Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון קטן עד 180K


Acoca_N
שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

DS3 קרוסבק ללא ספק.

 

רכב ששם את עצמו בליגה אחרת מכל השאר בעיצוב החיצוני ותא הנוסעים היפייפה, ממש חגיגה לעיניים הולך להיות לכם כייף בעל פעם שתיכנסו פנימה.

חטיבת הכוח טובה מאוד עם 8 הילוכים פלנטרי ומנוע 1.2 טורבו פאנצ'י ביותר עם 155 כ"ס.

 

אם הגודל מתאים לכם הייתי רץ על האופציה היחודית והמרהיבה הזאת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi
  • מעניין 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכוונה להחזיק את הרכב 5 ומעלה שנים הייתי בכל זאת כן שוקל את הDS, כנראה שתהיה עדין ירידת ערך היא פשוט תתמתן עם הזמן ועל פני מס שנים גדול יחסית זה יכול להיות נסבל

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Liran xsi כתב:

DS3 קרוסבק ללא ספק.

 

רכב ששם את עצמו בליגה אחרת מכל השאר בעיצוב החיצוני ותא הנוסעים היפייפה, ממש חגיגה לעיניים הולך להיות לכם כייף בעל פעם שתיכנסו פנימה.

חטיבת הכוח טובה מאוד עם 8 הילוכים פלנטרי ומנוע 1.2 טורבו פאנצ'י ביותר עם 155 כ"ס.

 

אם הגודל מתאים לכם הייתי רץ על האופציה היחודית והמרהיבה הזאת.

 

 

אוטו סופר מיוחד עם עיצוב נהדר לטעמי, אבל יקר רצח. לא מצליח, עם כל הרצון הטוב, להבין לאיפה בדיוק נכנסים איזה 40K שהם ההפרש בינו לבין ה 2008, תאום מכני כזכור. וזה קצת מוזר, במיוחד שהאח הגדול שלו ה DS7 מתומחר באופן מאוד אטרקטיבי ו"מכסח" באיכות הנסיעה והפינוק מכוניות שעולות פי שתיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק בנוגע לDS3 crossback
אין ספק שהוא בסף העליון של התקציב אבל יתכן והחברה ב DS יתנו הנחות גדולות יותר מפיג׳ו לצורך העניין.
אני חושב שמכל הרכבים בתקציב הנ״ל זה הרכב הייחודי ביותר ולדעתי העיצוב שלו נפלא.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה DS יצא מהרשימה, לא בטוח שהוא שווה 200K לגרסה המאובזרת יותר, וגם אם כן, לדעתי ההתרסקות במחיר לא שווה את התענוג. אנחנו יותר נוטים לכיוון המאזדה, על אף חיסרונותיה. בעיקר בגלל שעל הנייר היא בטיחותית יותר וחזקה יותר. מחר נסיעת מבחן על 2.5 ליטר פרימיום. אעדכן. תודה בנתיים על התגובות והעצות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה היום נסיעת המבחן על המאזדה. ההתרשמות חיובית מאוד. צבע אפור עשיר עם ריפודי עור לבן, מרשים. תנוחת הישיבה טובה ונוחה, אך מעט נמוכה בהשוואה לג'יפונים גבוהים יותר. מנוע חזק וגמיש, שיוט במהירות גבוהה ללא יותר מדי מאמץ, קל מאוד לטפס למהירות לא חוקית. הרכב משרה ביטחון וריסון, ויש מעט מאוד רכינה בפניות מהירות.

מערכות הבטיחות תפקדו היטב עם חיווי בתצוגה על השמשה שהייתה מצויינת, בהירה וברורה. מערכת המולטימדיה מצויינת, עם שליטה נוחה מהחוגה.

בידוד מצויין, כמעט ולא נשמעו רעשי רוח.

אם להתעלם מהחסרונות של מרווח מצומצם בספסל האחורי, תחושה מעט חשוכה בתא הנוסעים, חוסר בשקעי הטענה מאחור, זהו רכב מושלם לצרכים שלנו. הבעיה שיש מחסור בצבעים, כרגע יש רק לבן וכסוף (שלטעמנו בכלל לא מחמיאים לרכב ואפילו מכערים אותו בגלל איפור השטח המסיבי). הנציג לא יודע להגיד מתי יגיע מלאי (כמובן שגם אם היה יודע, היה נמנע מלהגיד לי מתוך רצון לסגור את העסקה עכשיו). אני מניח בזהירות שדלק מוטורס לא ישארו ללא מלאי לקראת ינואר לכל המאוחר.

בקרוב נסיעת מבחן על ה 2008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.8.2020 בשעה 15:27, Michazzz כתב:

בדקת Q2?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נסיעת מבחן על ה 2008.

עיצוב מרשים מאוד. מאוד מוחצן מול המאזדה המאופקת והאלגנטית. לזכותו תנוחת ישיבה גבוהה יותר ומרווח טוב יותר בספסל האחורי. תא הנוסעים מרווח, מואר ואוורירי יותר מהמאזדה הנמוכה יותר, הקלסטרופובית והצפופה מאחור. מבאס שאין פתחי מיזוג מאחור, אבל במאזדה אין שקעי טעינה מאחור. מושבי העור במאזדה טובים ותומכים יותר. לטעמי נוחות הנסיעה פחות או יותר זהה בשני הרכבים. מערכות הבטיחות תפקדו טוב בשני הרכבים. בפיג'ו אין בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, במאזדה אין תיקון אקטיבי בשטח מת. 

מנוע, ביצועים והתנהגות כביש - פה לדעתי נגמרת יכולת ההשוואה. הפיג'ו מרגישה כמו רכב צעצוע מול המאזדה. ההבדל בכ"ס מאוד מורגש. המאזדה מרגישה הרבה יותר חזקה, מרוסנת, יציבה. הפיג'ו הרבה יותר איטית ביציאה ומהמקום עם השהייה מרגיזה. בקיצור, מבחינת חוויית הנהיגה המאזדה כמה רמות מעל הפיג'ו. ועדיין ההתלבטות קשה מכיוון שלשני הרכבים יש לא מעט חסרונות מעצבנים. בנתיים שילמתי מקדמה על שניהם בכדי לשריין את הצבע הרצוי. זמן אספקה של שניהם זה ינואר. אולי בזמן הזה אצליח לשכנע את אישתי לעלות קטגוריה מבחינת הגודל ולהתפשר על פחות דברים... 😅

אולי הטוסון החדשה שצפוייה להיות מוצגת בימים הקרובים.

 

אם יש תובנות והצעות נוספות אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...