Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיצוי לכל בעלי ה DSG 7? אמיתי?


מיכאל ג׳ון
שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי הבעיה מתחילה בחוסר ידע אצל הלקוחות שקונים את הרכבים , רוב האנשים לא נמצאים פה בפורום, ויודעים את ההבדלים בין גיר אוטומטי על שלל סוגיו. הם נכנסים לסוכנות, ורואים רכב עם ידית הילוכים שמופיע בה p,r,n,d והם בטוחים שזה גיר אוטומטי לכל דבר. זה סינית מבחינתם שכתוב בקטלוג , גיר אוטומטי רובוטי כפול מצמדים עם x הילוכים. הם לא באמת יודעים שהגיר מבוסס על גיר ידני, וזה גם לא מעניין אותם אני מאמין. אז הם נוהגים כאילו זה גיר אוטומטי, וזוחלים כל מטר בפקק על חצי קלאץ. הם לא ידועים שזה גומר להם את המצמדים לאט לאט. 

אני יכול לתת לדוגמה את האיביזה של ההורים שלי, שהם קיבלו את הרכב , הסברתי להם שהגיר ה"אוטומטי"  הוא בעצם כמו גיר ידני . ואותן סיבות שגורמות לשחיקה של הקלאץ' בגיר ידני , הן גם יגרמו לשחיקה ב dsg . בפקק המלצתי להם לעבור לs, כדי לחסוך העברות הילוכים מיותרות. 

הרכב בכמעט 4 שנים, נסע  55 אלף ק"מ והגיר מרגיש כמו חדש. כן אני יודע ש55 אלף ק"מ, זה כלום ושום דבר, אבל כל השבוע הרכב נסע בתוואי עירוני , ובסופי שבוע יצא מחוץ לעיר.  אז אני מאמין שסכום נכבד של הק"מ , נצבר בתוך העיר. 

שלא תבינו לא נכון, אני לא מאשים את האנשים שיש להם תקלות בגיר, ושפכו הרבה כסף כדי לתקן את הגיר הזה. 

ואני באמת לא בא להגן על הdsg, ולהגיד שהוא הגיר הכי אמין בתעשיית הרכב. להפך לפי כמות התקלות והדיווחים פה בפורום, הוא רחוק שנות אור מזה . אבל המסקנה שלי שכנראה עם מודעות ושמירה על "כללי התנהגות נכונים עם הגיר" אפשר לצמצם את הבלאי והתקלות שלו. 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, admtaynov13? כתב:

ושלא נדבר על החלפת שמן כל כמה שנים בעלות 1500 שקל וקלאצים בעלות של איזה 3 אלף אם לא יותר.

החלפת שמן רלוונטית רק לגירים עם קלאץ' רטוב, כולל 7 הילוכים (ולא רק ל-6 הילוכים כפי שנאמר כאן).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, admtaynov13? כתב:

 

שלא נדבר על החלפת שמן כל כמה שנים בעלות 1500 שקל וקלאצים בעלות של איזה 3 אלף אם לא יותר.

לא מחליפים שמן בגיר הזה!

 

לפני 16 שעות, admtaynov13? כתב:

לא להאמין כמה הגיריםן האלה מחלה, אבל עדיין הם מוכרים את זה כמו לחמניות...

 

לא מסכים כלל.

גירי DSG , לא משנה אם זה DQ200 או DQ250, הם הגירים החכמים ביותר שקיימים היום בשוק העולמי, הם הגירים המהירים ביותר שקיימים היום בשוק העולמי, הם הגירים החסכוניים ביותר, תתפלא, שקיימים היום בשוק =].

אז נכון, אחת ל100\150 אלף ק"מ הולך מכטרוניק, אחת ל200 אלף הולך סט קלאצ'ים ( DSG 7 ).

אז, בהתחשב בכל היתרונות שציינתי , זה לא כזה נורא אחת ל 5 שנים ( ממוצע של 20 אלף בשנה אם אתה לא נהג מונית ) לשלם 5 אלף שקל לטיפול בתקלה.

