Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיכום 6 שנים ספייס סטאר 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, yossiaviel כתב:

דווקא הציעו לי את זה[ברצינות], אבל אינני יכול לעזוב את המקום העבודה הנוכחי.

יש משרה פנויה כרגע גם בסוכנות "קל אוטו" באילת. מנהל סניף. סירבתי גם, מאותם סיבות.

 

רוב הרכבים בקבוצה הזו, הם בעלי פלסטיקים נוקשים, וללא חומרים רכים בסביבת הנהג. 

מבחינת מחיר אני משייך את הספייס לקבוצת המיני, למרות חריגות כאלה ואחרות בגודל.

ולמרות הכל, צריך להסתכל על הרכב עצמו בתור חבילה כוללת, ולא לחפש את ה-2%, נקודות רעות ולציין אותם בראש הטבלה. 

יצא לך לנסוע עם סוזוקי סוויפט החדשה? או פיקאנטו? או ספארק? ברכבים הללו אתה מרגיש כל אבן ושבר אספלט, ישר לתוך עמוד השדרה. והסוזוקי תקועים עדיין בעידן ה"מוביל איי".

למי ש, האמינות, המזגן, צריכת הדלק, המראה הכללי, המרווח הכללי של הרכב,{במיוחד בספסל האחורי}, האבזור המלא, ובעיקר הבטיחותי,  נוחות הנסיעה,  ואפילו הסאונד במע" הסטריאו,{המצויינת אגב, יחסית לארץ מוצאה}, חשוב לו, יכול לקחת את הספייס בחשבון.

וכמו בכל חברה אחרת, אפשר לנצל תמיד מבצע כזה או אחר בסוכנויות. 6000 שקל, לא הולכים ברגל.

שכחתי לציין, שהיא גם מאיצה הרבה יותר טוב, מצמד הקוריאניות, I-10הרובטית והפיקאנטו העתידית.

מושב הנהג דווקא, כן עולה ויורד. גם בדגם הקודם.

השוואה לאלטו? אפילו לא לסלריו? 

"פספסת" בדרך את ה-סיטיגו, ואת ה-C1.

 

 

 

ממש לא הסתכלתי על ה 2 אחוז דברים לא טובים. פשוט לא רציתי לפרט כי לא אני נהגתי ברכב אבל אני בטוח שהספייסטאר לא פתאום הפכה לרנו פלואנס, והנוחות הנסיעה הבינעירונית עדיין חרא. 

 

ואני לא בא להגיד שהפיקנטו או הספארק משמעותית טובות ממנה(למרות שהם כן טובות יותר) אלא מי שלא אלרגי ליד 2, הייתי ממליץ בחום על רכב נורמלי יותר

×
×
  • תוכן חדש...