Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיכום 6 שנים ספייס סטאר 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@אסטון מרטין

כן.

 

יש ידני או אוטומט רציף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אין ספק שהרכב מוכיח את עצמו יפה ועונה על הצרכים שלכם.

וגם זה שייקנה אותו הלאה, מצפה לו רכב אמין, ללא הפתעות.

 

בקשר להחלפת הרכב, אם באותו סגנון, בתור אחד שהיה לו רכב כמו שלך, וכרגע בעל ספייס 2020, רציתי להגיד, שהרכב שופר בכל היבט אפשרי, מול הדגם היוצא.

היצרן נגע, ותיקן, בכל נקודת תורפה של הקודם.

ראשית כל, ההגה הפך למתקשר יותר, ולא מנותק. אין יותר זוויות גלגול חריגות. זה מורגש בככרות, בסיבובים חדים ובירידות. הרכב פשוט משדר הרגשת ביטחון גבוהה יותר.

המתלים הפכו להיות שקטים יותר, והנסיעה בכביש משובש ואספלט שבור, מזכירה רכב גדול ובוגר יותר, מאשר רכב מיני. הרגשת הנדנוד נעלמה. הרכב אינו רוכן בפניות יותר, וזה לא בא על חשבון רכות הנסיעה, וספיגת המהמורות.

גם רמת רעש המנוע פחתה בהרבה, בעיקר בהאצות חזקות.{לצורכי עקיפה מהירות}. בהקשר הזה הרכב די מיישר קו עם יתר רכב קבוצת המיני.

גם תגובות "הורדת ההילוכים", [שוב, הגיר מדמה אותם והם בהחלט מורגשות], חדה יותר, והרגשת הגיר הארוך שאינו נגמר, האופיינית ל CVT, מופיעה רק במקרים קיצוניים בלבד. בנסיעה רגילה ואפילו מאומצת, בעליות, הגיר תמיד "מוריד הילוך", גם בלחיצה חלשה דושת הגז. אין צורך ללחוץ "קיק-דאון" כמו ברכב אוטומטי רגיל.

החיסכון בדלק נשמר, ואף שופר בדגם החדש. בבין עירוני למשל, בנסיעה רגועה, אין בעיה להתקרב מאוד לנתוני יצרן.

לגבי האבזור, גם הבטיחותי, הרכב מיישר קו עם קבוצתו, ואף מאובזר יותר, מרכבים שיקרים ממנו בהרבה. 

ואם להשוות לדגם שהיה לי או ליוליאן, מלבד בלימה אוטונומית, והתראה על סטייה, שמגיעות עם הרכב, {וברוך שנפתרנו מהמוביל איי}, ההבדלים, מלבד החיצוניות שכל אחד יכול לראות בתמונות המצורפות, גם מבפנים יש כאלה. 

דיפוני דלתות עם חומרים איכותיים ורכים, לוח מחוונים שונה, עם תאורת לד בצבע בהיר, ולא כתום חלש כמו בקודם, בקרת אקלים דיגיטלית, מולטימדיה עם מסך 8" וכפתורים פיזיים בנוסף לנוחות, שליטה מלאה מההגה, בקרת שיוט, אור גבוה אוטומטי, הפעלה אוטומטית להדלקת אורות והפעלת המגבים, תאורת לד , חישוקי אלומיניום בקוטר 15" עם חתך נמוך יותר, ועוד..

יוליאן, קיבלת על קצה המזלג, רעיון להחלפת הרכב, כש יגיע הזמן. רכב ללא מנוע טורבו או גיר רובוטי.

 

אישית אהבתי את החישוקים שהיו לי בדגם היוצא, אבל זה כבר עניין של העדפה אישית.

עכשיו גם קצת תמונות:

 

 

 

 

 

20190603_135020.jpg

20190603_134925.jpg

IMG_20200415_162018.jpg

IMG_20200415_161549.jpg

IMG_20200415_162126.jpg

IMG_20200415_161237.jpg

IMG_20200622_193224.jpg

IMG_20200415_162329.jpg

1595743304301.jpg

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • אהבתי 1
פורסם

נסעתי על מתיחת פנים האחרונה ואכן היא עדיפה על הנוכחית, אך אישתי רוצה סופר מיני אמיתית.

היא רוצה רכב שקט יותר אך גם חזק יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, יש הרבה אופציות.

רק שרובם {ככולם} עם מנועי טורבו או וגירים רובוטיים. 

מלבד הונדה גיאז, והיאריס.

הניסאן מייקרה, כשתגיע לזירת ה-0- ק"ם. אקח אותה בחשבון.

