוגבל זו הכנסת והמשטרה בהוראת "קבינט" הקורונה והשר לבטחון פנים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם אתה לא שייך לאוכלוסיות המיוחדות, אל תתפלא שכשאתה עובר על החוק, אותך יזמברו יופי יופי.

כמו שקראו לזה בהפגנות של האתיופים, "מדיניות הכלה".

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

Just now, SlowRide כתב:

כמו שקראו לזה בהפגנות של האתיופים, "מדיניות הכלה".

 

 

 

באמת שאין לי בעיה לא עם הומואים ולא עם אתיופים

שיהיה להם לבריאות כל אחד וההשקפת חיים שלו (בלי לתקוף שוטרים)

אבל הביזיון האמיתי זה שממשיכים לדבר על 5000 מונשמים

ומאשרים דבר כזה

 

ואל תפיללו את זה רק על  רון חולדאי

זה עובר אישור משטרה

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

זה לא אישור,יותר העלמת עין.

 

 

אין בעיה

לא ראיתי אף פרופסור מתראיין היום ומראה תמונות משם  ומספר לנו שעוד שבועיים הולכים לקבל פה 2000 נדבקים ביום

למה זה לא מטריד אותם ?

זה לא מטריד את הפרופסורים, לא את הפודלית של מנכל משרד הבריאות, לא את המנכל עצמו, לא את אדלשטיין

 

כנראה הם מבינים בדיוק כמונו שלא יהיו פה אלפי מונשמים

×
×
  • תוכן חדש...