עלות הדלק שחסכת ב5 שנים האלה הוא הרבה מעל עלות התיקון, כמות ההנאה שקיבלת בחמש שנים האלה היא מעל הכל.

לפני 16 שעות, admtaynov13? כתב:

ולא חסרים אנשים שמבינים בזה ועדיין קונים כי סקודה וסיאט זה "גרמני"

ואיכשהו פיג'ו סיטרואן וכל היצרניות עם בעיה בגיר שגבר נפטרה ממזמן עדיין עם סטיגמות

בעוד שכמו פותח הנושא רכבים בני 10 עם אותם גירים בעיתיים.

ושלא נדבר על החלפת שמן כל כמה שנים בעלות 1500 שקל וקלאצים בעלות של איזה 3 אלף אם לא יותר.

 

אתה לא יכול להשוות אבל נוחות ואיכות של הגרמניות לצרפתיות ושאר הבגטים.

 

  • רעיון גרוע 4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון אתה לא יכול להשוות נוחות צרפתית לגרמניות וכל הזבל שמסביב.

על איכות אף אחד לא דיבר יש לך האודי וWV שהם איכותיות ואין על זה וויכוח

אתה מדבר על חסכון בדלק אבל אומר שפעם בכמה שנים אתה מוציא חבילה אז כל החיסכון הולך לפח

ולא DSG זה לא הגיר הכי מעביר הילוכים מהיר שיש

אפילו גיר ZF שאלפא וBMW ועוד חברות משתמשות זה גיר שמעביר הילוכים יותר מהר וזה גיר פלנטרי בכלל, שלא נדבר על DCT בכללי שהולך עם פורשים ועוד רכבים שאני בטוח שמעביר הילוכים יותר מהר.

אין ספק ששילוב של מנוע טורבו וגיר רובוטי דו מצמדי זה שילוב מדהים, אבל אין מה לעשות עם האקלים בארץ הוא לא משדר אמינות, גם הגיר ע ה6 הילוכים רטוב לא אמין, היה לחבר שלי אחת כזה והוא החליף מוח גיר(או את כל הגיר לא זוכר וזה היה אחרי מעט קילומטרים*)

אחי הגדול הוציא סיאט לאון חדשה דנדשה מהחברה אחרי שנה הלך הגיר.

אין מה לעשות הגירים האלה לא אמינים בארץ וזה מוכח

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, מיכאל ג׳ון כתב:

אתה לא יכול להשוות אבל נוחות ואיכות של הגרמניות לצרפתיות ושאר הבגטים.

בתור בעלים של צרפתיות לשעבר אפשר להשוות ועוד איך.

מאז שהוצאתי רישיון, אני לא זוכר שנהגתי או נסעתי על איזשהו דגם גרמני (או דגם של יצרן שקשור איכשהו לגרמנים כמו סקודה או סיאט) שהיה נוח בצורה יוצאת דופן.

לעומת זאת נסעתי על סיטרואן C5, תענוג.

גם 308SW ו-5008 היו נוחות לי הן במושב הנהג והן במושב הנוסע.

הקליאו שהייתה לי אולי הייתה חלשה, אבל הייתה מכונית מאוד נוחה.

 

ומה זה איכות של הגרמנים? אאודי, מרצדס, BMW - סבבה. פולקסווגן - נגיד.

 

מעבר לזה אם לא הסטיגמות על הצרפתיות בארץ ואם לא אופי הנסיעות שלי (שמכיל ברובו נסיעות בינעירוניות), אני לא יודע אם הייתי קונה VAG.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Skity כתב:

 

הבעיה בארץ שאתה מחכה כמה שניות וכבר 7 רכבים נכנסו לפניך, כאילו הנתיב שלך הוא נתיב אקספרס בפקק..

 

הבעייה היא שאנשים לא מקשיבים להסברים והדרכות. חוסר סבלנות וסובלנות . אבל זה דיון אחר לגמרי , לא כאן.

 

יורדים להדרכות ביום מסלול, חלק בכלל לא טורחים להקשיב ובסוף מתחרעים על המסלול (בלי קווים נכונים, כניסה אגרסיבית לתת היגוי )  עד שמבינים שלא הקשיבו ולא מיישמים את מה שהוסבר להם. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, zaf כתב:

כל השיח הזה מזכיר לי את המענה של טום קרוז למהנדס של קבוצת המירוץ בסרט Days of Thunder.