היבואן כרגע "קצת" מגזים.

פורסם
לפני כשעה, yossiaviel כתב:

אין ספק שהרכב מוכיח את עצמו יפה ועונה על הצרכים שלכם.

וגם זה שייקנה אותו הלאה, מצפה לו רכב אמין, ללא הפתעות.

 

בקשר להחלפת הרכב, אם באותו סגנון, בתור אחד שהיה לו רכב כמו שלך, וכרגע בעל ספייס 2020, רציתי להגיד, שהרכב שופר בכל היבט אפשרי, מול הדגם היוצא.

היצרן נגע, ותיקן, בכל נקודת תורפה של הקודם.

ראשית כל, ההגה הפך למתקשר יותר, ולא מנותק. אין יותר זוויות גלגול חריגות. זה מורגש בככרות, בסיבובים חדים ובירידות. הרכב פשוט משדר הרגשת ביטחון גבוהה יותר.

המתלים הפכו להיות שקטים יותר, והנסיעה בכביש משובש ואספלט שבור, מזכירה רכב גדול ובוגר יותר, מאשר רכב מיני. הרגשת הנדנוד נעלמה. הרכב אינו רוכן בפניות יותר, וזה לא בא על חשבון רכות הנסיעה, וספיגת המהמורות.

גם רמת רעש המנוע פחתה בהרבה, בעיקר בהאצות חזקות.{לצורכי עקיפה מהירות}. בהקשר הזה הרכב די מיישר קו עם יתר רכב קבוצת המיני.

גם תגובות "הורדת ההילוכים", [שוב, הגיר מדמה אותם והם בהחלט מורגשות], חדה יותר, והרגשת הגיר הארוך שאינו נגמר, האופיינית ל CVT, מופיעה רק במקרים קיצוניים בלבד. בנסיעה רגילה ואפילו מאומצת, בעליות, הגיר תמיד "מוריד הילוך", גם בלחיצה חלשה דושת הגז. אין צורך ללחוץ "קיק-דאון" כמו ברכב אוטומטי רגיל.

החיסכון בדלק נשמר, ואף שופר בדגם החדש. בבין עירוני למשל, בנסיעה רגועה, אין בעיה להתקרב מאוד לנתוני יצרן.

לגבי האבזור, גם הבטיחותי, הרכב מיישר קו עם קבוצתו, ואף מאובזר יותר, מרכבים שיקרים ממנו בהרבה. 

ואם להשוות לדגם שהיה לי או ליוליאן, מלבד בלימה אוטונומית, והתראה על סטייה, שמגיעות עם הרכב, {וברוך שנפתרנו מהמוביל איי}, ההבדלים, מלבד החיצוניות שכל אחד יכול לראות בתמונות המצורפות, גם מבפנים יש כאלה. 

דיפוני דלתות עם חומרים איכותיים ורכים, לוח מחוונים שונה, עם תאורת לד בצבע בהיר, ולא כתום חלש כמו בקודם, בקרת אקלים דיגיטלית, מולטימדיה עם מסך 8" וכפתורים פיזיים בנוסף לנוחות, שליטה מלאה מההגה, בקרת שיוט, אור גבוה אוטומטי, הפעלה אוטומטית להדלקת אורות והפעלת המגבים, תאורת לד , חישוקי אלומיניום בקוטר 15" עם חתך נמוך יותר, ועוד..

יוליאן, קיבלת על קצה המזלג, רעיון להחלפת הרכב, כש יגיע הזמן. רכב ללא מנוע טורבו או גיר רובוטי.

 

אישית אהבתי את החישוקים שהיו לי בדגם היוצא, אבל זה כבר עניין של העדפה אישית.

עכשיו גם קצת תמונות:

 

 

 

 

 

20190603_135020.jpg

20190603_134925.jpg

IMG_20200415_162018.jpg

IMG_20200415_161549.jpg

IMG_20200415_162126.jpg

IMG_20200415_161237.jpg

IMG_20200622_193224.jpg

IMG_20200415_162329.jpg

1595743304301.jpg

 

אתה יכול להיות אחלה מוכר בסוכנות מיצובישי :)

 

לא יצא לי לנהוג על הספייס החדשה אלא רק לשבת בתור נוסע. ולי הייתה בעבר את הקודמת. 

 

הפחסטיקה(טעות מכוונת, לא typo), עדיין מרגישה אלטו סטייל, לא משנה אם שמו קצת חומר רך במשענות, הרכב עדיין רועש. ואין כיוון עומק בהגה ולא כיוון גובה מושב. 