 

הוא היה שורף צמיגים בקצב מהיר והמהנדס טען שאסור לו לנהוג ככה. התשובה שלו הייתה - אני יודע לנהוג ואתה תתכנן ככה שהצמיגים לא יתפוצצו. 

שנת 1990 - תחילת החזון של רכב אוטונומי, הנהג לא צריך לדעת או לעשות כלום 😉

 

 

זה הקטע - וזו המגמה, ככה נהגים רואים את הרכב.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, מיכאל ג׳ון כתב:

לא יד ראשונה,  לפי הפשרה, ההסכם לך על האוטו ולא על הבעלים, כך שלא משנה איזה יד.

זו כתבה מהיום

העיתונות בארץ ידועה בדיליי שלה והשם "חדשות" צריך להיות מוחלף ב"ישנות". אני קיבלתי מכתב לפני 3 חודשים על הנושא המדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, admtaynov13? כתב:

אתה מתכוון אתה לא יכול להשוות נוחות צרפתית לגרמניות וכל הזבל שמסביב.

 

אז השאלה, כשאומרים איכותיות, למה מתכוונים? האם כמו שמבחני הרכב המנותקים מגדירים - כלומר פלסטיקה רכה ואיכות הרכבה? 

 

או שאתה מתייחס לרכב אמין כרכב איכותי?

 

אם רכב הוא לא אמין אז הוא לא איכותי, נקודה. דשבורד או פנל דלת רך לא יחפו על העובדה הבסיסית הזאת. 

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר המהיר בעולם אולי שייך לקונינגסיג.

פולקסוואגן? הצחקת אותי, אולי הכי מהיר ברכבים עממיים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, imprezadude כתב:

אז השאלה, כשאומרים איכותיות, למה מתכוונים? האם כמו שמבחני הרכב המנותקים מגדירים - כלומר פלסטיקה רכה ואיכות הרכבה? 

 

או שאתה מתייחס לרכב אמין כרכב איכותי?

 

אם רכב הוא לא אמין אז הוא לא איכותי, נקודה. דשבורד או פנל דלת רך לא יחפו על העובדה הבסיסית הזאת. 

אני דברתי על נוחות, ואין מה לעשות צרפתיות נוחות יותר מכולם נקודה(אני מדבר על רכבים עממים ולא האודי סדרה 7 או מייבאך)

WV יש לה רכבים איכותיים בין אם זה באיכות חומרים או נסיעה וכל מה שמסביב, אתה משלם הרבה כסף וזה בכל זאת חברה גרמנית, אבל הרכב הזה לא חף מבעיות.

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, 7 הילוכים יבש DQ200 בוודאות בדגם ה 1 ליטר. 

אבל אם אתה עוקב אחרי הדיון כאן ומבין שזה לא גיר עם ממיר מומנט הידראולי אלא שיש בו מצמדים יבשים בדיוק כמו בגיר ידני, אתה חייב לאמץ סגנון נהיגה בהתאם , בלי פתיחות מבלי לשבת על הבלמים ולגרום לגיר להיות בחצי קלאץ'. הסיכוי שתשחק מצמדים במהירות נמוך בהרבה.  אם אתה לא מסוגל וחושב שלא תעמוד בזה, בחר רכב אחר עם גיר פלנטרי , כמו 3008 או אופל גרנדלנד X . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, יהב1 כתב:

בדיוק התכוונתי לקנות סיאט אטקה. האם גם לדגם הזה יש את הגיר הזה?

כמובן, כל הגירים שלהם בעייתיים, שאחי הוציא את הסיאט לאון הוא לא ידע על זה, שאלתי את הנציג האם הבעיות של הגירים נפתרו והוא אמר שכמובן ואני כמובן צחקתי לו בפנים, אחרי שנה הלך הגיר.

לדעתי אל תתקרב אלה אם כן יש אחריות להרבה שנים או אתה מוכר תרכב אחרי זמן קצר

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...