 

זה רכב זול שמרגיש זול למרות מירב צעצועי עלי אקספרס שמותקנות בו. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

איכות החומרים נשארה דומה למעט ריפוד לזרועות, אבל גם אני שמתי לב לשיפור גדול ברכינה. המושבים לטעמי עדיין קשיחים וללא תמיכה.

הצעתי אותה לאשתי, כשהבנתי שההחלפה של הקליאו עומדת בסכנה ויתרתי.

 

למרות שהיום היא אחלה אופציה בקטגוריה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חוץ מהקצת מרווח ברכיים והאקסטרה בגאז' , הספייסטאר לפחות לפי התיאורים של יוסי נשמעת כמו אלטרנטיבה טובה וחסכונית לספארק.

פורסם

הספייס מרווחת בצורה מורגשת מאחור יכול להיות יתרון רציני למי שצריך סל קל למשל.

אבל מי שלא, הייתי בוחר בספארק עקב בידוד עדיף ומנוע חזק יותר, גם המושבים לי היו נוחים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

 

אתה יכול להיות אחלה מוכר בסוכנות מיצובישי :)

 

לא יצא לי לנהוג על הספייס החדשה אלא רק לשבת בתור נוסע. ולי הייתה בעבר את הקודמת. 

 

הפחסטיקה(טעות מכוונת, לא typo), עדיין מרגישה אלטו סטייל, לא משנה אם שמו קצת חומר רך במשענות, הרכב עדיין רועש. ואין כיוון עומק בהגה ולא כיוון גובה מושב. 

 

זה רכב זול שמרגיש זול למרות מירב צעצועי עלי אקספרס שמותקנות בו. 

 

 

דווקא הציעו לי את זה[ברצינות], אבל אינני יכול לעזוב את המקום העבודה הנוכחי.

יש משרה פנויה כרגע גם בסוכנות "קל אוטו" באילת. מנהל סניף. סירבתי גם, מאותם סיבות.

 

רוב הרכבים בקבוצה הזו, הם בעלי פלסטיקים נוקשים, וללא חומרים רכים בסביבת הנהג. 

מבחינת מחיר אני משייך את הספייס לקבוצת המיני, למרות חריגות כאלה ואחרות בגודל.

ולמרות הכל, צריך להסתכל על הרכב עצמו בתור חבילה כוללת, ולא לחפש את ה-2%, נקודות רעות ולציין אותם בראש הטבלה. 

יצא לך לנסוע עם סוזוקי סוויפט החדשה? או פיקאנטו? או ספארק? ברכבים הללו אתה מרגיש כל אבן ושבר אספלט, ישר לתוך עמוד השדרה. והסוזוקי תקועים עדיין בעידן ה"מוביל איי".

למי ש, האמינות, המזגן, צריכת הדלק, המראה הכללי, המרווח הכללי של הרכב,{במיוחד בספסל האחורי}, האבזור המלא, ובעיקר הבטיחותי,  נוחות הנסיעה,  ואפילו הסאונד במע" הסטריאו,{המצויינת אגב, יחסית לארץ מוצאה}, חשוב לו, יכול לקחת את הספייס בחשבון.

וכמו בכל חברה אחרת, אפשר לנצל תמיד מבצע כזה או אחר בסוכנויות. 6000 שקל, לא הולכים ברגל.

שכחתי לציין, שהיא גם מאיצה הרבה יותר טוב, מצמד הקוריאניות, I-10הרובטית והפיקאנטו העתידית.

מושב הנהג דווקא, כן עולה ויורד. גם בדגם הקודם.

השוואה לאלטו? אפילו לא לסלריו? 

"פספסת" בדרך את ה-סיטיגו, ואת ה-C1.

 

 

פורסם

אין לי נסיון עם הספייסטאר, אבל אחלוק עליך שבספארק מרגישים כל אבן ושבר. היא דווקא מכויילת יחסית על הצד הרך.

בפיקנטו בהחלט כן - הכיול דיי קשיח.

פורסם

אני גר בעיר, כאשר רוב הדרכים כאן די משובשות, עם שברי אספלת רוחביים, וגם בורות פה ושם.

יצא לי לנסוע עם כל רכבי המיני למיניהם. כולל הספארק.

השברולט עדיפה על פני האחרות, אבל לא על ספייס. הכוונה היא רק בתחום נוחות הנסיעה כמובן.

לגבי המנוע איו וויכוח. הספארק לוקחת כאן.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבעיה בספייס לדעתי זה המושבים הנוקשים, בספארק הם רכים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המושבים? כן משהו דומה.

מתרגלים לזה, אבל כאשר אני עובד מהקליאו לספייס סטאר ההבדל עצום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...